Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

kkwpk

Porada konsumencka - zepsuty sprzęt.

Rekomendowane odpowiedzi

dzieki za szybka odpowiedz, rzeczywiście sprzed jest prawie nowy zaledwie 3 tygodnie użytkowania, rozumiem iż jeśli sprzedawca zaproponuje wymianę innych opcji aby uzyskać pieniądze nie ma?

To Ty decydujesz, jaką opcję wybierasz, wymianę, zwrot kasy, rekompensatę finansową (jeżeli usterka w sprzęcie nie eliminuje wszystkich funkcji) czy wreszcie naprawę sprzętu. Takie jest Twoje prawo.

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciąg dalszy sprawy. Mediaexpert odmówił uwzględnienia żądania. Proponują bezpłatną naprawę pod warunkiem, że dysk był użytkowany zgodnie z przeznaczeniem. Chyba czas na Rzecznika Praw Konsumentów.

Bujam się już prawie 2 tygodnie bez dysku i kasy. To tylko 200 złotych. Wyobraźcie sobie co by się działo gdyby to był nowy telewizorek na mundial :)


rXQHFG4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Ciąg dalszy sprawy. Mediaexpert odmówił uwzględnienia żądania. Proponują bezpłatną naprawę pod warunkiem, że dysk był użytkowany zgodnie z przeznaczeniem. Chyba czas na Rzecznika Praw Konsumentów.

Bujam się już prawie 2 tygodnie bez dysku i kasy. To tylko 200 złotych. Wyobraźcie sobie co by się działo gdyby to był nowy telewizorek na mundial :)

Jak pisałem wcześniej, jeśli złożyłeś oświadczenie o odstąpieniu od umowy i w związku z tym zażądałeś zwrotu pieniędzy, sprzedawca może zniwelować skutki tego oświadczenia oferując Ci NIEZWŁOCZNĄ naprawę bądź też NIEZWŁOCZNĄ wymianę rzeczy na nową wolną od wad. Rzecz jednak w tym, że jeśli jesteś konsumentem (zakup bez związku z działalnością gospodarczą, co nie oznacza, że bez faktury bo i osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej może żądać potwierdzenia zakupu fakturą), to zgodnie z treścią art. 560 par. 2 k.c., jeśli sprzedawca proponuje Ci naprawę, to nie musisz się na to zgodzić i możesz żądać wymiany towaru na NOWY i WOLNY OD WAD, o czym być może trzeba ich pouczyć  :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Korzystają u porady kolegi @Fidelio załatwiłem wyminę na wolną od wad Omegi AT :)

Natomiast całe to Media Mark to największy syf. Kiedyś kupowałem laptopa Toshiba, jeszcze taki ze średniej półki kosztował 5 tysi. Chciałem go testować w sklepie, ale odwiedli mnie od tego argumentując, że mogę to zrobić w domu, a jakby coś było nie tak to wymienią od ręki. I było nie tak, na środku ekranu bad piksel kłuł oczojebnie. Oczywiście poszedłem wymienić laptop, ale po pierwsze stwierdzili że reklamuje się tylko "skupisko" badpikseli, po drugie nigdy nie było kierownika który miał podjąć decyzję. I tak mnie wydymali bez mydła.

Wnioski są dwa:

1. Nigdy, przenigdy moja noga nie postanie w Media Mark ! :blink:

2. Nieznajomość prawa szkodzi :ph34r:


"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Tu chodzi o Media Expert, a więc sieć prowadzoną przez TERG S.A., co nie zmienia faktu, że ...to także syf  :)

 

Moja rada w takich sytuacjach zawsze jest taka sama - rozeznać się w swoich prawach i konsekwentnie je realizować. Innego sposobu nie ma  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idę jutro do miejskiego rzecznika. W piśmie nie podali terminu załatwienia sprawy więc nie jest to "niezwłoczne".


rXQHFG4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to i ja opowiem finał mojej historii, za radą kolegi z forum skorzystałem z prawa rękojmi jednocześnie wypowiadając umowę zakupu, finał tego taki że oddają mi pieniądze, nie wiem czy dlatego że nie zdążyli mi w 2 tygodnie odpowiedzieć czy jak ale ważne że gotówka na koncie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

To gratuluję takiego finału sprawy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się trochę pobujam jeszcze ale wiem, że takim podejściem do sprawy Mediaexpert straciło na zawsze klienta.


rXQHFG4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się trochę pobujam jeszcze ale wiem, że takim podejściem do sprawy Mediaexpert straciło na zawsze klienta.

Czarna niewdzięczność ;)

Ci fajansiarze chcieli Tobie naprawić dysk twardy a Ty ani odrobiny wdzięczności :huh:


"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.