Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Lukasz1805

Naprawa zegarka Łódź

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was

Pisze ten temat ponieważ mam problem z zegarkiem Tissot dostałem go około 7-8 lat temu i zegarek ma tą funkcje samoczynnego ładowania podczas noszenia ale przez ostatnie pół roku leżał na półce i teraz przestał działać i teraz nie wiem czy mam do wymiany baterie czy to coś innego i moje pytanie o jakiegoś fachowca z łodzi lub Pabianic który to naprawi tylko tak żeby wszystko działało. Przepraszam za taka mało precyzyjna formę wypowiedzi ale nie znam się na funkcjach i chodzi mi tylko o naprawe

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Spatz

Tempus. Zamenhofa Lodz.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Tempus ma chore terminy. Nie polecam. Minimum dwa-trzy miesiące czekania. W teorii. W praktyce mialem termin na dwa miesiące, zadzwonili ze zegarek jest gotowy po siedmiu.

Ale jeśli komuś się nie spieszy, a zależy mu na dobrym serwisie to ok. Mnie naprawili zegarek bardzo dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Spatz

Tempus ma chore terminy. Nie polecam. Minimum dwa-trzy miesiące czekania. W teorii. W praktyce mialem termin na dwa miesiące, zadzwonili ze zegarek jest gotowy po siedmiu.

Nie przy bateryjkach.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

ja ufam tylko im, specjalnie ze Szczecina jeżdżę i w 100% polecam, akurat tak się składa, że właśnie z Tissotem. Z takimi terminami w przypadku Tissota się nie spotkałem, wiem ze słyszenia, że na części do  omegi czeka się  1,5-2 miesiące. 

Nawet gdyby naprawa miałaby mi się mocno wydłużyć to i tak tylko tam będę robić zegarki.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Spatz

Normalne. N części do Hamiltona, Longinesa 4 tygodnie zawsze czekałem.