Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

InfectedControl

Użytkownik
  • Content Count

    399
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

InfectedControl last won the day on June 17 2013

InfectedControl had the most liked content!

Community Reputation

3 Początkujący

About InfectedControl

  • Birthday 11/19/1980

Kontakt

  • Gadu-Gadu
    2070097

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Płock \ Baltimore, MD
  1. Znaczy, precyzja nie jest warta uwagi w mechanicznych? hmm
  2. No faktycznie te Enigmy wygladaja troche jak 13% jakiegos zegarka nurkowego z lat 70, 15% jakiegos zegarka z IWC, 25% z Longinesa, 3% z Breitlinga, no a reszta to juz Chinskie badziewie ... pewnie z katalogu jakiegos(?). Syf normaly i szkoda pieniedzy. Lepiej te 850PLN-ow na Calvina Kleina wydac.
  3. To jest ogromna okazja zeby zrobic 24 godzinny zegarek ... just sayin' ;-)
  4. Uh Oh ... nie bylo mnie tu kilka dni a tu takie rzeczy. Moj wysylasz po "lokalnych" czy juz poszla?
  5. LOL, 64 strony hejtu Zubr wyszedl im super imho, a i tak pewnie tu stanie ze to dziadostwo z szajsmetalu zklecone przez pijakow i zlodziei dla ludzi bez zupelnego poczucia wartosci horologistycznej A tak do tematu to ja mam Dzika od poczatku, dostalem od ojca w prezencie na urodziny i nosze go dosc czesto na brans. watchadoo... 0 problemow i calkiem fajny i wygodny zegar :-)
  6. Faktycznie co mowisz o starszych zegarkach ... ale VC to nie stary Rolek, tylko nowy budzetowiec, ktory mial na nowy wygladac ;-) A Kolory to faktycznie kwestja gustu, i takiz to gust byl przekazany w czasie projektowania. Prosze nie bierz tego jako jakis personalny atak, bo ja do wintuydzowej lumy tez mam slabosc ... ale jeszcze raz, w nowym zegarku sportowym to raczej nie pasuje przy tylu kolorach ... ale w tym ponizej tak ;-)
  7. Sorry, nie przekonasz mnie ze z taka paleta kolorow to dobrze wyglada, a i nie kazdy heritage musi miec taka lume. Na zegarkach ktore wczesniej pokazales to pasuje, bo maja dwulicowa palete, a tu sa kolory, niebieski, srebrny/szary, bialy, pomaranczowy i poprostu nie pasuje ... apropos, super wizualka na tudorze, pomimo ze nie pasuje kolor wogole ... za to ja sie zakladam o 5$ ze tak wlasnie Heniek to nalozy
  8. Ja tam sie nie odzywam i ciepliwie czekam ... ale z luma kremowa to bedzie wygladac na sile robione, tak tylko zeby zrobic ... kupa znaczy sie. Ci co mowia ze to nie bedzie zle wygladac niech sobie to przeczytaja na glos ... Niebiesko-srebrna tarcza, bialo-pomaranczowe kreski, czarne i biale napisy, biala data ... i ... kremowa luma. Ktos juz tu to powiedzial, wiec ja powiem jeszcze raz ... jak Chinczyk nie wie jak ineksy osadzic na tarczy, juz sobie wyobrazam jak "prosto" i bez "posiekanych kantow" bedzie ta luma wyglac A i wlasnie ... dlaczego tylko kremowa luma? Ten Chinczyk ma pewnie zapas z innego projektu i chce to nam wcisnac - ja tam bym sie na to nie zgodzil QV - bo jeszcze jest przeciez biala i czarna luma
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.