Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Aneta9

Prezent ślubny za około 3500zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Za kilka miesięcy będę szczęśliwą mężatką. Z tej okazji chciałabym podarować przyszłemu mężowi wyjątkowy prezent. Niestety nie znam się na zegarkach. On zawsze ma jakiś na nadgarstku. Mój budżet to około 3500zl. Może być więcej jeśli trzeba. Nie chciałabym kupić czegoś z kiepskimi parametrami za taka sumę. Zależy mi aby zegarek był klasyczny, ponadczasowy, tak aby przetrwał próbę czasu i za kilkanaście/kilkadziesiąt lat dalej wyglądał dobrze.

Wiem, że narzeczonemu podoba się stary rosyjski zegarek dziadka na pasku z kopertą ze złota. Jednak nie znalałam zegarka ze złota mieszczącego się w budżecie.

Załączam zdjęcie zegarków narzeczonego.

Bardzo proszę o pomoc

Pozdrawiam

post-112119-0-79042400-1583012952_thumb.jpeg

Edytowane przez Aneta9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj.
Wnioskując po zdjęciu, Twój przyszły mąż zdecydowanie potrzebuje zegarka - bez urazy.

Przyznam, że w dzisiejszych czasach to ciekawy i nie często spotykany pomysł, by kupić komuś w prezencie starszy zegarek. Na portalu aukcyjnym All... jest kilka świetnych, automatycznych złotych zegarków marki Poljot z cenami w okolicy 3.000 zł.

Edytowane przez Walter_87

LOGO12 (Kopiowanie).png  KMZiZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na naszym bazarku znajdziesz propozycje zgodne z oczekiwaniami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę pchać kija w szprychy ale ze zdjęcia wynika, że przyszły mąż lubi zegarki, w których dużo się dzieje na tarczy i coś klasycznego / ponadczasowego może nie trafić w jego gust, który to jednak z czasem może się zmienić i wtedy klasyka będzie jak znalazł. Widzę, że preferuje raczej duże zegarki wiec może coś w tą stronę: