Sign in to follow this
Followers
0
Ustawienie faz księżyca Edox LES BEMONTS 01651 3 NIN
Pomoc w ustawieniu faz księżyca Edox LES BEMONTS 01651 3 NIN
By
dolar, in Podręczniki i porady
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Similar Content
-
By luwi
Witam forumowiczów. Jestem zupełnym laikiem noszącym Timex przez ok. 20 lat. Poszukuję nowego zegarka na pasku brązowym/jasnobrązowym (to akurat można wymienić), natomiast najważniejsze cechy to:
kwarcowy fazy księżyca szkło szafirowe wygląd klasyczny/vintage pasujący do koszuli/garnituru na pasku skórzanym do 1500zł Z tymi parametrami znalazłem tylko jeden Bergstern Harmony B072G322 w Apart za 1050zł. Niestety naczytałem się tutaj, że to firma krzak pod Aparta, więc nie wiem gdzie dalej szukać. Podobają mi się poniższe zegarki, ale mają mineralne szkło.
Zeppelin LZ120 Rome Quartz
Timex Marlin
Prosiłbym Was o podpowiedzi i sugestie.
-
By Sisqo
Sprzedam
Frederique Constant Manufacure Slimline Moonphase (FC-705N4S6)
Full set. Pełen komplet - Pudełka, dokumenty, karta, przywieszki
Polska dystrybucja
Technikalia:
- Mechanizm: FC-705 mechanizm automatyczny manufakturowy 42h rezerwy chodu 26 kamieni
- Wodoszczelność: 3 ATM (30m)
- Szkło: Szafirowe z powłoką antyrefleksyjną
- Średnica Koperty: 42 mm
- Grubość Koperty: 11.3 mm
- Materiał Paska: Skórzany ze skóry krokodyla
Stan:
- w skali regulaminowej: 9/10 (Doskonały)
Cena: 6.666 pln 6.333 pln
(cena katalogowa 15.690 pln)
Płatnośc i dostawa:
- gotówka i odbiór osobisty na terenie Górnego Śląska
- przelew i wysyłka ubezpieczonym kurierem
Jestem otwarty na ewentualne wymiany z dopłatami w dwie strony
Zapraszam
-
By luk35