Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

BlackPete

gdzie kupujecie zegarki?

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Możecie mi doradzić gdzie kupić jakiś fajny vintage np. omegi ? Mam kilka zegarków, ale ostatnio naszło mnie na posiadanie czegoś z tzw. "wyższej" półki. Na nową omegę czy eternę mnie nie stać - przynajmniej na razie więc padło na vintage, który chciałbym okazjonalnie zakładać.

Na krajowym podwórku (allegro) większość z nich to pasówki (tak to się mówi?:( ) albo już po wątpliwej jakości odnowieniu oryginały. Przeglądałem ebay i tam widziałem kilkanaście egzemplarzy w dobrym stanie (przynajmniej tak wyglądały na zdjęciach) w przedziale cenowym, który mój studencki budżet jest w stanie udźwignąć :) I teraz pytanie (bo zarówno w temacie vintage jak i e-bay jestem zielony) ; czy na e-bay zakupy są bezpieczniejsze niż na allegro? czy administratorzy serwisu usuwają podróbki (pytam bo sam zgłaszałem podróby wiele razy na alle z marnym skurkiem)? I wreszcie, czy mogę liczyć na Waszą pomoc we wstępnej weryfikacji (bo liczę, że ewidentne fejki można rozpoznać po zdjęciu) ?

Pytań wiele, ale będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi :lol:

Piotrek

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Hmmmm gzie kupujemy?. Z tego co wiem to takich zegarków trzeba szukać wszędzie dosłownie!!!

Na giełdach staroci, w sklepach ze starociami gdzie właściciele często zwożą z za granicy meble, obrazy, zegary, zegarki ze starych mieszkań i domów. Na aukcjach jednak nabywa się najczęściej a to głownie z lenistwa: siedzę wygodnie i oglądam setki zegarków w poszukiwaniu tego na którego poluję, który mi się podoba lub na którego w danej chwili starczy mi kasy. A zdarza się, że często ktoś wygrywa aukcję i kasy nie starcza :( .