Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

lukasz2147

Tani zegarek damski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jeszcze raz wszystkich forumowiczów, Chciałbym Was prosić o poradę, gdyż chciałbym swojej kobiecie kupić na urodziny zegarek ale z racji na to że jestem studentem i słabo u mnie z kasą mogę na ten cel przeznaczyć maksymalnie około 400zł. Wiadomo, jak każdy chciałbym kupić dobry ładny i tani zegarek co jest awykonalne i trzeba coś znaleźć po środku :) Po przeszukaniu internetu i poczytaniu kilku tematów na tym forum znalazłem takie dwie Adriatici, które wg mnie są dość interesujące:

https://www.zegarek.net/zegarki/adriatica/zegarek_adriatica_A3159.1211Q.html
https://www.zegarek.net/zegarki/adriatica/zegarek_adriatica_A4512.6173QZ.html

Druga bardziej mi się podoba jeśli chodzi o design ale z kolei pierwsza trochę droższa ma lepsze szkiełko (szafirowe) i chyba lepszy mechanizm bo ten na bransolecie ma Ronde 762, a na pasku Eta F04. Co byście mi doradzili, lub ewentualnie zaproponowali coś innego? :)
Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

idź do salonu time trend i zobacz co aktualnie mają przecenione

OMEGA SEAMASTER 300M

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie mnie oczywiście oceniać, ale uważam, że te zegarki to nie będzie najlepszy strzał...ja bym poszedł w stronę lorusa, który ma zdecydowanie więcej wzorów, ma mechanizm seiko i do 400 zł to będziesz mógł wybrać praktycznie wszystko. Oczywiście Twój wybór jest świętym :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Mi też te dwa średnio się podobają. Może klasyczna porada przy takim budżecie: Seiko, Orient, Lorus?

Czas ma sens tylko wtedy, kiedy robi się z nim coś sensownego

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi