Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość

CL111A.BA0700 TAG Heuer ...

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Witam

Od jakiegos czasu przymierzam sie do zegarka firmy TAG Heuer model z serii KIRIUM Formula 1 model CL111A.BA0700.

Szukam informacji na temat tego zegarka ale nicgdzie nie mozna nic znalezc.Przeszukiwalem forum i tu tez niewiele informacji na ten temat.Chcialbym prosic o opinie na temat samej firmy, serwisu i samego zegarka.Jestem laikiem i nawet nie wiem (poniewaz nie moge tego nigdzie znalezc) czy ten zegarek jest mechaniczny ,kwarcowy czy jeszcze jais inny.Bardzo interesuje mnie rowinez serwis w Polsce lub w Niemczech.

Bardzo prosze o pomoc w tym temacie.

Pozdrawiam

Exprorer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tag Heuer Kirium Formula One Mens Watch CL111A.BA0700. Invisible Sapphire Crystal. Analog with Digital Multi Function. Black Dial. Brushed Steel Finish. 200 Meters Water Resistant. Quartz Movement. Luminiscent Hands & Markers. 40mm Dial. 7' Adjustable Ban

 

Bardzo dobra szwajcarska firma, zegarki można kupić bez problemu w Polsce, więc z serwisem też nie powinno być żadnych kłopotów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Czy jest gdzies w neciedostepny opis w jez.polskim ?

Na zagranicznych stronach kosztuje ok 1300 $ zatem czy wart jest tych pieniedzy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O jaki opis w języku polskim Ci chodzi ? Jeżeli będzie, to będą to raczej takie podstawowe informacje, jak te które Ci wkleiłem. Czy jest wart tych pieniędzy ? Dla mnie nie, ale dlatego, że w ogóle mi się nie podoba, w tej cenie można kupić bardzo dużo innych zegarkow równie dobrych lub lepszych firm...