Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

@ Lawnowerman - silniczek 2.0 150km wolnossący pb ... w dyflu to same kłopoty ... tak słyszałem i czytałem ;)

@ proki1971 - to jest wersja 4 czyli najnowsza i nie jest to face lifting ...

 

Link artykuł MotoFakty

Link artykuł MotoCaina

Edytowane przez MUrsus

Dowcip jest bronią, ale nie należy karać za nielegalne posiadanie dowcipu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak wygląda spalanie w takim modelu? da rady zejść poniżej 10l/100 w mieście :) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W środę zatankowałem do pełna i testuje spalanie. W tym tygodniu nie mam delegacji, więc będzie dość miarodajny wynik miejski.

"Trasa" Kraków-Kielce zakończyła się wynikiem 7,6l/100 z opcją , a opcją na obwodnicy Kielc przy prędkościach 160-190km/h - ( dynamiczna jazda, odcinek ok. 10km ) 12,3l/100.

 

Zwyczajowo samochody subaru do oszczędnych nie należą ...


Dowcip jest bronią, ale nie należy karać za nielegalne posiadanie dowcipu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie spalanie przy tych predkosciach to wg mnie normane spalanie PB.. nie widze tutaj by palił jak smok.. chyba ze porownuje sie do 1,9TDI..


  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam 407SW 2.0 hdi średnie spalanie miasto trasa ( 70% trasa - 30% miasto ) wychodziła ok 7,4l/100.

Jeśli subarynka spali o litr więcej będę bardzo zadowolony, pamiętając że jest wyższy, cięższy i ma stałe 4x4.

Dodam że w moim LR D2 2.5l TD5 spalanie średnie jest ok 10l/100 ... z wyjątkiem terenu ( motogodziny :) ).


Dowcip jest bronią, ale nie należy karać za nielegalne posiadanie dowcipu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem moim LR DII td5 z Bałkanów i spalanie jak piszesz - średnia to 10 l przy czym na trasie Zakopane - Plitvice to było niecałe 9 l, potem w górach na asfalcie koło 10 l, w Albanii w terenie nawet nie liczyłem :) Generalnie DII to fajna fura, wygodny na asfalcie i dzielny w terenie. Mity o awaryjności to bzdety, mój co lato robi 3 tygodnie na Bałkanach a w Polsce jako drugie auto w rodzinie za SUVa i pojemne kombi i nigdy nie zawiódł - zawsze wraca do domu szczęśliwie :) a ile frajdy daje to hoho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje D2 od spodu ;)

894fc548a955d623.jpg


Dowcip jest bronią, ale nie należy karać za nielegalne posiadanie dowcipu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W środę zatankowałem do pełna i testuje spalanie. W tym tygodniu nie mam delegacji, więc będzie dość miarodajny wynik miejski.

"Trasa" Kraków-Kielce zakończyła się wynikiem 7,6l/100 z opcją , a opcją na obwodnicy Kielc przy prędkościach 160-190km/h - ( dynamiczna jazda, odcinek ok. 10km ) 12,3l/100.

 

Zwyczajowo samochody subaru do oszczędnych nie należą ...

Cuś mi się wierzyć nie chce w te wyniki. Swego czasu śmigałem Imprezą z tym silnikiem i ona w życiu takich wyników nie okazywała. Przy 160 to już grubo powyżej 16L było a w mieście około 10.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MUrsus widac ze umiesz jeździć :)


Naj­pierw cię ig­no­rują. Po­tem śmieją się z ciebie. Później z tobą wal­czą. Później wyg­ry­wasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u mnie do niedawna bylo tak

 

s3zh.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

zlego slowa nie dam powiedziec na to autko. szkoda mi bylo sie rozstawac :(

 

a teraz jest to w wersji hard black mat - tez nie najgorsze autko

 

gopy.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MUrsus widac ze umiesz jeździć :)

 

Oj tam z odszkodowania oc sprawcy wymieniłem nadwozie i śmiga jak nowy.

 

Cuś mi się wierzyć nie chce w te wyniki. Swego czasu śmigałem Imprezą z tym silnikiem i ona w życiu takich wyników nie okazywała. Przy 160 to już grubo powyżej 16L było a w mieście około 10.

 

Nie wiem jak było dawniej wiem jak jest teraz - ekologia i ekonomia bierze prym. Umów się na jazdę próbną i sprawdź, będziesz wiedział więcej ...

Edytowane przez MUrsus

Dowcip jest bronią, ale nie należy karać za nielegalne posiadanie dowcipu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u mnie do niedawna bylo tak

 

s3zh.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

zlego slowa nie dam powiedziec na to autko. szkoda mi bylo sie rozstawac :(

 

a teraz jest to w wersji hard black mat - tez nie najgorsze autko

 

gopy.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

Dobry gust. Oba Auta są nietuzinkowe i fajne stylistycznie. Delta limitacja jakaś ? czy sam robiłeś matt ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Marcin. Mialem juz sporo aut i zawsze wybieralem jakies takie nie za czesto spotykane. W wiekszosci wybor sercem a nie do konca rozumem, ktory to wybor spotykal sie nieraz z niezrozumieniem wiekszosci moich znajomych przekonanych do tradycyjnych wartosci reprezentowanych np. przez Golfa :) Nie bede sie rozwijal - temat rzeka :)

 

Ten mat na Delcie jest fabryczny. Jest takie zestawienie dostepne w jednej z opcji (Hard Black). Nie jest to wiec jakos specjalnie limitowane, kazdy moze zamowic ale nie za duzo nabywcow to robi. Takze praktycznie jest to pewnego rodzaju limitacja. Autko mam prawie rok i nie spotkalem jeszcze na drodze drugiej Delty w tej opcji kolorystycznej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego napisz cos o tej Delcie....piekne jest to auto :rolleyes: jaki masz tam silnik i jak sie prowadzi? :)

 

Ogladalem duzo testow na necie i ogolnie wszyscy narzekaja tylko na wyprofilowanie foteli (trzymanie boczne).....w sumie wygladaja tak jak dobra kanapa przed telewizor :)


" tylko Seiko " Damian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez sie naczytalem o tych fotelach. Moze nie maja trzymania tak jak w BMW ale generalnie nie rozczarowuja. Zawodzi natomiast skrzynia biegow. Przelozenia moze spasowane sa dobrze ale sa dosc dlugie. Poza tym niestety chodzi ona raczej topornie jak na tej klasy auto.

Silnik jaki ja mam to 1.4 multiair z turbina 140 km. Jest calkiem zwawy i z przyzwoitym momentem obrotowym. Natomiast zanim wlaczy sie turbina na drugim biegu to mozna sie nieco sfrustrowac.

Oczywiscie stylistyka auta jest na plus. Rowniez wnetrze robi dobre wrazenie chociaz niektore elementy wziete chyba z Bravo troche juz traca myszka. Auto zadziwiajaco przestrzenne w srodku i ze sporym bagaznikiem.

Odnosnie lakieru mat to temat na dluzsza dyskusje. ma swoje zalety i wady.

Ogolnie w tej klasie cenowej trudno mi bylo znalezc cos porownywalnego na rynku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

maze, chyba wiem o co chodzi ze skrzynią biegów. Ojciec w Cromie ma to samo, precyzyjna ale przełożenia zdecydowanie za długie. trzeba z metrowy ruch wykonać :lol: . Generalnie o szybkiej zmianie biegów można zapomnieć. W koncernie Fiata można zauważyć wiele zapożyczeń w różnych modelach. Lusterka masz takie same w Bravo, Cromie, Delcie i nowej malutkiej Ypsilon :lol: :lol:  . No ale w koncernie VW jest podobnie. Cierpi na tym trochę motoryzacja :-( auta składaki z klocków.

Ja w Lancii lubię właśnie ten fajny ciepły przyjemny design zarówno wnętrza jak i zewnętrza. Auta w którym czujesz się przyjemnie/przytulnie. Nie to co w VW.

Fotele nie mogą być sportowe bo w końcu Alfa czymś się od Lancii musi różnic prawda ? :-) W Alfie są sportowe z dobrym trzymaniem.

To co następna Alfa Giulia ( ciekawe kiedy ją w końcu urzeczywistnią ) ?

Edytowane przez QuadrifoglioVerde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie jest tak jak mowisz + roznymi markami koncern Fiata chce zagspodarowac rozna klientele. Delta ma byc samochodem raczej niszowym, starannie wykonczonym dobrymi materialami, taka nieco "limuzyna" w tej klasie i jest przeznaczona dla klienteli szukajacej odrobiny luksusu i indywidualizmu w tym przedziale cenowym. Od bardziej sportowego charakteru jest Alfa. Przy okazji Marcin ty jezdzisz Quadrifoglio Verde czy tak zmylka w nazwie uzytkownika :) Mocno sie nad ta wersja Gulietty zastanawialem.

 

Ponizej moj synek przymierzajacy sie do roli kierowcy i mozna przy okazji zobaczyc, ze zeczywiscie fotele nieco kanapowate :)

 

sxdy.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje auto to toyota rav 4 2,2d wersja 177 KM rok 2007

 

Pali całkiem sporo ,ale muszę przyznac ze nie staram sie zbytnio oszczedzac. Srednie spalanie to 9/100 km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moj turbo diesel ma 3 litry i 147KM, naped na tył, wazy prawie 2t i spala 8,5-10l max   - uwazam ze to mało - duzo to by było jakby palil 16-20 bo wtedy bym to odczuwał..  Niebardzo rozumiem te dywagacje paliwowe.. kupujac auto trzeba sie liczyc z jego spalaniem a nie mowic ze kurde pali duzo.. jak duzo to znaczy ze trzeba zmienic auto na palące mniej..

Edytowane przez Frytejro

  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ja narzekam? Stwierdzam fakt . I nie widze zebym napisal ze pali duzo , ale jak na diesla nie jest to najbardziej oszczędny silnik , co nie zmienia faktu ze jestem zadowolony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz auto które ma dosc spory wspolczynik oporu powietrza. Nie ma sie co dziwic ze pali więej niz peugeot 307 HDI :)  Zauwazylem ze odkad powstały auta ktore pala 4 litry , tak teraz jak cos pali 9 to juz jest smokiem.. :)   a co do tego co napisałes.. no nie napisales ze pali duzo , tylko całkiem sporo :)   do tego te nowe diesle zachowuja sie jak benzyny i przy "butowaniu" maja duze odchylki od jazdy emeryckiej.



  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie w 100% z ostatnim zdaniem .

 

Tak czy inaczej jest to moje pierwsze auto z dieslem , ale jak na razie wole chyba jednak benzynowe silniki. Czas pokaze oczywiscie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moj turbo diesel ma 3 litry i 147KM, naped na tył, wazy prawie 2t i spala 8,5-10l max   - uwazam ze to mało - duzo to by było jakby palil 16-20 bo wtedy bym to odczuwał..  Niebardzo rozumiem te dywagacje paliwowe.. kupujac auto trzeba sie liczyc z jego spalaniem a nie mowic ze kurde pali duzo.. jak duzo to znaczy ze trzeba zmienic auto na palące mniej..

:)

 

Mam podobne zdanie choć wiesz jak to jest - miałbyś auto, które pali 5L, to myślałbyś o takim ale żeby jeszcze miał hybrydę i by jeździł za darmo...

Ale np. ja mam dwa auta, jedno diesel - pali 6L, drugie benzyna - pali 10 do 12L. I jakoś w trasy chętniej biore to pierwsze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby oba samochody były tej samej klasy to tez wolalbym brac w trase to co pali 6 ;) ale jak to palace 12 ( w twoim przypadku) jest zdecydowanie wygodniejsze i pakowniejsze to juz trzeba by sie zastanowic -  u mnie liczy sie komfort ;)  tez mozna powiedziec ze mam 2 inne auta  ktore  pala mniej bo  12l LPG.. i 7 PB .. niestety i tak wole to wspomniane wyzej, bo jednak komfortem, wyposazeniem i pakownością przebija pozostałe dwa.. a dla mnei to sie w trasie liczy.. do pracy to moge dojezdzac faktycznie jaknajtaniej.. ale w trase juz patrze nie tylko na spalanie.. dobrze ze zona tez woli moim jezdzic w trasy niz swoim ;)  (ja znow nie chce sie swoim w centrum zapuszczac bo jest problem ;) ) - Oczywiscie jak wspomnaiłem jesli do wyboru byloby tylko opcja spalania.. to oszczednosc jest wskazana.. 


Edytowane przez Frytejro

  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje D2 od spodu ;)

894fc548a955d623.jpg

 

Nie łatwiej było wejść pod samochód żeby zawieszenie sprawdzić?


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.