Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

biedronsky

Eco-drive Titanium nie działa. Co robić?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

W temacie kwarców jestem zielony, a już zupełnie jeśli chodzi o napędy eco-drive. Ale do rzeczy.

Wpadł mi fajny zegareczek Citizen Eco-drive Titaniu. Nie chodzi. Położyłem go pod lampę, teraz leży w oknie na słoneczku i dalej nic.

Pytanie czy coś robić z nim dalej? Czy jest sens wymieniać akumulator/baterię? Czy może być tak, że bateria jest tak padnięta i zużyta że nie nie da się już zegarka ruszyć wystawiając go na światło?

Czy warto coś z tym robić? Co robić?

Mam jeszcze małą damkę eco-drive, myślałem że to "trup", ale poleżał chwilę pod lampą i ruszył. Titanium nie startuje...

4a674f8697796cb4ab5ced6deadd77ac.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Miałem podobnie kilka lat temu, zegarek odżył dopiero po kilku dniach na mocnym słońcu.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

ok, zatem spróbuję najpierw tym sposobem. Zegarek leży już w oknie od południa, słonko świeci wprost. Pożyjemy, zobaczymy...

Dzięki za poradę

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Classified

IMO padł akumulator. Regularne rozładowywanie Eco-Drive do zera lub trzymanie na niskim poziomie naładowania ubije akumulator.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Mam podobny problem.Z tym że dręczenie go lampą daje skok kilkunastominutowy.Co tam się jeszcze może popsuć oprócz akumulatora?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

• Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie