Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

haker

Męska teczka skórzana

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Potrzebuję porady w zakresie zakupu męskiej teczki skórzanej. Mój ojciec z racji awansu chce takową sobie sprawić: https://www.wittchen.com/teczka,p1209734#848812

Produkt bardzo ładny wizualnie, wymiarowo jest ok, tylko nie mam pojęcia jak ma się jakość skór Wittchena co do ich zabójczej ceny. Gdzieś wyczytałem że ta firma nie ma najlepszej jakości skór licowych.

Proszę o poradę, bo póki co jak mogę wbijam ojcu ją z głowy (ale tylko z racji ceny). Nie znam się ogólnie na tych sprawach.

Czy może w tych pieniądzach znajdziemy coś o podobnym wzornictwie a mega jakości?

S7

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Mi kiedyś polecili Panowie z buta w butonierce teczkę firmy baron. Rzeczywiście jest świetna pod każdym względem! I polecam przejrzeć ofertę ich sklepu.

A takiego witchena co podlinkowales widzialem u ministra Cwiakalskiego :)

Witam,

Potrzebuję porady w zakresie zakupu męskiej teczki skórzanej. Mój ojciec z racji awansu chce takową sobie sprawić: https://www.wittchen.com/teczka,p1209734#848812

Produkt bardzo ładny wizualnie, wymiarowo jest ok, tylko nie mam pojęcia jak ma się jakość skór Wittchena co do ich zabójczej ceny. Gdzieś wyczytałem że ta firma nie ma najlepszej jakości skór licowych.

Proszę o poradę, bo póki co jak mogę wbijam ojcu ją z głowy (ale tylko z racji ceny). Nie znam się ogólnie na tych sprawach.

Czy może w tych pieniądzach znajdziemy coś o podobnym wzornictwie a mega jakości?

S7

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Zacząłem czytać coś też u nich, ale oni to bardziej torby codzienne. Baron ma w ofercie tylko jedna torbę w tej formie.