Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Piotr_D

(23 tyś.) IWC Portofino Hand Wound 8 Days

Recommended Posts

Cześć,

Mam do sprzedania zegarek z mojej kolekcji: IWC Hand Wound 8 Days. Zegarek zakupiłem w styczniu 2022 roku. Chciałbym go sprzedać za 26 500 24 000 23 000 zł. Nowy zegarek to około 50 tyś.

Sprzedaję jako osoba prywatny i pierwszy właściciel. Będę jeszcze za jakiś czas sprzedawał IWC Pilot Chronograph Petit Prince.

• Reference: IW510103
  • Serial Number: 5886837

Zegarek jest piękny i w bardzo dobrym stanie - nie ma żadnych ukrytych wad. Zdjęcia są słabe - nie jestem fotoamatorem - zdjęcia robiłem telefonem.

Zegarek jest zarejestrowany na stronie IWC na moim koncie (screenshot). Zegarek jest objęty "Extended International Limited Warranty do 01.09.2030 roku".

Zegarek jest w bardzo dobrym stanie ze śladami bardzo niewielkiego zużycia. go od nowości, nosiłem go bardzo rzadko.

Oczywiście oryginalne pudełko oraz komplet dokumentów.

Zegarek do obejrzenia na miejscu w Warszawie. Mogę wysłać też więcej zdjęć i odpowiedzieć na wszystkie pytania.

Dostawa - bezpieczny kurier - koszt biorę na siebie, lub odbiór osobisty w Warszawie.

Telefon do mnie to: +48 509 965 601. Pozdrawiam :)

• Koperta ze stali nierdzewnej
  • Średnica 45,0 mm, wodoszczelność 3,0 bar
  • Kaliber 59210 (IWC in-house), naciąg ręczny (nakręcamy raz w tygodniu), 30 kamieni
  • Rezerwa chodu 192 godzin (8 dni)
  • Mechanizm widoczny przez szkło szafirowe zdobiony Côtes de Genève
  • Srebrna tarcza
  • Szkło szafirowe, łukowate, powłoka antyrefleksyjna po obu stronach
  • Wyświetlacz daty
  • Wskaźnik rezerwy chodu
  • Brązowy pasek ze skóry aligatora Santoni
  • Szerokość paska 22,0 mm

Image 28-10-2024 at 10.28.jpg

IMG_6578.jpeg

IMG_6609.jpeg

IMG_6586.jpeg

IMG_6581.jpeg

IMG_6579.jpeg

IMG_6608.jpeg

IMG_6618.jpeg

IMG_6617.jpeg

IMG_6615.jpeg

IMG_6616.jpeg

IMG_6614.jpeg

IMG_6625.jpeg

Portofino.jpeg

Edited by Piotr_D