michalΩ 1 #1 Napisano 17 Listopada 2016 Drodzy forumowicze, jest to mój pierwszy post na tym forum, a poza tym nie znam się na zegarkach, więc proszę o wyrozumiałość. Chciałbym zapytać, który z tych dwóch zegarków wybrać: DOXA D-LIGHT czy ELYSEE 98000? https://zegarownia.pl/zegarek-meski-doxa-d-light-173-10-011-01 czy http://www.swiss.com.pl/pl/produkt/30294/zegarek_meski_elysee_98000.html Jeżeli macie jakieś inne propozycje, to śmiało piszcie Warunki, które zegarek musi spełniać:do 1000zł (kwota nieprzekraczalna)bardzo podobny styl (szeroka koperta >40mm, skórzany pasek, jak najbardziej minimalistyczny wygląd, biała tarcza)Z góry dzięki! 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MasterMind 12866 #2 Napisano 18 Listopada 2016 Z twoich propozycji chyba Doxa. Jednak najwięcej zegarka w zegarku otrzymasz, gdy kupisz Orienta Bambino V3 Zegarek z mechanicznym werkiem (automatyczny naciąg) własnej produkcji, sferyczne szkło mineralne, minimalistyczna tarcza (jasna), rozmiar 40,5mm ref. FAC0000EW0 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
egzo18 798 #3 Napisano 18 Listopada 2016 Również orienta curatora można rozważyć. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalΩ 1 #4 Napisano 18 Listopada 2016 Dzięki! Te orienty niezbyt mi się podobają jednak bo nie mają bardzo cienkiej tej stalowej obramówki I tak z ciekawości... Co mają lepszego niż powyższe zegarki? A czy ktoś słyszał coś/miał zegarek marki Elysee? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
egzo18 798 #5 Napisano 18 Listopada 2016 Co mają? Automaty. Zegarki z duszą. Regularnie serwisowane ( co 5 lat) są praktycznie wieczne. Nie ładuje się w nieznaną markę. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach