Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

bogoles

Jaki rotomat do starych orientów

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam 2 stare Orienty - ok 30lat, na zegarkach odczytałem :

1. Orient CM L469648

2. Orient LH L4696435A-7A

3. Orient FD00-C0 CA ( ten trochę młodszy - kilka lat)

Obecnie wracają do łask, i potrzebny mi rotomat, mam okazję kupić w dobrej cenie (powystawowy) taki Klarstein http://www.skapiec.pl/site/cat/2729/comp/9124536#ceny i pytanie - czy "obsłuży on wspomniane zegarki?

Chodzi mi o to, czy rotomat ma odpowiednie obroty dopasowane do mechanizmów zegarka?...

Jestem laikiem i może nie wyraża się fachowo, ale myślę, ze zrozumiale...

Acha - ten pierwszy u mnie od nowości, za dużo nie pracował, ale już ze 20 lat leży - wkładać do rotomatu, czy najpierw do zegarmistrza.

Będę wdzięczny za wszystkie podpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie wkładał do rotomatu. Do zegarmistrza natomiast bezapelacyjnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, już coś wiem, drugi na liście już był u zegarmistrza, wersja z czarną tarczą popularnego AAA Crystal (ten pierwszy to złoty...)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz kupić tego Klarsteina i samemu stwierdzić, czy jest Ci potrzebny.

Miałem rotomaty i sprzedałem. Wszystkie trzy sztuki. Automatycznych zegarków mam kilkanaście :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zabijasz mi klina, bo dotychczas - kilkanaście lat też się obchodziłem bez rotomatu i jakoś było....denerwujące jest tylko branie zegarka na rękę po kilkudniowym postoju (z wszystkimi tego przypadłościami)..

Udostępnij tę odpowiedź