Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

dimmuburger

Napewno Elgin ale co i jak?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Na wstępie zaznaczam, że jestem kompletnym laikiem w kwestii zegarków a zwłaszcza kieszonkowych :lol: Proszę podpowiedzcie co to za sprzęt, jakiej próby o ile złoto, jaki rocznik i w ogóle. Chłonę wszystkie informacje, którymi koledzy dysponują odnośnie tego zegarka.

 

Link do zdjęć:

post-35453-0-80044300-1331818001.jpg

post-35453-0-31004100-1331818004.jpg

post-35453-0-74829700-1331818005.jpg

post-35453-0-90501300-1331818006.jpg

post-35453-0-53276800-1331818010.jpg

post-35453-0-96168100-1331818011.jpg

post-35453-0-42876500-1331818013.jpg

post-35453-0-86255100-1331818014.jpg

post-35453-0-21685300-1331818016.jpg

post-35453-0-99954900-1331818017.jpg

post-35453-0-37009200-1331818019.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mechanizm to Elgin class 52 grade 95 z 1886 roku. Fajnie zachowany stary zegarek. brakuje mu tylko ramki na szkło wokól tarczy. Co do koperty - niestety nie widzę zadnej pewnej informacji, z czego jest zrobiona i ile jest w/na niej złota :lol:. IMO jest grubo złocona, tak bym obstawiał.


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mechanizm to Elgin class 52 grade 95 z 1886 roku. Fajnie zachowany stary zegarek. brakuje mu tylko ramki na szkło wokól tarczy. Co do koperty - niestety nie widzę zadnej pewnej informacji, z czego jest zrobiona i ile jest w/na niej złota :lol:. IMO jest grubo złocona, tak bym obstawiał.

Dzięki wielkie (już coś mamy ;)) a co dokładnie oznacza liczba 18 i numer poniżej nie mówiąc o tym grawerunku umieszczonym pomiędzy (jakiś ptak)?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź