Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

kfraniu

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    472
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

87 Bywa pomocny

O kfraniu

  • Urodziny 06/02/1985

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Szczecin, Gdansk

Ostatnie wizyty

7468 wyświetleń profilu
  1. kfraniu

    BRONZE Montblanc 1858

    z okazji zblizajacego sie wyjazdu na urlop... Na najblizszy tydzien promocyjna cena : 6 000,00 pln z wysylka. Wazne do piatku 11/07 abym mogl w sobote nadac. pozniej oferta zawieszona na 2 tygodnie i po urlopie wraca do pierwotnej. Zapraszam PS: jakby co OBRIS MORGAN tez dostepny - do rozmow.
  2. Z racji redukcji wystawiam dwa ciekawe modele z brązu - każdy inny, każdy ciekawy. Ceny obniżone - zapraszam - nie zawiodą nowego nabywcy MONTBLANC 1858 full brone 41mm ciekawy model casualowy, można powiedzieć że pilot choć tak nie do końca, na pewno w wygodnym uniwersalnym rozmiarze 41mm, w komplecie z pudełkami i papierami, oryginalnym paskiem, w stanie bardzo dobrym. Bardzo wygodny na co dzień, i dzięki wypukłemu szkle zauważalny na nadgarstku. Mamy więc w pełni brązowy z tytanowym deklem model na automatycznym mechanizmie. Zielona tarcza z mocno lumowanymi indeksami i oryginalny zielony pasek ala nato (wpinany na teleskopach jak paski Tudora). średnica 41mm rozstaw uszu 20mm Cena aktualna : 6500 pln z wysyłką Zapraszam do rozmów i zakupu do Niedzieli w Szczecinie / później przez tydzień w Gdańsku.
  3. Witam, zgodnie z tytułem - szukam paska CRAFTER BLUE pod Seiko MM300. Chciałbym przerzucić na gumę zachowując oryginalne zapięcie. Preferowane kolory : żółty , pomarańczowy , zielony , czerwony , ostatecznie niebieski. Pozdrawiam
  4. kfraniu

    Brąz i miedź .... :)

    Hej, Longines Legend Diver Bronze - na pasku od Santino, dosc ciekawym, kiedys mialem taki przy innym modelu i tutaj od razu o niego poprosilem. Dla mnie super model, wygodny, ciekawy i przede wszystkim inny od reszty, taki elegancki diver, choc cenowo pokrywa reszte w rzadku od lewej do prawej
  5. kfraniu

    Brąz i miedź .... :)

    Żeby nie było, że ostatnio pustki w dziale… kolekcja na dzień dzisiejszy - brakuje tylko vratislavi z brązu ale dojdzie do kolekcji 😉
  6. myslalem nad INEOSEM... ale tutaj moim zdaniem oderwalo ich troche z kosztami... Tak jak przy Defie z jakims rabatem moge zamknac sie w 400k i miec auto na lata (i tak, mozna wywalic pneumatyke i czesc elektroniki - i uslyszec w salonie ze wydluzy to montaz/skladanie) to przy GRENADIERZE ciezko bylo mi zmiescic sie z taka kwota... ja wiem ze GRENADIER ma innego odbiorce, ale gdy model "nasladujacy i poprawiajacy legende" jest drozszy od samej legendy... gdzies tutaj zaszla pomylka. 2-3 lata temu jeszcze ich konfigurator pozwalal spokojnie zamknac sie w kosztach 250-260k, teraz jest to niemozliwe Toyota - nie jezdzilem, nie mam zadnego zdania o LAND CRUISERZE, mam niesmak do marki, ale moze sprawdze jak to sie ma... ale to w Gdansku jak bede (sierpien) bo w Szczecinie podejscie ludzi w oddziale jest tragiczne. Najlepiej jakby prosic o jazde probna i mozliwosc wejscia do auta dopiero po zakupie zeby mieli pewnosc ze nie traca czasu na niezdecydowanego klienta kazde auto moze okazac sie awaryjne... stare haslo landrowerowcow : defender cieknie juz w salonie : nie wzielo sie z powietrza wazne zeby moc naprawic... to wlasnie powod mojego rozstania z lubianym nawet X-TRAIL. ja rozumiem awarie, rozumiem że komputer padł... ale brak naprawy i robienie klienta w konia to powód rozstania. Wszystko może się zepsuć, ale jeżeli serwis naprawi i zachowa się fair - poinformuje, wyjaśni, wyda auto - to o co kruszyć kopie?? a jak udaje się że nie ma problemu i mimo komunikatów ciągłych o błędach wmawia się że przecież reszta działa... to mamy pewien dysonans
  7. Hej... powiem Ci ze analiza wciaz trwa. A4 jest dobra oferta - ale to typowo na uzytek, oferta tak spisana ze nijak nie oplaca sie wykup, jedynie uzytkowanie przez te 2-3-4 lata. Wiec na razie faworytem do wyboru... ale tez zestawiam z oferta najmu z Forda... wiem ze nijak sie ma jakosc FORD do AUDI, ale roznica w kosztach na 3 lata uzytkowania daje do myslenia... i bardziej przyblizy do Defa... A Defender 110, dla mnie jedyny prawilny - jedyny gdzie stosunek mtr2 do ceny jest akceptowalny. 90 za mala na rodzinny wyjazd, 130 za dluga aby myslec o ciekawej zabawie w terenie... I tak Defender to niejako konsensus pomiedzy oczekiwaniami terenowymi a kosztem i uzytecznoscia. Pierw mial byc Wrangler, ale tam bagaznik jest tylko z nazwy. Pozniej byl analizowany Gladiator, ale brak u Nas odpowiedniego zaplecza (zabudowy i pozniejszy serwis) dal to pod rozwage. Po drugie mialem Navare, krotko L200, i pick up jest forma pewnego godzenia sie na przestrzeń kosztem stabilności i wygody... A Defender jak na razie spelnia zalozenia i checi - ale skladany na zamowienie bez pneumatyki i bez komputerowego sterowania napedami - staromodne zawieszenie i lewarek od przelozen napedu i bede zadowolony. Gdyby cena byla racjonalna to wszedlby teraz... ale nijak nie miesci sie w kosztach wiec czeka na rozwoj wypadkow.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.