Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

alleck

Użytkownik
  • Content Count

    552
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

356 Entuzjasta zegarmistrzostwa

About alleck

  • Rank
    Bartek
  • Birthday 04/01/1977

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wrocław

Recent Profile Visitors

765 profile views
  1. Dziękuję. Tak patrzyłem na ten profil i patrzyłem i nie wiedziałem co napisać. Spodziewałem się czegoś bardziej finezyjnego. A tutaj taka prostota Ale czym dłużej patrzę, tym bardziej się utwierdzam w tym, że tak ma być, że idealnie to pasuje do tej formy. Dopełnia całość. Jest bardzo OK !!
  2. A ten Formentor z 1.5 TSI to jedzie jakoś ? Bo ja się mierzyłem do Tarraco 1.5 TSI i dla mnie to za słaby silnik. Ale Formentor to chyba takie coś pomiędzy Ateca a Tarraco.
  3. Duży jak duży. Na pewno bardzo gruby, bo ja na zdjęcie z profilu od chyba miesiąca się nie mogę doczekać. Więc wygląda na to, że jest co ukrywać
  4. Cykasz te zdjęcia i cykasz, a ja prosiłem o zdjęcie z profilu i się doczekać nie mogę
  5. Nakładane masz logo i napis Omega. Cała reszta napisów to nadruki. Farby jest dość dużo więc masz wrażenie efektu 3D. Dokładnie tak samo jest u kolegi w białej. Tylko farby może trochę cieniej. A może to efekt innego kąta?
  6. To żeby wrócić do właściwego tematu. Mnie żaden zegarek nigdy nie upadł. Ale moja teściowa ma bogate doświadczenia. Ostatni Lorus miesiąc po zakupie upadł na drewniana podłogę i się zatrzymał. Oględziny zegarmistrza, wyrok: mechanizm do wymiany. Dwa dni po powrocie od majstra wylądował na kaflach. Pęknięte szkiełko, odklejone indeksy, raczej nie idzie. Ale chyba do naprawy już nie trafi. Koszt obu napraw przewyższyłby wartość tego zegarka kilkukrotnie. Komentarzy od razu po upadku nie słyszałem
  7. Jaki był koszt naprawy posadzki?
  8. Samochód żony całe 60 koni mocy. Nie opuszczajacy miasta Wrocław w którym ostatnia zima że śniegiem leżącym na drogach miała miejsce chyba 10 lat temu. Od razu po zakupie fabryczne Hankooki poszły na olx. W zamian za nie kupiłem Michelin crossclimate. Drugi samochód którym jeździmy w dłuższe trasy ma nadal dwa komplety opon mimo, że okazja do zmiany była już. Dla mnie to świadomy wybór w obu przypadkach. Także nie generalizował bym, że to dziadowanie. Opony całoroczne sprawdzają się idealnie, ale nikt nie mówi, że zawsze i wszędzie. Dyskuje czy całoroczne, czy dwa komplety są od zawsze. Są tacy co chwalą jedne, a są tacy co drugie. Szkoda prądu na roztrząsanie tego, niech każdy wybiera co dla niego jest lepsze.
  9. No bardzo ładny. Gratuluję. Jak już będziesz fotki pudełka robił i dupki to ja poproszę fotkę z profilu do kompletu
  10. Tobie się to zwycięstwo po prostu należało. Parafrazując klasyka Mimo, że ten zwrot ostatnio ma negatywne skojarzenia, to w tym przypadku jest jak najbardziej pozytywny !! GRATULACJE !
  11. Nigdzie nie pisałem nic o regulacji zegarków na gwarancji, pytanie brzmiało: Czy użytkownik może regulować sam (mechanizm z regulacją przesuwką), czy konieczny do tego jest serwis. Więc odpowiedziałem, że może sam, bo w przeciwieństwie do powermatica czy Co-axiala, nie potrzebuje do tego ekstra narzędzi które są dostępne tylko w serwisie bądź u majstra który się specjalizuje w takich mechanizmach. Nigdzie nie podnosiłem kwestii gwarancyjnych. Nawiązując jeszcze do samochodów. Na tym forum w wątku o samochodach koledzy pisali, że jeżdżą do ASO wymieniać wycieraczki. Można ? Można. Są pewnie koledzy którzy na skrócenie bransolety czy wymianę paska chodzą do zegarmistrza. Nikt im tego nie zabrania, ani nie potępia za to. Ja osobiście lubię zachować zdrowy balans, tam gdzie jest konieczny serwis, to idę do serwisu, gdzie mogę poradzić sobie sam, to ogarniam sobie sam. No ale co kto lubi
  12. A to przepraszam, nie złapałem ironii Może moje zegarki nie są jakoś bardzo premium ale w Speedmasterze na 1120 (czyli VJ7750) i IWC 3239 na 30110 (już nie pamiętam czy to Sellita SW200 czy ETA’s 2824-2) precyzję regulowałem sam. Nie mam tez Mercedesa, ale w swoich samochodach np. koła przekładam sam, klocki/tarcze wymieniam sam. Ogólnie proste prace wykonuje sam. Nie dlatego, że mnie nie stać czy robię jakieś oszczędności, ale po prostu bo lubię to robić. A poza tym, często zrobię to szybciej (bo nie muszę nigdzie jechać, czekać w kolejce) i dokładniej niż ktoś inny, bo robię to bez pośpiechu, bo inny klient mnie nie pogania itd. Chyba niektórzy mówią na to hobby Ale czy ma to sens ?
  13. Bez roweru, wąsów i brody
  14. No tu bym się aż tak bardzo nie rozpędzał. Ja bym napisał w każdym z przesuwką. Są mechanizmy bez przesuwki. Ja np. Powermatica się nie podejmę wyregulować.
  15. Małe odchyłki samemu można regulować. Oczywiście najlepiej mieć do tego celu wibrograf, ale i bez niego da się wyregulować. Ja zegarki z przesuwką reguluje sam.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.