guzwawa 76 #1 Napisano 20 Sierpnia 2024 Cześć wszystkim. Mam na imię Norbert. Jestem tutaj nowy. Moja przygoda z zegarkami troszkę już trwa. Jestem amatorem, mam kilka ciekawych egzemplarzy ze sprawdzoną historią, ale pracuję na złomie, i trafiła mi się pewna Delbana. Niby nic, ale zainteresowała mnie ze względu na tarczę. Nie mogę nigdzie takiego modelu znaleźć, to jakaś kombinacja czy coś unikatowego? Ktoś coś mi podpowie? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oszolom 25157 #2 Napisano 20 Sierpnia 2024 słabieńko ją widać. natomiast chyba koperta nie od zestawu, tak to przynajmniej wygląda, że tarcza do niej za mała... 0 Creeping like frost. As slow as grave moss. Like drowning in dry oceans of bone dust Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guzwawa 76 #3 Napisano 20 Sierpnia 2024 wiesz co, dzisiaj ją wygrzebałem ze złomu, mam w domu drobny zestawik, spróbuję ją delikatnie wyczyścić, zrobię lepsze zdjęcia. Zastanawia mnie ta tarcza. jest cała czarna ze złotymi indeksami. nigdy takiej nie widziałem. Mam jedną w kolekcji ale z czarnym kółkiem,i były jasne. całej czarnej nie widziałem nawet w necie. i to mnie zastanowiło....o dziwo nakręciłem o 8 rano i jak narazie chodzi i wygląda że poprawnie. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frantz70 3828 #4 Napisano 20 Sierpnia 2024 To chyba ta(oczywiście koperta po renowacji) ale w Twoim może być i oryginalna. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oszolom 25157 #5 Napisano 20 Sierpnia 2024 a, czyli to kwestia szkła to wrażenie z tarczą... ok... 0 Creeping like frost. As slow as grave moss. Like drowning in dry oceans of bone dust Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach