Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

jasiek5

Jak dobrać pasek?

Rekomendowane odpowiedzi

Mam zegarek: Nautec No Limit Sub Zero Diver i chciałbym zmienić w nim pasek - pewnie jakiś handmade z forum albo inny gumowy (teraz jest na gumie). Ale jestem zielony w temacie (sam nigdy paska nie wymieniałem).

Pytanie 1: jak dobierać pasek tak, żeby pasował (wystarczy szerokość paska?)?

Pytanie 2: jak dobierać pasek do takiego typu zegarka, żeby to fajnie wyglądało - czyli dopasowanie estetyczne?

Będę wdzięczny za wskazówki starszych stażem kolegów :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Podaj na PW obwód nadgarstka to cos sie dobierze :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Najważniejsza jest szerokość w uszach. Musi być taka jak oryginalna, ewentualnie milimetr szersza, jeżeli ta szerokość jest nietypowa.

Co do estetyki, to jest pełna dowolność, ważne żeby Tobie odpowiadało. Osobiście lubię stonowane, czarne paski, ale nie całkiem, tylko z jakimś kolorowym szwem dobranym do akcentów zegarka. Zależnie od wariantu kolorystycznego Twojego zegarka, brałbym czarny ze szwem nawiązującym do drugiej połwy tarczy. Sam szew może być też w różnych wariantach, a nie tylko prosty. Jeżeli chcesz coś bardziej sportowego, modne są ostatnio paski a'la włókno węglowe lub nato. Są w bardzo różnych wariantach i mają podłóżne pasy we wszystkich kolorach tęczy. Możesz się też pokusić o ekstrawagancję i kupić dwa paski w kolorach jednej i drógiej połowy tarczy i je pomieszać. Dziwny pomysł, ale mogłoby to wyglądać ciekawie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

podepnę się pod ten wątek :)