Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

MasterMind

Użytkownik
  • Content Count

    5,385
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    29

MasterMind last won the day on November 25 2020

MasterMind had the most liked content!

Community Reputation

8,940 Guru zegarmistrzostwa

About MasterMind

  • Rank
    Instagram: vanguard.watches

Kontakt

  • Strona WWW
    https://www.instagram.com/vanguard.watches/

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz
  • Hobby
    Psychologia społeczna, komputerowe gry wieloosobowe, gry RPG, fantastyka, pisanie.

Recent Profile Visitors

6,327 profile views
  1. Z tej trójki Explorer 36mm będzie najbardziej uniwersalnym wyborem - jednocześnie jest najbardziej "nudnym" z trójki, czy jak kto woli, "stonowanym". Będzie dobrze wyglądał zarówno na bransolecie jak i na różnych paskach. Tak jak napisał Mirosuaw, OP przegrywa z Explorerem - EX jest mimo wszystko ciekawszym modelem, z lekko sportowym zacięciem. Natomiast najbardziej uniwersalny Rolex w 36mm to również wcześniej wspomniany stalowy Datejust.
  2. "Mądrego to aż miło posłuchać" Według mnie Rolex i jego AD powinny działać na takiej zasadzie: 0) AD otrzymuje jasną informację od Rolexa o lokalnych "mocach przerobowych", czyli otrzymuje plany dotyczące dystrybucji na dany kraj w danym okresie/danego modelu. AD, typu Kruk, rozdziela na podstawie tej informacji ile zapisów na dany model mogą przyjąć poszczególne salony należące do sieci (już wedle własnego uznania) 1) Wchodzi klient do salonu Kruka i deklaruje chęć zapisu na dany model 2) Dany salon przyjmuje zapis od klienta, a w momencie wyczerpania swojego limitu (przydzielonego przez centralę Kruka), zamyka listy zapisów na dany model 3) Po zamknięciu wszystkich list Kruk, Oddział Specjalny Agentów Śledczych Kruka (w skrócie OSAŚK), eliminuje z niej znanych notorycznych handlarzy 4) Kruk wysyła oczyszczoną listę do centrali Rolexa 5) Rolex otrzymuje listę, weryfikuje ponownie swoje moce przerobowe i planowaną dystrybucję na dany kraj i najwyżej skraca listę, usuwając część osób (daje o tym znać Krukowi, a Kruk grzecznie informuje część z pechowców, że niestety odpadli z listy) 6) Po tym kolejnym odsiewie, Rolex tworzy własną, całkowicie przypadkową kolejkę (niezależną od terminu zapisania się na listę) i każdej osobie z kolejki przypisuje potencjalny termin odbioru zegarka (np. "3 kwartał 2023") 7) Kruk otrzymuje informację zwrotną, kto jest na którym miejscu w kolejce i przekazuje klientom potencjalny termin odbioru zegarka 8 ) W ciągu roku zakolejkowane osoby odbierają zegarki mniej więcej w ustalonych terminach, a w momencie wydania wszystkich sztuk, Kruk ponownie otwiera listę na określony czas. 9) "i do gabloty, powtórz"
  3. Zgadza się. Coś się kończy, coś się zaczyna. Zobaczymy co dalej
  4. Dziś ostatni raz na ręce (przynajmniej na mojej)
  5. Pożegnalne... Gratuluję nowemu właścicielowi i do zobaczenia w kolejnej odsłonie mojej zegarkowej przygody! 😉
  6. Tu news w wersji polskiej: https://ch24.pl/rolex-uruchamia-oficjalny-program-certified-pre-owned/?fbclid=IwAR3L6u-JB2EbTXSP2rRnQl1qOf0MtVULIGaBfiKxzUFu1dG0hE2BWmFfsD4
  7. A zamieniłbyś destro na Pepsi na jubilee, gdyby była taka możliwość?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.