Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

rado s

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    463
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

40 Początkujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. rado s

    GERLACH

    Tak z ciekawości, kolega Sierżant udziela się w innych wątkach, a tu nie reaguje na odpowiedź Gerlacha...
  2. Tylko te kunie kiedyś były inne. Dawny Ritmo Abarth, mający 130 koni objechał by spokojnie moją obecną Hondę 156 konną.
  3. Też bym wziął Tipo, ale problemy z kręgosłupem zmuszają mnie do kupna czegoś wyższego. Mój obecny Accord jest jeszcze niższy, niż fiat.
  4. Miałem kilkanaście samochodów tej "pogardzanej" marki, Lancią Lybrą przejeździłem 7 lat bez awarii. Jeśli myślisz o Tipo, to z silnikiem powyżej bazowej jednostki 95 koni. Wiadomo, że elementy eksploatacyjne, gałki, łączniki trzeba wymieniać stosunkowo często, ale za to są tanie i zrobi to każdy warsztat.
  5. Może ktoś doradzi, używam smartfona tylko do rozmów i nawigacji w samochodzie, dlatego głupotą było by wydawać kasę na zbędne bajery. Wczoraj byłem w kilku sklepach i zrobili mi wodę z mózgu. Jedni zachalali Motorole, inni Samsunga, jeszcze inni Xiaomi. I bądź tu mądry.
  6. Masz, bądź miałeś Aurisa?
  7. Na trasę mam Hondę, potrzebuję drugie auto do miasta i na krótkie wypady.
  8. Ma ktoś może jakieś osobiste doświadczenia z małymi hybrydami, Toyota Prius, Auris czy Lexus CT200?
  9. rado s

    Nurasy - fan club :)

    Może nie typowy nurek, ale w tym roku zaliczył już sporo kąpieli pozaprysznicowych
  10. U mnie ostatnio Citizenik jako EDC. Szafir, utwardzany tytan dają radę. Przy okazji WR 200 - wody się nie lęka.
  11. To już parę lat temu, nie powiem Ci dokładnie, jest to trochę żmudne, trzeba dostosować krzywiznę maskownicy do koperty, poza tym istotny jest kąt szlifowania, aby bransoleta była dopasowana wizualnie do zegarka. Nie jest to czynność bardzo skomplikowana, najważniejsza jest dokładność i cierpliwość. Problem to był, gdy dorabiałem od zera uszy tytanowe do Autozilli .
  12. Zegarek był rozebrany doszczętnie, każde ogniwo bransolety było szlifowane osobno. Poszły w ruch papiery ścierne o coraz mniejszej gradacji. Końcowym etapem było szlifowanie czerwoną ścierką szlifierską, dostępną w każdym sklepie z lakierami samochodowymi. Początkowo miałem zamiar szkiełkować, ale po mojej metodzie, w każdej chwili mogę usunąć powstające w normalnym użytkowaniu rysy, bez różnicy z pozostałymi elementami.
  13. Ja swojego zregenerowałem, jak dla mnie efekt wystarczający
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.