Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

enzo89

HUGO BOSS 1513180

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zakupiłem zegarek HUGO BOSS 1513180. Jest to mój pierwszy "poważniejszy" zegarek w życiu do tej pory były to dużo tańsze egzemplarze. Mam kilka pytań odnośnie zegarka, tylko proszę o zrozumienie gdyż jestem totalnym laikiem.

1. Na zegarku są 3 małe inne tarcze. Domyślam się, że to chronograf. Służy jedynie jako stoper? Na co dzień te wskazówki powinny być zatrzymane, czy powinny kręcić się cały czas? Nie potrafię ich obsługiwać. Mimo wciskania przycisków jak w instrukcji mam wrażenie, że coś jest nie tak. 

2. Czy gwarancja będzie uznana na podstawie faktury wystawionej mi przez sprzedającego? Trzeba gdzieś zegarek zarejestrować?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie nazwałbym zegarków Hugo Boss poważnymi, może dlatego masz problemy bo siedzi tam jakiś chiński mechanizm, który nie wiadomo jak działa?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Zegary, o których mówisz uruchamiasz przyciskiem u góry, a dolnym zatrzymujesz i cofasz. Wszystkie te zegary powinny być nieruchome (chyba, że ja włączysz). Swoją drogą jeśli wydałeś blisko 2k na taki zegarek to szczerze współczuje, jeśli sprzedawca Ci go doradził to powinieneś napluć mu w twarz.

Zegarków marek fashion raczej się nie rejestruje i do reklamacja wymagana jest karta gwarancyjna oraz dowód zakupu (dowolny). Choć w tym przypadku wydaje mi się, że nie ma potrzeby go reklamować.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam zakupiłem zegarek HUGO BOSS 1513180. Jest to mój pierwszy "poważniejszy" zegarek w życiu do tej pory były to dużo tańsze egzemplarze. Mam kilka pytań odnośnie zegarka, tylko proszę o zrozumienie gdyż jestem totalnym laikiem.