Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

STARUSZEK

Wizyta w Centralnym Serwisie Swatch Group Polska

Recommended Posts

Naprawianych, serwisowanych jest 15000 tys zegarków rocznie

 

czyli co jakieś 58 dziennie ???

ile tam osób pracuje?


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli co jakieś 58 dziennie ???

ile tam osób pracuje?

Po odliczeniu Swatch'y (zajmuje się tym chyba jeden człowiek) zostaje 28/dzień (licząc z sobotami i niedzielami). :lol:

Na zdjęciu widziałem pięciu panów, ale może to tylko jedna z sal...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po odliczeniu Swatch'y (zajmuje się tym chyba jeden człowiek) zostaje 28/dzień (licząc z sobotami i niedzielami). :lol:

Na zdjęciu widziałem pięciu panów, ale może to tylko jedna z sal...

 

Tak, taka "sala wizytacyjna" :)

A w części niedostępnej dla zwiedzających już się pracuje "normalnie" :)


  • Zegarkowe zainteresowania: precyzyjne kwarce z termokompensacją (HEQ), kwarce dokładne typu "Radio Controlled", kwarce ładne, lekkie (tytanowe), niegrube i niebrzydkie, niekoniecznie japońskie, ale z mocnym, technologicznym, kwarcowym duchem ;)
  • Ulubione marki zegarkowe: Casio Oceanus, Seiko Brightz&Spirit&Prospex, Citizen Attesa&Exceed&Promaster
  • Aktualnie na bazarku (sprzedaż/zamiana):
  • Najbliższe cele zegarkowe: Citizen Exceed EBS74-5101

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamiętajcie ze to tez są wymiany pasków, polerowanie, wymiana baterii (możecie ja zrobić od reki), sprawdzenie wodoszczelności (możecie zrobić od reki) itd itd. a jak im sie udaje taka ilość przerobić nie wiem :-)

Tam chyba normalnie pracuje 6 lub 7 osób. To daje 3 sztuki dziennie na osobę z weekendami:-) Skoro sobie radzą to znaczy że większość napraw jest bardzo błaha.

Eugeniuszu zapisałeś sobie ilość zegarków reperowanych rocznie. Zerknij do notatek pls

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamiętajcie ze to tez są (...) wymiana baterii (możecie ja zrobić od reki)

Pasjonat, ale ja pisząc "naprawa" miałem właśnie na myśli wymianę baterii. Jeśli zgłaszasz to jako naprawę gwarancyjną do sklepu - zegarek wraca często po miesiącu...A już na pewno po 3 tygodniach. (pomijam już fakt, że teoretycznie SGP nalicza klientowi 40 zł za wymianę baterii, jeśli od chwili zakupu minęło ponad 6 mcy).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pasjonat, ale ja pisząc "naprawa" miałem właśnie na myśli wymianę baterii. Jeśli zgłaszasz to jako naprawę gwarancyjną do sklepu - zegarek wraca często po miesiącu...A już na pewno po 3 tygodniach. (pomijam już fakt, że teoretycznie SGP nalicza klientowi 40 zł za wymianę baterii, jeśli od chwili zakupu minęło ponad 6 mcy).

 

 

Piszac o wymianie baterii miałem na myśli, ze ktoś sobie przychodzi i wymienia ja czekając przy recepcji. Podobno mozna taką usługę zamówić od ręki

 

 

Jesli u Ciebie wymiana baterii trwała tak długo to:

- sklep mógł długo wysyłać

- kurierzy mogli nawalić

- byli w trakcie przeprowadzki

albo po prostu serwis dał ciała:-)

Nie wiem

nie chce pełnić roli obrońcy serwisu Swatch-a napisaliśmy co widzieliśmy i jakie są nasze wrażenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesli u Ciebie wymiana baterii trwała tak długo to:

- sklep mógł długo wysyłać

- kurierzy mogli nawalić

- byli w trakcie przeprowadzki

albo po prostu serwis dał ciała:-)

Nie wiem

nie chce pełnić roli obrońcy serwisu Swatch-a napisaliśmy co widzieliśmy i jakie są nasze wrażenia

 

Tak jest zawsze. Klient przynosi do mnie zegarek. Kurier zabiera go dnia następnego i od momentu wyjścia zegarka z salonu miaja jeden dzień zanim pojawi się SGP. Zazwyczaj wraca tak jak pisze boldy - po 3 tygodniach. Jeśli faktycznie minęło 6 miesięcy klient płaci 40zł za wymianę baterii. Dla mnie to jakieś nieporozumienie. Pomijam fakt płacenia za coś takiego, ale żeby tyle czasu trwała wymiana baterii ?

Pasjonat - widzieliście to co Wam pokazano. Ja piszę o faktach. Z SGP współpracowałem półtora roku, więc wiem jakie są realia.

EDYTA:

Być może tak długi czas oczekiwania wynika z faktu, że rzeczywiście w Warszawie można sobie w serwisie wymienić baterię od ręki.


*** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

zegarek jest testowany bodajże 3 dni nawet po wymianie baterii - jeśli dobrze pamietam

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Jesli u Ciebie wymiana baterii trwała tak długo to:

- sklep mógł długo wysyłać

- kurierzy mogli nawalić

- byli w trakcie przeprowadzki

albo po prostu serwis dał ciała:-)

Nie wiem

nie chce pełnić roli obrońcy serwisu Swatch-a napisaliśmy co widzieliśmy i jakie są nasze wrażenia

Spoko, ja przecież Was nie atakuję, chcę tylko uzupełnić Waszą relację :) Fajnie że byliście, fajnie, że SGP zwraca uwagę co się o nich pisze na forum.

Co do Twoich przypuszczeń:

- nie ( to ja wysyłam :) )

- nie - serwis odnotowuje kiedy dostają paczkę

- wątpię, to raczej stała sytuacja, ale daj Boże żeby tak było...

- cóż :lol:

Fajnie, że tam byliście. Zawsze to z pożytkiem dla firmy (i klientów) kiedy wie, że nie działa w próżni...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wizyta polegała na zaglądaniu wszędzie do kazdego pomieszczenia serwisu , 6 Osób w serwisie ( o ile pamiętam jedna osoba była nie obecna podczas zwiedzania )plus oddzielne pomieszczenie na serwis Swatcha - jedna osoba , długo zapewne z powodu formalnosci , szacowania kosztów zegarka , kontakt z klientem , czekanie zegarka na swoją kolej w każdym z etapów itd - to moze się przekladac na czas pobytu zegarka w naprawie .

Jeszcze w kwestii Pana Stanleya - widywałem juz różnych ludzi , natomiast nie widziałem jeszcze nikogo o takim poczuciu humoru i to w takim stylu , Szef SGP towarzyszył nam jedynie na poczatku i na końcu wycieczki , natomiast na wszelkie pytania , wątpliwości itd odpowiadał Pan Jarosław Sychowski , ale Mariusz wie lepiej :lol: , optymalnie pewnie byłoby gdybym napisał ze Stanley jest koszmarny a serwis - szkoda gadać ... wtedy wszyscy byliby zadowoleni .

Informacje ze od grudnia w nowej lokalizacji o ile się nie mylę podał Pan Sychowski , budynek przy Marynarskiej 15 jest dopiero wykańczany , serwis miesci się na 9 piętrze .

EDYTA: wymiana baterii w serwisie jest na poczekaniu ,łącznie z testem szczelnosci , wymiany uszczelek itp , przy wysyłce być może reszta czasu to sprawy formalne. Natomiast z całym szacunkiem dla Panów i Kolegów sprzedawców z salonów zegarkowych - jak wszedzie każdy broni swojej racji , kazdy jest święty ale problem polega na tym aby potrafić przyznać się do błędu , w końcu nie ma ludzi nie omylnych .

Boldy - nie lepiej było wysłać zegarek do kolegi z W-wy i po trzech dniach odebrac przesyłkę - zegarek po serwisie , bo byłby w tym samym serwisie i identyczne czynności zostałby wykonane - dlatego twierdzę iż reszta czasu to sprawy formalne ...


cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zegarek jest testowany bodajże 3 dni nawet po wymianie baterii - jeśli dobrze pamietam

 

OK. Wymiana baterii 1 godzina - potraktujmy to jako 1 dzień plus 3 dni testu daje 4 dni - zaokrąglam do tygodnia, bo jest jeszcze rejestracja itp. Pytam więc co się dzieje z zegarkiem przed dni 14 !!!


*** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lawnowerman, Boldy - SG nie szuka osób do pracy w serwisie (mają 17 osó:lol:.

Wszystko jest w wywiadzie - TUTAJ.

Taaa... Te 17 to łącznie z dziewczynami (bardzo miłymi), które rejestrują wchodzące zegarki, odbierają tel od klientów, zamawiają części? A ilu zegarmistrzów jest?

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK. Wymiana baterii 1 godzina - potraktujmy to jako 1 dzień plus 3 dni testu daje 4 dni - zaokrąglam do tygodnia, bo jest jeszcze rejestracja itp. Pytam więc co się dzieje z zegarkiem przed dni 14 !!!

czeka na swoją kolej po każdym etapie :lol: , taka prawda moim zdaniem i to czekanie w kolejce - kolejka przyjętych zegarkow - to własnie te 14 dni , a gdy klient czeka na fotelu - to zegarek jest serwisowany na poczekaniu - oczywiscie tylko dosyć proste operacje . Gdy byłem kiedyś w serwisie u Zaleskich to nawet dyskutowałem na temat czasu regulacji Omesi seamastera i przekonałem Pana Zaleskiego , ktory w pewnym momencie się juz zaczął uśmiechać na moje argumenty , więc przekonałem ze da sie to zrobić zgodnie z wszelkimi zasadami w ciagu max 1 godziny a nie trzech dni jak proponował , odebrałem zegarek po 3-4 godzinach nie pamietam juz dokladnie .

EDIT : te 14 dni to 10 , serwis pracuje w dni robocze .


cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK. Wybaczcie, ale chyba dalsza dyskusja z mojej strony nie ma sensu. Wy byliście tam kilka godzin (albo mniej) - ja sprzedawałem i wysyłałem tam zegarki przez półtora roku. Absolutnie nie chcę atakować serwisu, bo negatywne opinie, które czytam czasem też są lekko przesadzone, ale moim zdaniem, albo tam jest zła organizacja pracy, albo za mało ludzi. Rozumiem, że naprawy mechaników przeciągają się czasem do 2 miesięcy, ale jest to wynikiem oczekiwania na części. Chociaż to też jest trochę za długo. Nadal nie potrafię jednak pojąć długości czasu oczekiwania na zegarek który pojechał na wymianę baterii.. Jakie etapy Piotrze? Zegarek przychodzi, jest rejestrowany, wstępna diagnoza (bo może się okazać, że to nie bateria, tylko popsuty mechanizm zegarka), naprawa i powrót. To powinno trwać do tygodnia czasu. A może skoro w Warszawie można zrobić to od ręki to byłoby dobrze wybrać w każdym mieście najlepszego zegarmistrza, który zostałby partnerem SGP i takie czynności jak wymiana baterii robiłby na miejscu zamiast wysyłać do serwisu centralnego ? Kolejna sprawa. Klienta, który przynosi zareklamować zegarek muszę poinformować po 14 dniach o sposobie załatwienia reklamacji. Czyli co stwierdzono, co będzie robione, ile trzeba będzie czekać. Niestety czasem dzwoniąc dnia 14 okazuje się, że zegarek nadal czeka na diagnozę. :lol: Nie przeczę teraz jest o niebo lepiej niż było, ale nadal to nie to. Chyba, że marudzę :)


*** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest problem większości serwisów gwarancyjnych w Polsce. Jeden serwis na kraj to trochę mało. Tak jest z zegarkami, elektroniką użytkową, agd. O ile jeden serwis do spraw trudnych i beznadziejnych wystarczy to rzeczywiście takie drobiazgi jak baterie, uszczelki i szkiełka mogli by zlecić zaufanym zegarmistrzom w kraju. Tylko wtedy trudniej pilnować jakości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ależ ja się w 100% mogę zgodzić ze czas oczekiwania jest zbyt długi , dla mnie nawet trzy dni to za długo dlatego zawsze staram sie załatwić sprawę w ciągu max 2 dni, własnie to czekanie na ekspertyzę , lezenie w magazynie , pożniej czekanie na swoją kolej do naprawy/wymiany baterii tyle trwa - nie ocenialismy czasu naprawy , oraz drogi papierkowej jaką musi przebyć zegarek , tego nie można zobaczyć podczas wizyty , widzieliśmy Panie które pakowały zegarki , przepakowywały o ile dobrze zrozumiałem , z wysyłek kurierskich - te zegarki trafiają do magazynu gdzie oczekują na kolejne czynności i to pewnie trwa , jednak jak zostalismy zapewnieni wymiana baterii jest na poczekaniu wraz ze sprawdzeniem szczelności w Quick Serwis , tyle ze trzeba dostarczyc zegarek osobiscie . Bardzo możliwe ze jest to spora niedogodność serwisu - czas naprawy - mam nadzieję ze może Ktoś z serwisu - nakreśli problem i opowie dlaczego tak długo to wszystko trwa .


cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A może skoro w Warszawie można zrobić to od ręki to byłoby dobrze wybrać w każdym mieście najlepszego zegarmistrza, który zostałby partnerem SGP i takie czynności jak wymiana baterii robiłby na miejscu zamiast wysyłać do serwisu centralnego ?

Tak było... Ale się skończyło...

 

Klienta, który przynosi zareklamować zegarek muszę poinformować po 14 dniach o sposobie załatwienia reklamacji. Czyli co stwierdzono, co będzie robione, ile trzeba będzie czekać. Niestety czasem dzwoniąc dnia 14 okazuje się, że zegarek nadal czeka na diagnozę.

Miewam ten sam problem :lol: (choć teraz rzadziej - trzeba uczciwie przyznać..).

Nie ma co ciągnąć tematu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A może skoro w Warszawie można zrobić to od ręki to byłoby dobrze wybrać w każdym mieście najlepszego zegarmistrza, który zostałby partnerem SGP i takie czynności jak wymiana baterii robiłby na miejscu zamiast wysyłać do serwisu centralnego ?

Tak było... Ale się skończyło...

Hmm? Czy np. w Krakowie Strojny na Sławkowskiej nie jest autoryzowanym serwisem?

Albo może był?


Totalny laik :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm? Czy np. w Krakowie Strojny na Sławkowskiej nie jest autoryzowanym serwisem?

No właśnie już nie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm? Czy np. w Krakowie Strojny na Sławkowskiej nie jest autoryzowanym serwisem?

Gwarancyjnym na pewno nie.

*** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednego nie rozumiem. Jako ludzie z branzy majacy kontakt z serwisem macie jeden zarzut - czas pracy. Zarzut poważny ale my na niego nie odpowiemy!! Widzieliśmy jak to się odbywa ale nie staliśmy tam ze stoperem.

 

Jash - możliwość wymiany baterii "od ręki" dla osób z Warszawy nie ma wpływu na czas wymiany zegarka wysłanego z Krakowa. Takimi rzeczami zajmuje sie osobny zegarmistrz pozostający nazwijmy to "na dyżurze" - na zdjeciach za recepcja

 

 

Moze ktoś z serwisu nakreśliłby nam jak jest z tym ich czasem pracy i dlaczego tak a nie inaczej?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednego nie rozumiem. Jako ludzie z branzy majacy kontakt z serwisem macie jeden zarzut - czas pracy. Zarzut poważny ale my na niego nie odpowiemy!! Widzieliśmy jak to się odbywa ale nie staliśmy tam ze stoperem.

 

Moze ktoś z serwisu nakreśliłby nam jak jest z tym ich czasem pracy i dlaczego tak a nie inaczej?

Znowu bierzesz to do siebie. Niesłusznie. Wizyta i ten wątek była wynikiem innego tematu, w którym forumowicze dzielili się wrażeniami co do serwisu. Moje i Jasha uwagi są właśnie w tym duchu, żeby była to nie tylko laurka...

 

Co do ostatniego zdania - Eugeniusz prosił w innym temacie, żeby wysyłać propozycje pytań - wysłałem dwa - o czas napraw i te nieszczęsne opłaty za wymianę baterii...

Nie mam żadnego interesu, żeby dyskredytować SGP (w końcu ja żyję z nich a oni ze mnie :lol: ) miałem tylko nadzieję, że Wasza wizyta posłuży wywarciu dodatkowego nacisku, bo przecież nie jest tak, że sobie na forum ponarzekam i tyle.

Ponieważ z Jashem zaczynamy wychodzić na malkontentów - ja temat odpuszczam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozmawiałem z Eugeniuszem i ma się dzisiaj wieczorem włączyć do rozmowy. Był przygotowany w kwestii Waszych pytań i na pewno ma cos do powiedzenia. Poczekajmy zatem aż się wypowie. Sam jestem ciekawy jak jest z tym czasem:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ponieważ z Jashem zaczynamy wychodzić na malkontentów - ja temat odpuszczam.

Koledzy ale zupełnie tak nie jest , chodzi o to ze czasu pobytu zegarka w serwisie nie jesteśmy w stanie ocenić ani podać danych na podstawie naszej wizyty , pytania - są dobre ale odpowiedż może być raczej trudna z naszej strony .


cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.