ladek22 1462 #1 Napisano 10 Listopada 2018 Korzysta ktoś z Apple Pay w BGŻ BNP Paribas? Mam problem z dodaniem karty w aplikacji Wallet. Skanuję kartę lub wpisuję dane ręcznie, potem ustawiam datę ważności karty, potem wpisuję trzycyfrowy kod z karty na odwrocie i wyskakuje mi komunikat o treści: Karta nie została dodanaAby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z wystawcą karty Miał ktoś podobny problem? Zmieniłem region na Stany Zjednoczone i nie pomaga. Mam iPhone SE, więc powinno działać. 0 Przemek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wacor 635 #2 Napisano 10 Listopada 2018 A jaką masz kartę? Bo z tego co widzę, w BGŻ Apple Pay obsługuje tylko mastercard. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ladek22 1462 #3 Napisano 10 Listopada 2018 Mam kartę MasterCard. Założyłem ją tylko i wyłącznie przez wzgląd na Apple Pay właśnie. 0 Przemek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krisp1 2856 #4 Napisano 10 Listopada 2018 Spróbuj w ustawieniach wyłączyć Touch ID i passcode. Pózniej spróbuj dodać kartę tak zeby zapytało o ponowne włączenie Touch ID. U mnie pomogło a miałem ten sam problem. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ladek22 1462 #5 Napisano 10 Listopada 2018 Spróbuj w ustawieniach wyłączyć Touch ID i passcode. Pózniej spróbuj dodać kartę tak zeby zapytało o ponowne włączenie Touch ID.U mnie pomogło a miałem ten sam problem. Zrobiłem dwa razy i nie pomogło Zaraz jeszcze raz wyłączę i włączę telefon. Edit: Wyłączenie i ponowne włączenie telefonu nic nie dało. 0 Przemek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
obidobi 12 #6 Napisano 11 Listopada 2018 Przed chwilą dodałem kartę BGŻ i żaden błąd się nie pojawił. Wsio ok, tel Ip6. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
renqien 2797 #7 Napisano 11 Listopada 2018 Sprawdź dwie sprawy. Po pierwsze, czy data urodzenia podana przy rejestracji iCloud nie wskazuje na zbyt niski wiek użytkownika, po drugie, czy nie masz włączonych ograniczeń płatności internetowych na karcie. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ladek22 1462 #8 Napisano 11 Listopada 2018 Na karcie mam ustawione 5000 limitu. Może powodem tego, że nie mogę zarejestrować karty jest fakt, że aktualnie mam puste konto PLN w BGŻ? Pieniądze dopiero idą! Wcześniej nie używałem Apple Pay i miałem kartę z innego banku, bez możliwości płacenia przez Apple Pay. Dlatego zrobiłem kartę w BGŻ. Jak sprawdzić datę urodzenia na iCloud? W ustawieniach nie mogę znaleźć. Może wcale nie była ustawiona data urodzenia? 0 Przemek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
renqien 2797 #9 Napisano 11 Listopada 2018 Data musiała być ustawiona, a brak środków na pewno blokuje, bo Apple zawsze robi próbną blokadę złotówki czy dwóch, żeby sprawdzić, czy karta działa. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ladek22 1462 #10 Napisano 11 Listopada 2018 Dostałem właśnie sms-a z banku cytat: Dziękujemy za zainteresowanie Apple Pay. Aby dokończyć dodawanie karty do Apple Pay, zawnioskuj o nowy kod aktywacyjny w Apple Wallet lub zadzwoń 22134..... " Gdy pierwszy raz chciałem dodać kartę to nie zajarzyłem, że trzeba wpisać trzycyfrowy kod znajdujący się na odwrocie karty i wpisałem własny trzycyfrowy kod. Stąd te problemy. Potem wpisywałem ten co trzeba Jak zawnioskować o nowy kod w Apple Walet, aby obejść się bez dzwonienia w świąteczny dzień? 0 Przemek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
renqien 2797 #11 Napisano 11 Listopada 2018 Usuń kartę, dodaj na nowo i powinieneś otrzymać nowy kod. U mnie ten kod sam się "przepisał" z SMS-a. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ladek22 1462 #12 Napisano 11 Listopada 2018 W ogóle nie mogę dodać karty 0 Przemek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
renqien 2797 #13 Napisano 11 Listopada 2018 Jedyne, co mi przychodzi do głowy, to zły wiek wpisany w iCloud albo jego brak https://support.apple.com/pl-pl/HT204164Drugie, to brak środków na karcie, choć nie wiem, czy to ma wpływ akurat na ApplePay. Na obsługę karty w iTunes, AppStore itp. na pewno.Trzecie, to region ustawiony na jakiś dziwny https://support.apple.com/en-us/HT201389 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ladek22 1462 #14 Napisano 11 Listopada 2018 Data urodzenia się zgadza! Region zmieniałem na Stany Zjednoczone i nic to nie dało. Zobaczę we wtorek lub środę czy da się kartę wczytać Jeśli nie to zadzwonię na numer infolinii z SMS-a. 0 Przemek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ladek22 1462 #15 Napisano 13 Listopada 2018 Spróbowałem dziś jeszcze raz dodać kartę i się udało Wydaje mi się, że brak środków na koncie był powodem tego, że karty nie udało się dodać?! Pieniądze musiały dziś rano wpłynąć. 0 Przemek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
renqien 2797 #16 Napisano 13 Listopada 2018 W Apple to bardzo możliwe, bo oni zawsze sprawdzają działanie karty przez krótką blokadę dolara czy euro. Potem oczywiście zdejmują tę blokadę, więc możesz znaleźć na wyciągu zablokowane środki. Bez obaw, oddadzą 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach