Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Elmer

CITY BRAVUR MĘSKI ZEGAREK WOJSKOWY 1940 rok

Rekomendowane odpowiedzi

mam okazję lub i nie (nie znam się na tym) kupić zegarek: city bravur z 1940 roku.

mechanizm - AS kal. 984

15 kamieni, częstotliwość pracy 18000 a/h

nr  zegarka 1889

Poniżej zdjęcia.

Proszę o opinię czy taki zegarek w ogóle jest coś wart? Właściciel podaje, że jest to zegarek wojskowy.

Nie znam się na zegarkach, mam jednak słabość do nich.

 

DSC_0906.jpg

 

DSC_0899.jpg

 

 

DSC_0897.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładny zegarek, ale według mnie trochę nowszy (lata 50.). Nie jest to też zegarek wojskowy. W dodatku sądząc po pasku 16 mm jest niezbyt duży i ma około 30-33 mm średnicy.

 

-->> AS 984 http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&2&2uswk&AS_984

 

tu masz podobny zegarek -->> https://auction.catawiki.com/kavels/12146717-city-bravur-men-s-wristwatch-1950-s


LOGO12 (Kopiowanie).png  KMZiZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za info.

To się zastanowię nad nim, do 200 może dam za niego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza tym zgodnie z informacjami z bazy danych o markach zegarków -->> http://www.mikrolisk.de/show.php?site=280#sucheMarker firma City Bravur została założona w Szwajcarii w 1953 roku.

 

Co do wartości - oczywiście, że zegarek jest "coś" warty. Jeśli uważasz, że 200 zł i właściciel się zgodzi to fajnie. My Ci go nie wycenimy (vide Regulamin).


LOGO12 (Kopiowanie).png  KMZiZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wizualnie mi się podoba. Dlatego 200 mogę za niego wysupłać.