Tłukę się podobnym (C180) od blisko 10 miesięcy, więc dorzucę swoje 3gr - może komuś się przyda Napęd: mam słabszą wersję więc jest jeszcze gorzej, jednakże jak się z tym pogodzić to można całkiem fajne spalanie uzyskać (5,5l-6//100km w trasie). Mam natomiast całkiem inne odczucia co do działania układu miękkiej hybrydy i systemu start-stop - wg mnie jest bardzo ok. Wiem, szukanie zalet na siłę[emoji2960] Wyposażenie/Inforozrywka: wirtualna nawi i widok na światła na skrzyżowaniu -super sprawa. Wirtualne zegary - faktycznie brakuje choć trochę możliwości dopasowania pod siebie. Zawieszenie: też mam zwykle, ale nie mam takich odczuć jak Ty - albo bardzo szybko jeździłeś, albo na co dzień jeździsz czymś znacznie twardszym:-) Ja bym go określił jako przyjemnie sprężyste i pozwalające na dość dużo w zakrętach. Wyciszenie: 100% zgoda Jakość wykonania: no nie... jednak nie... dolne plastiki konsoli, o których piszesz rezonują przy najmniejszym puknięciu, deska skrzypi pod byle dotknięciem, od początku coś delikatnie bzyczy w dolnej części konsoli, przy pewnym zakresie obrotów, jak zrobiło się gorąco, rozeszło się mocowanie obudowy kolumny kierownicy, tuż pod zegarami...tfu, wyświetlaczem zegarów;). Do tego gładziki na kierownicy zamiast przycisków - no BARDZO słaby pomysł, i do tego w "pjanoblak", więc ciągle wygląda ubabrane. To samo z ekranem głównym - łapie wszystko, żadnej powłoki minimalizującej odciski palców. Przy takich ekranach matowe wykończenie powinno być standardem; a jak nie, to mikrofibra do ekranów powinna być na wyposażeniu standardowym:). A co do nawiewów - tak, są zajedwabiste :-) i najważniejsze - super pozwalają regulować strumień powietrza.