Jak zasugerowano na forum napisałem do Longines. Odpowiedź poniżej, jest jakaś nadzieja. —————— dziękujemy za wiadomość. Xxx jest serwisem certyfikowany przez markę Longines. Oznacza to, że marka współpracuje z zewnętrznym zegarmistrzem. We Włoszech podobnie jak u nas istnieje jeden autoryzowany serwis i kilka serwisów z którymi prowadzimy współpracę. W takich wypadkach jeśli zewnętrzny serwis nie dopełni swoich obowiązków, autoryzowany serwis powinien służyć pomocą. Za naprawę objętą gwarancją - czyli przeprowadzoną w zalecanym zakresie odpowiada centralny serwis marki w Italii. Według naszej opinii zegarek powinien trafić do autoryzowanego centrum serwisowego w Italii. Jednak gdyby chciał Pan dostarczyć zdjęcia, nr seryjny, skan paragonu możemy skontaktować się z centralą marki w Szwajcarii oraz serwisem w Italii. Po takiej konsultacji będziemy mogli ustalić, gdzie skierować Pana w celu naprawy zegarka. Będziemy wdzięczni za kontakt. Zależy nam na zapewnieniu Panu jak najlepszej asysty i rozwiązaniu, które będzie dla Pana satysfakcjonujące. Z poważaniem Zespół Longines Sent from my iPhone using Tapatalk