Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

papcio24

Użytkownik
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

78 Bywa pomocny

About papcio24

  • Birthday 09/18/1978

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

169 profile views
  1. Dzisiaj na nadgarstku. Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Tak zgadzam się co do bransy, okazało się że jestem uczulony na paski od Swatch group (sick!) I czekam na oryginalną bransoletę. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Tak wymienili szkło, koronkę, przyciski zmiany daty i chronografu oraz uszczelki plus mały serwis. Zdjęcie na szybko telefonem [emoji6] Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Update: Sprawa załatwiona bardzo pozytywnie. Naprawiony zegarek w ramach gwarancji, dotarł do mnie miesiąc temu. Super obsługa, podejście do klienta i kontakt. Dziękuję Longines Polska.
  5. Można zapytać co to za pasek? Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Mały update, dzisiaj zegarek jedzie opłaconą i ubezpieczoną przesyłką kurierską do polskiego serwisu. Jak na razie kontakt bardzo szybki, sprawny i miły. Włoski serwis ma sprawę wyjaśniać także ze swoim autoryzowanym serwisantem, który uszkodził mi zegarek. Przy okazji dodam, że ten sam zegarmistrz w innym zegarku (Epos) po polerce i przeglądzie zostawił paprochy pod szkłem. Partacz do kwadratu. Będę informował o postępach. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  7. Jak zasugerowano na forum napisałem do Longines. Odpowiedź poniżej, jest jakaś nadzieja. —————— dziękujemy za wiadomość. Xxx jest serwisem certyfikowany przez markę Longines. Oznacza to, że marka współpracuje z zewnętrznym zegarmistrzem. We Włoszech podobnie jak u nas istnieje jeden autoryzowany serwis i kilka serwisów z którymi prowadzimy współpracę. W takich wypadkach jeśli zewnętrzny serwis nie dopełni swoich obowiązków, autoryzowany serwis powinien służyć pomocą. Za naprawę objętą gwarancją - czyli przeprowadzoną w zalecanym zakresie odpowiada centralny serwis marki w Italii. Według naszej opinii zegarek powinien trafić do autoryzowanego centrum serwisowego w Italii. Jednak gdyby chciał Pan dostarczyć zdjęcia, nr seryjny, skan paragonu możemy skontaktować się z centralą marki w Szwajcarii oraz serwisem w Italii. Po takiej konsultacji będziemy mogli ustalić, gdzie skierować Pana w celu naprawy zegarka. Będziemy wdzięczni za kontakt. Zależy nam na zapewnieniu Panu jak najlepszej asysty i rozwiązaniu, które będzie dla Pana satysfakcjonujące. Z poważaniem Zespół Longines Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Wysłałem wiadomość do Longines. Zobaczymy kiedy i co odpiszą. Dzięki. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  9. Znalazłem ten serwis na stronie Longines, więc zakładam że autoryzowany. Mam paragon. Dodam tylko, że to było we Włoszech gdzie na co dzień mieszkam, teraz jestem w Poznaniu do początku stycznia, więc mógłbym podjechać do naszego polskiego serwisu. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  10. Mam problem z Longines Spirit chrono. Miałem lekko porysowaną kopertę więc dałem go do autoryzowanego serwisu na polerkę. Niestety gdy go odebrałem nie działa przycisk zmiany daty oraz co gorsza uszkodzili szkło ścierając w jednym miejscu antyrefleks. Nie mam zamiaru oddawać tego zegarka tam ponownie na reklamacje. Czy ktoś może orientuje się jaki może być koszt naprawy? Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Biurowo [emoji6] Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. 41 mm, 38 wydał mi się zbyt mały. Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Nowy nabytek do kolekcji Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  14. Dołączam do Klubu ze świeżym nabytkiem, przy okazji odświeżając temat. Chcialbym do niego dokupić oryginalny pasek z motylkiem, może kolega Tik Tak coś zaradzi?
  15. Foczka w Casino de Madrid.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.