Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

szuler

Nowy Użytkownik
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Początkujący
  1. I ostatni update z mojej strony. W dniu dzisiejszym otrzymałem naprawiony zegarek. Podsumowując - Od wysłania zegarka 13 tygodni Od dotarcia zagarka do Włoch 11 tygodni Kilka słów komentarza z mojej strony: - po pierwsze nigdy nie miałem pretensji o to ze zegarek się zepsuł i nie to powodowało moje rozdrażnienie - zegarek jest sprawą mechaniczną i ma prawo się zepsuć. - zdecydowanie nie podobał mi się sposób komunikacji dotyczący naprawy - fakt, że MV nie zdobyło się na normalną informację typu - "naprawimy za 2 miesiące bo mamy brak części lub ....." - byłby to jak najbardziej zrozumiałe, nie zrozumiały (a nawet sprzeczny z prawem) był brak jakiejkolwiek informacji o przewidywanym terminie naprawy - te screeny wklejane przez L6E były jeszcze gorsze - odpowiedzi typu już naprawiacz się zajmuje, naprawimy asap, pogonimy serwisanta - przez kilka tygodni to jakiś żart. Rozczarowujące były też niekture sugestie i komentarze L6E typu - chciałem zrobić przysługe ale kolega okazał się nie fajny, i sugerowanie że gwarancja mogłaby być odrzucona ze względu na usterkę spowodowaną przez użytkownika - jak była to sie to stwierdza - a jak się nie stwierdza to nie można tego sugerowac aby obnizyć wiarygodność klienta - jest to bardzo nie na miejscu. To tyle mojego komentarza - sprawa została finalnie załatwiona pozytywnie - wnioski każdy wyciągnie sam. Szuler
  2. No to update z mojej strony - mam nadzieję że przedostatni. Dzisiaj dostałem informacje od kolegi L6E że zegarek z nowym mechanizmem będzie wysłany do niego z Włoch pod koniec tego tygodnia i on jak go otrzyma to prześle go do mnie. Czyli powininienem go dostać mniej więcej pod koniec przyszłego tygodnia +/- Jak otrzymam to napisze ostatni update - podsumowanie. Miłego długiego weekendu. Szuler @Szyszkops - to zawsze był swismejd:)
  3. A to ciekawe co piszesz - nie wiedziałem że reprezentujesz wszystkich użytkowników forum i jesteś ich głosem. To że ciebie nie interesują nie znaczy że innych użytkowników też nie. Co do załatwienia sprawy do końca to raczej piłka jest po stronie MV a nie mojej - ja właśnie oczekuje na załatwienie sprawy i przedstawiam sytuacje możliwie jak najobiektywniej tak aby dać innym użytkownikom pełen obraz sytuacji. Pracujesz dla MV???? - bo jakoś mocno jednostronnie komentujesz. Może ochłoń trochę i popatrz na sprawę obiektywnie bo trochę za bardzo się emocjonujesz. Szuler
  4. No to ciąg dalszy mojego "ciskania się" - jako że minął kolejny tydzień i nic się nie zmieniło. Status na dzisiaj - nadal ŻADNEJ odpowiedzi od MV poza screenami załączanymi prze L6E w których to MV od kilku tygodni odpisuje że ich "naprawiacz" już się zajmuje sprawą i ASAP:)))) to będzie rozwiązane. Podsumowując: - od wysłania zegarka 11 tygodni - od dotarcia zegarka do Włoch 9 tygodni @Master Yoda - naprawdę uważasz że się "ciskam"? ja cały czas przestrzegam przed MV - i nadal twierdze że kupowanie od nich zegarka to loteria - na moim przykładzie widać jak może się to skończyć. Następny update za tydzień. Szuler
  5. @Pweł Bury - ))) ja wiem co to znaczy ASAP to była taka ironia bo po Włosku to chyba znaczy coś innego.
  6. Update jako że minął kolejny tydzień od poprzedniego. Właściwie to nie ma o czym pisać - nadal brak jakiegokolwiek postępu i informacji od MV na temat statusu naprawy. Jedyna informacja jaką widzieliście to screeny przedstawione przez L6E gdzie MV deklarują od kilku tygodni że ich "naprawiacz" pracuje nad tym. Problem polega na tym że nic z tego nie wynika - po moim opisaniu problemu na forum wg. screena zadeklarowali że zajmą się tym ASAP - ciekawe co to wg. nich znaczy? Podsumowując - jak to wygląda czasowo: - od wysłania zegarka 10 tygodni - od dotarcia zegarka do Włoch 8 tygodni !!!! Nadal żadnej informacji na temat statusu naprawy. OSTRZEGAM PRZED ZAKUPAMI ZEGARKÓW W MV!!!!! nastepny update za tydzień. Szuler
  7. Odpowiadając: Po pierwsze - ja od kolegi L6E ANI RAZU z jego inicjatywy nie dostałem informacji jakie jest status naprawy - każdy email był odpowiedzią na mój mail z pytaniem i KAŻDA odpowiedź wyglądała następująco -"zegarek wysłany, jak go dostanę z powrotem dam znać". Czyli mam prawo zakładać że jakbym się nie spytał to do tej pory nie dostałbym ani jednej informacji na temat statusu. Po drugie - ja rozumiem że jest to mała firma ale tym łatwiej jest małej fimie oszacować czas potrzebny na rozwiązanie sprawy - odpowiedź typu "zajmiemy się tym za dwa tygodnie więc zegarek powinien wrócić za 4 tygodnie +/-" jest jak najbardziej zrozumiała - absolutnie niezrozumiała jest cisza przez dwa miesiące i brak jakiekolwiek estymacji czasu naprawy. Po trzecie - nie widać wszystkich dat konwersacji z załączonych screenów ale widać że MV odpowiedziało 14.03 - że ich serwisant pracuje nad tym - czyli rozumiem że pracuje od 3,5 tygodnia naprawiając ten zegarek i jeszcze go nie naprawił???? i MV od 3,5 tygodnia nie jest w stanie podać przewidywanej daty naprawy - wolne żarty. Nadal podtrzymuje swoją opinie że podejście MV jest mocno nieprofesjonalne - nigdzie też nie widziałem informacji typu - "jesteśmy mikrobrandem wiec użytkowniku licz się z tym że reklamacje załatwiamy w czasie dwóch miesięcy" i może jestem dziwny ale oczekuje jakieś informacji o statusie naprawy - chociażby takiej jaką przykładowo podałem w pkt. 2 i tu uważam że wina leży po stronie zarówno MV jak i L6E no więc - nadal czekam na info. @Master Yoda - a ta sugestia na jakiej podstawie?????? Szuler
  8. A ja chciałbym zdecydowanie przestrzec przed kupowaniem zegarków Meccaniche Veneziane gdyż w przypadku problemów może się okazać że skończycie bez zegarka. Powstrzymywałem się długo z opisaniem mojej sytuacji - ale widać nie ma innego wyjścia - ku przestrodze. Krótka historia - pozostawiam do oceny czytających: Pacjent - Nereide swiss made - zatrzymuje się losowo tak jakby coś go blokowało 1. Pierwszy kontakt z kolegą Lincoln Six Echo 17 stycznia - opisanie problemu 2. Ustalone mailowo że zegarek zostanie wysłany do niego i on dalej będzie załatwiał sprawy gwarancyjne 3. Zegarek wysłany kurierem 6 lutego 4. 17 lutego pytam jaki status - otrzymuje odpowiedź że zegarek został odebrany przez kolegę Jarka dopiero 13.02 bo kurier zostawił go u sąsiada który wyjechał na weekend (jakby to dla mnie miało jakiekolwiek znaczenie) - i został wysłany 13. lutego do Włoch 5. 26. lutego wyrażam swoje zniecierpliwienie brakiem jakiekolwiek informacji - otrzymuje dość arogancką odpowiedź że zostanę poinformowany jak będzie jakaś informacja - bo kolega nie będzie pytał się o to samo 3 razy w ciągu tygodnia - to jest dość ciekawe stwierdzenie - bo od chwili wysyłki nie dostałem ŻADNEJ odpowiedzi kiedy jest przewidywany czas naprawy. 6. 18 Marca!!!!! ponad miesiąc od wysyłki zegarka do Włoch!!!!! nadal brak jakiejkolwiek informacji o naprawie - pytam się jaki status - i, co zrozumiałe, już jestem coraz bardziej zirytowany - otrzymuje odpowiedź - "nie ponawiam pytań codziennie, bo nie ma to żadnego sensu" - przypominam że nie otrzymałem żadnej informacji dotyczącej statusu naprawy. Dodatkowo otrzymuje zapewnienie że sprawa zostanie sfinalizowana już wkrótce. 7. Do dzisiaj nadal żadnej odpowiedzi i informacji Podsumowując Ponad dwa miesiące od wysłania uszkodzonego zegarka - i status na dzisiaj - brak zegarka i brak odpowiedzi kiedy go dostanę z powrotem. Zdecydowanie nie polecam - w moich oczach to nie jest poważna firma (jeśli admini są zainteresowani historią komunikacje jestem w stanie ją udostępnić) Ciekawy jestem czy coś się zmieni po tym poście na forum - będę dawał znać Szuler
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.