Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Cloud

Witam

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By michalpotok
      Hej!
      Jestem dość nowy w świecie zegarków (niewiele ponad rok), ale wpadłem po uszy.

Żona, dzieci, buldogi francuskie i motocykl. I drugi motocykl.

I kilka sikorów

Przedstawiam świeży nabytek z jeszcze świeższym paskiem. Wiecie, od kogo

• By Olszynka
      Witam wszystkich, założyłam konto, bo jedyny zegarek jaki kupiłam to Casio G-Shock. Nigdy nie przymierałam się do poważnego zegarka, ale nadszedł ten czas. Chętnie poczytam opinii doświadczonych użytkowników i poznam historie pewnych marek.
    • By Akubadzia
      Dobry wieczór,
      dziękuje za przyjęcie do grupy. Mam na imię Jerzy, moje zainteresowania to historia, meble i ich renowacja, do niedawna chodziłem po polach z detektorem metali. Przyszedł chyba czas na zegary ..... ale te stare ..... Z przyjemnością i zainteresowaniem czytałem i czytam dyskusje toczące się na forum i umieszczane na nim wiadomości i pewnie zostanę na nim na długo.

Pozdrawiam całe Grono ....

• By Przemek_K_K
      Dzień dobry.