Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Forum w okienku odpowiedzi
dodany przez
Brat Pit, w FORUM ŹLE DZIAŁA - USTERKI, PROBLEMY TECHNICZNE FORUM, PYTANIA, OPCJE, FUNKCJE
Rekomendowane odpowiedzi
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
-
Podobna zawartość
-
Przez Paulus57
Nic tak nie szpeci, jak puste banery reklamowe, które w wątpliwy sposób "ozdabiają" strony Forum. Poza dwoma reszta kłuje kolejną prośbą o finansowe wsparcie.
Zamiast treści - "DLACZEGO NIE MA TU TWOJEJ REKLAMY", lepiej by brzmiało: WYLICYTUJ MIEJSCE DLA SWOJEJ REKLAMY!
Koncepcja jest prosta i przedstawię ją najprościej jak się da.
1. Osoby prowadzące działalność zgłaszają chęć umieszczenia swojej reklamy do 20 każdego miesiąca a wygrana 10 (aktualnie ósemka) otrzymuje prawo publikacji na kolejny miesiąc. Czyli, najpierw licytujemy od symbolicznej kwoty 20 złotych do 20 czerwca na miesiąc lipiec (przebijanie o minimum 5 złotych). Oczywiście można będzie podawać cenę minimalną dopóki będą wolne miejsca na reklamy. Ci z nas, którzy dadzą najwyższe kwoty dostaną miejsce w tej chwili niewykorzystane i nieprzynoszące żadnego zysku. Oczywiście by Koledzy którzy opłacili aktualnie dwa wykorzystywane banery mieliby kwotę obniżoną do wielkości najniższej, aktualnie wylicytowanej a nadpłata byłaby zaliczona na poczet kolejnych miesięcy aż do pełnego wykorzystania.
Nie widzę problemu, by udział wzięli też Użytkownicy, którzy nie prowadzą działalności, ale zwyczajnie chcieliby umieścić odpłatnie jakąś okolicznościową treść.
2. Stan na 20. każdego miesiąca, godz. 24:00 będzie decydujący i wygrywający mieliby czas na wpłatę, najlepiej blikiem, bo natychmiastowa, powiedzmy - 2 doby (do 22. tego miesiąca, godz. 24:00).
3. Przesłanie własnego projektu banera reklamowego w ciągu tygodnia na Forum.
4. Reklama miałaby prawo do publikacji na okres miesiąca, czyli 28 do 31 dni w zależności od jego kalendarzowej długości.
5. Od 21. dnia miesiąca, godz. 0:01, rozpoczynałaby się nowa licytacja miejsc reklamowych do kolejnego 20. w następnym miesiącu.
6. Treść reklam nie musi być związana z tematyką Forum, ale nie może naruszać przepisów prawa obowiązującego w RP.
7. Licytacja odbywałaby się w nowym dziale na Forum.
Uważam, że uporczywe trzymanie się zasady, "by nie sprzedawać miejsca za tanio", przypomina przysłowiową postawę "psa ogrodnika". Ja uważam jednak, że lepiej zarobić mało, niż wcale! Zresztą nic tak nie zachęca do udziału w licytacji jak niska cena wywoławcza, bez ceny minimalnej. Gdy wzrośnie zainteresowanie cena się urynkowi a nasze Forum i Stowarzyszenie zyska nie tylko wizerunkowo, ale i finansowo. Stabilność finansowa pozwoli też na realizację celów statutowych Stowarzyszenia i propagowanie idei nam bliskich.
Dodatkowo uatrakcyjnieniem licytacji byłoby danie trzem najwyżej licytującym prawa do banera o większej powierzchni (3 paski o szerokości całej strony).
Proszę Was Koledzy o zapoznanie się z pomysłem tu zaprezentowanym i wyrażanie swoich, konstruktywnych opinii. Byłbym wdzięczny także za zapoznanie się z projektem, Prezesowi Stowarzyszenia @Eugeniusz Szwed.
-
Przez pepsii
Dzień dobry. Od jakiegoś czasu mam problem z zegarkiem Omega `Seamaster Professional Chronometr, kaliber 1154.
Zegarek chodzi w porywach do kilku godzin i staje, czasem dużo wcześniej. Co mogło się stać? Gdzie w Szczecinie mogę ten
zegarek naprawić i ile może to kosztować?
-
Przez synstolarza
Drodzy koledzy i koleżanki,
Bardzo proszę o pomoc w identyfikacji pochodzenia zegarka. Gdzie został wyprodukowany, gdzie mógł być kupiony, jaką może nieść ze sobą historię.
Przedstawiam zdjęcia. Ma dla mnie ogromną wartość sentymentalną gdyż go odziedziczyłem.
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
-
Przez dariusz chlastawa
Szanowne Koleżanki i Koledzy
W ostatnim czasie zamówiliśmy audyt forum i strony internetowej obejmujący całość zagadnień związanych zarówno z częścią wizualną, funkcjonalnościami oraz całym spektrum innych aspektów.
Na tej podstawie pracujemy nad zmianami zarówno szaty graficznej jak i funkcjonalności wygodnych dla Użytkowników.
Jednak najważniejsza dla nas jest Wasza opinia, dlatego proszę uprzejmie o wszelkie głosy krytyki jak również propozycje zmian.
Wszelkie uwagi mile widziane również te dotyczące zmian moderacji, regulaminów etc
Mam nadzieję, że dzięki temu nasze forum stanie się jeszcze bardziej przyjaznym i miłym miejscem w którym będziecie chcieli spędzać czas
z góry dziękuję
-