-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
-
Podobna zawartość
-
Przez Wheliin
Cześć wszystkim!
Z okazji moich nadchodzących 27. urodzin postanowiłem sprawić sobie pierwszy konkretny zegarek.
Bardzo podobają mi się zegarki marki Tissot i to właśnie w ich ofercie szukam swojego pierwszego modelu.
Mam jednak kilka pytań i liczę na Waszą wyrozumiałość – jestem całkowicie początkujący, więc z góry przepraszam, jeśli niektóre kwestie wydadzą się Wam oczywiste.
Mój nadgarstek ma 20-21 cm
Budżet jaki planuję przeznaczyć 2.500-4.500zł Może wystawać trochę poza kwotę
podeślę wam zdjęcia w które podobają mi się model
- Tissot Seastar 1000 40mm
Tissot Seastar 1000 43mm
Pytania .
1. Mieszkam w Krakowie byłem w galeriach Handlowych gdzie chciałem zobaczyć na żywo w Apart zegarek ten który wysłałem w złączniku na stronie jest napisane że koszt zegarka to 3500zł w Apart koszt tego zegarka 4700zł
może w tym zegarku jest inne szkło lub inna bransoletka pytam bo nie chciałbym się nadziać na minę za 1 tyś złoty + Pytałem panią sprzedawczynie żeby mi opowiedziała o tym zegarku nie potrafiła za bardzo wytłumaczyć mi
o tym zegarku nic niż podstawowe nazwę średnice itp + ten zegarek nie chodził
2. gdzie najlepiej zamówić zegarek Tissot lub zobaczyć te modele na żywo jestem z Krakowa
3. czy te zegarki co wam pokazałem będą do użytku na co dzień
-
Przez beriam
Przy niedzieli szukam natchnienia, inspiracji w temacie zmiany bielizny rzeczonego obywatela.
Orginalny pasek jest średnio wygodny, poza tym mógłby być dłuższy.
Będę zobowiązany za wszelakie wskazówki o rady 🙂
-
Przez cage
Chętnie kupię Seiko żółwia ewentualnie SKX007 - czarna wersja lub Citka JP2000-08. W jak najlepszym stanie.
-
Przez siweq