Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

vipp2

TISSOT PRC 200 - oryginał czy podróba

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Drodzy Forumowicze, proszę o pomoc. Zostałem ostatnio posiadaczem (czy szczęśliwym to się okaże) Tissota PRC 200. Proszę o pomoc w stwierdzeniu czy jest to oryginał czy też podróba. Porównując go z zdjęciami zegarków internetu, komentarzami z Naszego forum, zdjęciami z forum i filmikami oryginałów z youtube, stwierdzam że wygląda i działa jak oryginał.

astanawia mnie głośność sekundnika. Włączając stoper, wskazówkę słychać z odległości ok 50cm, dla porównania mam też Citizena z podobnymi funkcjami i tam żeby usłyszeć wskazówkę trzeba przyłożyć zegarek do ucha. Rozumiem że to 2 klasy zegarków, ale nie znam się aż tak bardzo...a chcę i do tego dążę.

Załączam fotke, jeśli Ktoś potrzebował by zdjęcia z innej perspektywy, prześlę ale proszę o taką informację.

Będę wdzięczny za każdą sugestię.

Jedyne czego nie będę w stanie zrobić to odkręcić dekielka, bo nie mam narzędzi, a zegarmistrz no cóż...w poniedziałek będzie czynny.

post-71114-0-02135500-1422102671_thumb.jpg

post-71114-0-53094300-1422102760_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Mam identyczny zegarek i na pewno oryginał - jedyna różnica między moim a twoim jest taka że napis na dole tarczy SWISS MADE się troszkę różni

U ciebie napisy patrząc od indeksu godziny 6  wychodzą minimalnie poza druga sekundę a u mnie prawie dochodzą do trzeciej zarówno w lewo jak i w prawo - poza tym u mnie napis SWISS jest tak samo długi jak napis MADE pomio iz MADE ma mniej liter to na tarczy jest tej samej długości

To tak na szybko resztę sobie porównaj i sam wyciągnij wnioski bo ja po prostu nie wiem - na to że mój brudny nie patrz to roboczy wół a zdjęcia z partyzanta na szybko