-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
-
Podobna zawartość
-
Przez SPS
Sprzedam z mojej kolekcji bo robię miejsce w pudełku na inny model
Ball Engineer Hydrocarbon AeroGMT II ref. DG2018C-P3C-BK
Full set jak ze sklepu, kupiony w Jubitomie w Katowicach na gwarancji do 22. 01. 2027 roku.
O zegarku;
- Kaliber automat Ball RR1201-C
- chronometr COSC, GMT,
- odporność na wstrząsy 7500Gs i system antymagnetyczny 4800 A/m
- koronka zakręcana w pełni chroniona zatrzaskiem,
- 43 pałeczki z mikro-gazem trytowym (bezel, tarcza, wskazówki) + SuperLuminowa na tarczy.
- Pasek prawdziwy kauczuk - pachnie wanilią.
- Bezel i szkło szafirowe AR, wodoszczelność 100 m (328 ft),
- Koperta stal - wg producenta 40mm - w rzeczywistości bardziej 42 mm
Stan (asekuracyjnie) 8,5/10 - jakaś mikrorysa po lewej stronie koperty.
Cena 7780 zł (cena katalogowa 17,5 k PLN)
Płatność i dostawa;
- gotówka i odbiór osobisty w Rudzie Śląskiej lub
- przelew i wysyłka ubezpieczonym kurierem w cenie
- ,Mogę też podjechać jeśli jest blisko. (Do dogadania)
Zapraszam
(+48 785286342 - używam whatsApp)
Szymon
-
Przez paszcat
Witam
Prosiłbym o poradę w następującej sytuacji
zegarek: https://www.timex.pl/node/82921 po gwarancji padła bateria, wymieniona w serwisie pogwarancyjnym Timex w lublinie http://www.sklep.zegarkisc.pl/serwis-i-usugi , test szczelności i gwarancja 3 miesiące. W 4 miesiącu po wymianie baterii znów pływałem z zegarkiem i 3 dni po kąpieli zegarek przestał chodzić. Zegarek jest lekko zaparowany, a jakiś czas na szkiełku od wewnątrz skraplała się woda. Nie wiem czy powodem jest znowu padnięta bateria (4 miesiące to trochę szybko) czy zalanie. Jeśli zalanie to czy w takim przypadku mogę jakoś reklamować usługę mimo, że minęły już te 3 miesiące ?
Z góry dziękuje za porady i pozdrawiam.
-
Przez 4palce
Cześć.
Nieomal dokładnie pół roku temu (połowa września 2016) dostałem w prezencie FOSSILA FS4929, o takiego:
Zegarek normalnie użytkowany, noszony na zmianę z innymi, na normalnym jak dla kwarca chodzie, ani nie śpieszył ani nie późnił.
Ostatnio go nosiłem w poniedziałek, 13.03 i około 17:00 odłożyłem do pudełka, dzisiaj się zorientowałem że tego 13go przed 18:00 się zatrzymał. Ustawiłem właściwy czas, ruszył ale po około minucie znowu stoi, jedynie wskazówka sekundowa lekko drga.
Pytanie No 1 (do wróźbitów ) : co mogło się stać?
Pytanie No 2: jak postępować? Zegarek kupiony w sieci SWISS, w butiku w CH Bonarka, jest na niego dwuletnia gwarancja. Zegarek lubię, podoba mi się jego industrialny styl i gruby, mięsisty, przyjemny w noszeniu pasek... z drugiej strony naczytałem się o słabej jakości tej marki i jeśli to ma być początek serii problemów to wolałbym tego uniknąć i zegarka się pozbyć. Proszę o poradę jak postępować.
-
Przez Gość Dobry_Wojciech
Witam, kupiłem zegarek TISSOT COUTURIER na stronie www.zegarki.zgora.pl wynik to totalna porażka, nie polecam. Oddawałem go wielokrotnie na naprawy gwarancyjnej. Podczas których wymieniono mi cały mechanizm, a wskazówki od napraw przestały ustawiać się równo. Sklep po ostatniej naprawie napisał, żeby odesłać go kolejny raz. Tak też zrobiłem, po czym otrzymałem telefon z informacją, że pomiar jest czytelny i to jest granica błędu a ponadto w nowych zegarkach często tez tak jest.
Zacząłem myśleć, że jest to może moja nadgorliwość, ale wszystkie nowe zegarki które oglądałem w sklepach działały perfekcyjnie.
TISSOT COUTURIER QUARTZ CHRONO Kupiłem go w autoryzowanym serwisie w "Salon i Serwis Zegarki Biżuteria Zielona Góra Mickiewicza"
1. pierwsza naprawa gwarancyjna link: https://drive.google.com/drive/folders/0BxTPdhBNmOcLSjQ3NjYtZkdHZFk?usp=sharing
2. druga naprawa gwarancyjna link:
https://drive.google.com/drive/folders/0BxTPdhBNmOcLZlV4ZHc0LXZleEk?usp=sharing
3. trzecia naprawa gwarancyjna link:
https://drive.google.com/drive/folders/0BxTPdhBNmOcLZlV4ZHc0LXZleEk?usp=sharing
Przy drugiej naprawie gwarancyjnej wymieniono mi cały mechanizm i wskazówki. Po trzeciej naprawie gwarancyjnej odesłano mi zegarek. Każda z wskazówek chronometru nie jest ustawiona poprawnie. Stan po odbiorze pod linkiem:
4. Stan po odbiorze z 3 naprawy https://drive.google.com/drive/folders/0BxTPdhBNmOcLZmxhSVlmRFhaZk0?usp=sharing
Ewidentnie kolejna już naprawa nie jest dobrze wykonana. Wskazówki nie ustawiają się na swoich miejscach. Odesłałem zegarek do sklepu po 3 naprawie. Zwrot został uznany za naprawę gwarancyjną (czyli już 4 naprawa) Dostałem właśnie telefon, że wskazówki zostały poprawione, jednak odmierzając ustawiają się nadal na boki od wskazania, jak wcześniej, ale mieści się to w granicy błędu. Byłem oglądać w sklepie nowe zegarki, i tak jak mój przed naprawami wskazują idealnie sekundy, dziesiąte części sekundy i minuty. Proszę o Państwa opinie w tej sprawie. W każdym zegarku takim jak mój, które oglądałem, wszystko działa perfekcyjnie. Sklep powiadomił mnie, że go odsyła.
Jako, że nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, widzę tylko niesprawne działanie wskazówek. Proszę zobaczyć link nr 4. Są to zdjęcia po 3 naprawie.
Na Państwa opinii się oprę. Może powinienem wezwać rzeczoznawcę? Proszę o pomoc.
-
Przez Kropas
Cześć, mam swój Casio G-Shock GA-1000-1AER, od października 2016, po kilki tygodniach zauważyłem że wskazówka sekundnika/kompasu nie zgrywa się idealnie z indeksami na tarczy (na początku było idealnie), mocno się nie przejąłem, ale lekko zwątpiłem w jakość dzisiejszych G-shocków.
Niestety kilka dni temu wskazówka sekundnika zatrzymała się bez powodu (pozostałe działają), nie działa nawet jak włączę kompas. Stuknąłem kilka razy palcem w zegarek i na jakiś czas to pomogło, ale sytuacja znowu się powtórzyła. Zegarek zakupiony na Watcheszon.com, bez podbitej gwarancji, tylko z jakąś śmieszną plakietką stwierdzającą roczną gwarancję (a myślałem, że skoro Master of G to po co mi gwarancja).
Jakieś sugestię co w tej sytuacji robić ?
Czy jakość dzisiejszych G-Shocków to już tylko legenda ?
Najlepszego.
-