Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość amatorwatch

Jacques Lemans czy Pulsar?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość amatorwatch

Witam

W pierwszym poście się przywitam Jestem Łukasz i mam 27 lat, a takze jestem totalnym amatorem jeśli chodzi o zegarki.

Mam dylemat, chce kupic zegarek i żeby zapoznać się w temacie trafiłem na forum, niestety czytając posty coraz mniej wiem który jak i dlaczego poza topowymi Patekami czy Omegami itp. Mój zasób gotówkowy jest ograniczony do skromnych 500-600PLN. Oglądałem zegarki firm jak w temacie ale nie wiem który będzie lepszy poza wyglądem zewnętrznym. Interesuje mnie aby zegarek miał chrono i koniecznie okragłą kopertę w sylu tradycyjnym klasycznym bez zbędnych dodatków na kopercie...

Prosze doradźcie mi co wybrać lub też zaproponujcie inną firmę. Tylko nie Casio, Q&Q Fuji, Timex... itp.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dlaczego nie Casio? I co rozumiesz przez "itp"?

Chcesz kupić w Polsce, czy może być e-bay?

Sprawdź sobie na przykład http://www.i-zegarki.pl/ . Seiko jest godne uwagi. No chyba że Seiko to właśnie owe "itp" :D

I nie Patekami tylko Patkami. No chyba że u rąk masz palece :D

Michał

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość amatorwatch

Sorka za pateki... :oops:

Dlaczego nie Casio, bo co drugi zegarek na ręku to casio, i jakoś tak mam uprzedzenie do tej firmy, zbyt wiele znajomych narzeka na tę firmę.

Seiko nie zaliczam do "itp"... Pulsa należy do Seiko ale w tej cenie to nie znalazłem zbytnio ciekawej propozycji. W tej cenie to zostaje tylko kwarc :cry: ale cóż. nie wiem czy e-bay bo nie posiadam konta.

co do modeli to:

Jacques Lemans Oxford 1-1359A

Jacques Lemans Boston 1-1284 cała seria

Pulsar Prestige PF3555X1

Pulsar Prestige PF3449X1