Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

ladek22

Problem z Apple Pay

Rekomendowane odpowiedzi

Korzysta ktoś z Apple Pay w BGŻ BNP Paribas? Mam problem z dodaniem karty w aplikacji Wallet. Skanuję kartę lub wpisuję dane ręcznie, potem ustawiam datę ważności karty, potem  wpisuję trzycyfrowy kod z karty na odwrocie i wyskakuje mi komunikat o treści: 

 
Karta nie została dodana
Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z wystawcą karty
 
Miał ktoś podobny problem? Zmieniłem region na Stany Zjednoczone i nie pomaga. Mam iPhone SE, więc powinno działać.

Przemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaką masz kartę? Bo z tego co widzę, w BGŻ Apple Pay obsługuje tylko mastercard.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam kartę MasterCard. Założyłem ją tylko i wyłącznie przez wzgląd na Apple Pay właśnie.


Przemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj w ustawieniach wyłączyć Touch ID i passcode. Pózniej spróbuj dodać kartę tak zeby zapytało o ponowne włączenie Touch ID.

U mnie pomogło a miałem ten sam problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj w ustawieniach wyłączyć Touch ID i passcode. Pózniej spróbuj dodać kartę tak zeby zapytało o ponowne włączenie Touch ID.

U mnie pomogło a miałem ten sam problem.

 

 

Zrobiłem dwa razy i nie pomogło :( Zaraz jeszcze raz wyłączę i włączę telefon.

 

Edit: Wyłączenie i ponowne włączenie telefonu nic nie dało.


Przemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą dodałem kartę BGŻ i żaden błąd się nie pojawił. Wsio ok, tel Ip6.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź dwie sprawy. Po pierwsze, czy data urodzenia podana przy rejestracji iCloud nie wskazuje na zbyt niski wiek użytkownika, po drugie, czy nie masz włączonych ograniczeń płatności internetowych na karcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na karcie mam ustawione 5000 limitu.

 

Może powodem tego, że nie mogę zarejestrować karty jest fakt, że aktualnie mam puste konto PLN w BGŻ? Pieniądze dopiero idą! Wcześniej nie używałem Apple Pay i miałem kartę z innego banku, bez możliwości płacenia przez Apple Pay. Dlatego zrobiłem kartę w BGŻ.

 

 Jak sprawdzić datę urodzenia na iCloud? W ustawieniach nie mogę znaleźć. Może wcale nie była ustawiona data urodzenia?


Przemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Data musiała być ustawiona, a brak środków na pewno blokuje, bo Apple zawsze robi próbną blokadę złotówki czy dwóch, żeby sprawdzić, czy karta działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem właśnie sms-a z banku cytat:

 

Dziękujemy za zainteresowanie Apple Pay. Aby dokończyć dodawanie karty do Apple Pay, zawnioskuj o nowy kod aktywacyjny w Apple Wallet lub zadzwoń 22134..... "

 

Gdy pierwszy raz chciałem dodać kartę to nie zajarzyłem, że trzeba wpisać trzycyfrowy kod znajdujący się na odwrocie karty i wpisałem własny trzycyfrowy kod. Stąd te problemy.

 

Potem wpisywałem ten co trzeba smile.png

 

Jak zawnioskować o nowy kod w Apple Walet, aby obejść się bez dzwonienia w świąteczny dzień?


Przemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Usuń kartę, dodaj na nowo i powinieneś otrzymać nowy kod. U mnie ten kod sam się "przepisał" z SMS-a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ogóle nie mogę dodać karty :(


Przemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyne, co mi przychodzi do głowy, to zły wiek wpisany w iCloud albo jego brak https://support.apple.com/pl-pl/HT204164

Drugie, to brak środków na karcie, choć nie wiem, czy to ma wpływ akurat na ApplePay. Na obsługę karty w iTunes, AppStore itp. na pewno.

Trzecie, to region ustawiony na jakiś dziwny https://support.apple.com/en-us/HT201389

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Data urodzenia się zgadza! Region zmieniałem na Stany Zjednoczone i nic to nie dało. Zobaczę we wtorek lub środę czy da się kartę wczytać Jeśli nie to zadzwonię na numer infolinii z SMS-a.


Przemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbowałem dziś jeszcze raz dodać kartę i się udało :) Wydaje mi się, że brak środków na koncie był powodem tego, że karty nie udało się dodać?! Pieniądze musiały dziś rano wpłynąć.


Przemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Apple to bardzo możliwe, bo oni zawsze sprawdzają działanie karty przez krótką blokadę dolara czy euro. Potem oczywiście zdejmują tę blokadę, więc możesz znaleźć na wyciągu zablokowane środki. Bez obaw, oddadzą ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.