Dodeq 0 #1 Napisano 8 Lipca 2018 witam,Przymierzam się do zakupu jakiegoś Atlantic'a Worldmaster. Bardzo mi się podoba ta marka. Czemu ceny wahają się od 150 zł do 350 a nawet 1000zł? Czy wszystkie są nakręcane? 17 jevels czy 21 jevels? Proszę o pomoc w wyborze i jakieś informacje, który praktyczniejszy, który lepszy. Znalazłem na allegro nawet Atlantic Worldmaster za ponad 2000 zł jasna tarcza niby nie różnił się od tych tańszych. Ale czy na pewno? Jestem jako nowy w tej branży i nie mam pojęcia co wpływa na cenę? Czy jak jest po renowacji i wymianie części np werka, koperty na nową czy wskazówek czy jak jest oryginalny nieruszany? Zbieram monety i nie bardzo wiem jeszcze czym się kierują Państwo oglądając i wybierając konkretne zegarki. Będę wdzięczny za podłączenie się do rozmowy i udzielenie mi rad. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Walter_87 7696 #2 Napisano 9 Lipca 2018 Witaj!Atlantic Worldmaster to temat rzeka. Polecam lekturę Forum - na prawdę wiele razy poruszany był ich temat.Co do oryginalności - najbardziej wartościowym zegarkiem dla kolekcjonera jest oczywiście w pełni oryginalny czasomierz. Im więcej było przy nim robione - tym gorzej. Zwłaszcza jeśli chodzi o tzw. renowacje (tarczy, koperty). Taki zegarek nie jest już oryginałem, dlatego też przy rzadszych egzemplarzach lepiej kupić taki, na którym widać ząb czasu, niż odpicowaną "nówkę". 0 KMZiZ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dodeq 0 #3 Napisano 11 Lipca 2018 bardzo dziękuję za informację. Teraz już wiem, który lepszy, no to może coś upoluję, wstawię na forum jak już zakupię. Jeszcze raz dziękuję! 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach