Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Liquid

Czy wart kupić zegarek Glycine

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem świerzy i zielony w temacie zegarków jednak przyznaje że nigdy nie przeszedłem obok sklepu z zegarkami obojętnie ok. 3 miesiecy temu kupiłem kwarca

Certinę DS-2 Ole Einar Bjørndalen Limited Edition

post-106170-0-61634000-1535318894_thumb.jpg

I się zaczęło bo chyba dostałem świra na tym punkcie ..... szukam kolejnego zegarka przymierzam się powoli do kupna automatu Glycine Combat 6 Classic Moonphase Automatic głównie ze względu na prostotę tego zegarka i fazy księżyca

post-106170-0-13293600-1535319151_thumb.jpg

Mam jeszcze na oku Seiko Presage Automatic

Chciałbym zapytać jakie są to zegarki (Glycine i Seiko) i czy warto zainwestować w taki zegarki ok. 3700pln (slkepy internetowe) , a może podpowiecie co ciekawego można kupić za max 4000pln

post-106170-0-78209400-1535321457.jpg

post-106170-0-86974900-1535321530.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ładna ta Certinka- chociaż widziałbym przy niej czarny pasek z czerwonym przeszyciem a nie ten brązowy. Za tą kasę 3600zl kupisz zamiast jednego to dwa zegarki które na pewno nie będą gorsze: Vratislavia Conceptum - PAN-AFRICA i Balticus Volans , oba powinny spełnić Twoje oczekiwania patrząc na to co wybrałeś dotychczas. Będą w miarę stonowane a jednocześnie z mocnymi elementami które je wyróżniają.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

hohooo

Jak się podoba, to warto, ale nie za taką cenę. Realna cena za ten zegarek to ok 2000 PLN.

ok ale gdzie zanalazłeś taką cenę szukałem Gycine i minimum to 3600 i tak samo Seiko