Greg32gw 0 #1 Napisano 1 Lutego 2014 Witam, Kupilem blue Mako w niemieckim sklepie schoeneuhren.de .Zegarek fajny, działa bez żadnych problemów. Po zakupie stwierdziłem, że jest trochę za mały na moją rękę i będę chciał go sprzedać , aby nabyć big Mako. I tu moje pytanie , czy aby przyszły nabywca miał na niego gwarancję muszę dołączyć fakturę imienną zakupu zegarka ? Czy wystarczy sama gwarancja międzynarodowa podbita przez sprzedawcę? Z góry dziękuje za odpowiedź. Wysyłane z mojego IdeaTab S6000-H za pomocą Tapatalk 2 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukebor 7838 #2 Napisano 1 Lutego 2014 Wystarczy sama międzynarodowa gwarancja. Faktura nie jest wymagana, natomiast ja gdybym kupował zegarek, pewnie prosilbym i dowód zakupu. 0 I'm not myself, but not dead and not for sale... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Greg32gw 0 #3 Napisano 1 Lutego 2014 Dzięki za odpowiedź. Czyli dodam do zestawu fv, ale dla bezpieczeństwa zamaże moje dane osobowe. Pozdrawiam. Wysyłane z mojego IdeaTab S6000-H za pomocą Tapatalk 2 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukebor 7838 #4 Napisano 2 Lutego 2014 A czego sie obawiasz? Zazwyczaj nie zamazuje sie danych osobowych na dowodach zakupu, przynajmniej ja sie z tym nie spotkałem. 0 I'm not myself, but not dead and not for sale... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Greg32gw 0 #5 Napisano 2 Lutego 2014 Do końca nie wiem do kogo trafi zegarek wraz z fv i co ten ktoś zrobi z tym dalej , a tam jest mój adres i moje nazwisko. Wolę dmuchac na zimne. Wysyłane z mojego IdeaTab S6000-H za pomocą Tapatalk 2 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emre 2 #6 Napisano 4 Marca 2014 kto w PL realizuje międzynarodową gwarancję w przypadku Orienta? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Seven 50 #7 Napisano 4 Marca 2014 Poljot Euro. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emre 2 #8 Napisano 4 Marca 2014 jesteś pewien? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Seven 50 #9 Napisano 4 Marca 2014 Nie mogę teraz tego znaleźć, ale ktoś na forum pisał, że oddawał tam zegarek kupiony u Niemców i gwarancja została bez problemu uznana. Albo próbują się tradycyjnie wykręcić albo zakres ich współpracy z Orientem uległ zmianie... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Seven 50 #10 Napisano 4 Marca 2014 Znalazłem: http://czwarty-wymiar.pl/viewtopic.php?t=15968 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emre 2 #11 Napisano 4 Marca 2014 Dziwna sprawa... Albo rzeczywiście coś się pozmieniało albo po prostu chcą mnie spławić... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukebor 7838 #12 Napisano 4 Marca 2014 Nie mogę teraz tego znaleźć, ale ktoś na forum pisał, że oddawał tam zegarek kupiony u Niemców i gwarancja została bez problemu uznana. Albo próbują się tradycyjnie wykręcić albo zakres ich współpracy z Orientem uległ zmianie...Tak, ja pisałem. Oddałem mojego Orienta na Igańską - bez problemu przyjęty i w ramach gwarancji przeczyszczone szkło i sprawdzona szczelność. Nikt nie pytał o dowód zakupu i gdzie zegarek był kupiony (a karta gwarancyjna była ze sklepu niemieckiego).Emre - zadzwoń i zapytaj. Wg mnie nie powinno być problemu. 0 I'm not myself, but not dead and not for sale... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qwertys 2 #13 Napisano 9 Marca 2014 WitamRównież mam problem z międzynarodową gwarancją orienta zakupionego w Niemczech. Serwis Poljota napisał mi, że bezpłatnie serwisują tylko zegarki z Polskiej dystrybucji i zaproponował płatną naprawę.W poniedziałek jeszcze do nich zadzwonię, ale chciałbym zapytać czy istnieje inna niż ich serwis możliwość naprawy gwarancyjnej? Mieszkam w Suwałkach i praktycznie wszędzie mam daleko, więc wizja wybrania się do Warszawy z zegarkiem mnie nie przekonuje, a naprawiać zegarek na własną rękę, gdy ma się międzynarodową gwarancję to tak trochę słabo.Pozdrawiam Dawid 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poloplaster 0 #14 Napisano 13 Marca 2014 Wg. mnie jeżeli firma Orient daje gwarancję międzynarodową, w której jest wymieniony polski serwis, to Poljot Euro nawet nie ma prawa pytać się o miejsce zakupu zegarka. Nie oni są gwarantem, tylko firma Orient. Mają za naprawy płacone i na pewno na tym nie tracą. Nie mają też prawa w tym przypadku żądać dowodu zakupu. Nie korzystamy z rękojmi, tylko z gwarancji producenta. Proponuję aby ktoś zainteresowany tematem wystosował maila do Poljota, tylko nie z pytaniem:" Czy zrobicie mi zegarek?" ale:"Proszę o informację, na jakiej podstawie prawnej odmawiacie Państwo naprawy zegarka, który posiada międzynarodową gwarancję producenta, na której widniejecie jako punkt serwisowy"W przypadku odmowy, przetłumaczyć na angielski, wysłać do Orienta i myślę, że sami zadzwonią i zaproponują naprawę. Druga opcja, to poprosić moda aby w imieniu "orientowiczów" oficjalnie zapytał o międzynarodową gwarancję z informacją, że odpowiedź zostanie umieszczona na naszym forum. Zobaczymy jak im rura zmięknie. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qwertys 2 #15 Napisano 15 Marca 2014 Wysłałem do nich maila w którym napisałem że to gwarancja miedzynarodowa, że oni są gwarantem, że są wymienieni jako gwarant na terenie Polski w książeczce gwarancyjnej z zapytaniem na jakiej podstawie odmawiają wykonania naprawy.Dołączyłem do tego nawet zdjęcia książeczki gwarancyjnej. Chyba im się to nie spodobało bo już prawie tydzień czekam na odpowiedź. No cóż jak nie chcą odpisać to w końcu zadzwonię. Ostatnio nie miałem na to czasu, ale z dotychczasowego obrotu sprawy wynika że poniedziałek będę musiał znaleźć czas.Pozdrawiam Dawid Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Seven 50 #16 Napisano 18 Marca 2014 Kolejny dowód na to, że po prostu próbują się wykręcić. http://zegarkiclub.pl/forum/topic/102570-orient-el03004b-spieszy-sie/ 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dangersexy 0 #17 Napisano 25 Marca 2014 Lepiej napisać oficlajną skargę do Orienta i może gość straci licencję na serwis. Idiotę struga i tyle. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qwertys 2 #18 Napisano 22 Kwietnia 2014 Proszę o poradę bo ja autentycznie nie wiem co zrobić. Otóż tak jak poradziliscie zadzwoniłem do poljota, porozmawiałem z jakimś miłym panem który powiedział że międzynarodowa gwarancja i to że zegarek jest z niemczech nie przeszkadza i żebym zegarek do nich wysłał. Ostrzegł jedynie że sprawdza autentyczność gwarancji. Więc dobrze, zegarek wysłałem. Oni odebrali i napisali " W związku z tym ,że sprzedawca nie jest autoryzowanym dystrybutorem Firmy Orient mogę zaproponować tylko naprawę odpłatną ."Zegarek z shoeneuhren.Nie mam pojęcia co mam z tym zrobić, bo jak już wysłałem zegarek to prośba o odesłanie go jest trochę bez sensu, z drugiej strony mam gwarancję i nie chce mi się płacić za naprawę, tym bardziej że nie wiem ile ona wyniesie. Ale nie ma nigdzie w Polsce innego serwisu który naprawia na gwarancji zegarki Orienta. Pozdrawiam i proszę o pomoc, Dawid Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qwertys 2 #19 Napisano 23 Kwietnia 2014 Sprawa jest dosyć pilną, dlatego proszę o szybką pomoc Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
derty 0 #20 Napisano 23 Kwietnia 2014 Witam Miałem podobnie :http://www.czwarty-wymiar.pl/viewtopic.php?t=19100 Jak widać sprzedawca oddał mi pieniądze za naprawę, nie odpisał nic na temat autentyczności ich gwarancji. Generalnie z tego co mówił Pan z Poljota to te zegarki są niewiadomego pochodzenia, ale na pewno autentyczne. Także nie wiem komu wierzyć, najlepiej napisać do centrali Orienta i się upewnić. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trunqs 0 #21 Napisano 26 Kwietnia 2014 [email protected] wystarczy napisać tutaj, że robią problem z oddaniem na gwarancję i po sprawie 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qwertys 2 #22 Napisano 27 Kwietnia 2014 Dziękuję za odpowiedzi. Napisałem do Orienta, zobaczymy jak oni do tego podejdą 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trunqs 0 #23 Napisano 29 Kwietnia 2014 i jak, dostałeś już odpowiedz? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qwertys 2 #24 Napisano 1 Maja 2014 Tak, na razie poprosili o opisanie usterki zegarka. I tu mam do Was pytanie bo mi słówka po angielsku brakuje - nie wiem jak po angielsku napisać "nakręcony " odnośnie zegarka. Gdyby ktoś wiedział to proszę o pomoc. Pozdrawiam Dawid Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Seven 50 #25 Napisano 1 Maja 2014 Winded? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach