Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

pmwas

Moderator
  • Content Count

    6,011
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

pmwas last won the day on March 12 2020

pmwas had the most liked content!

Community Reputation

2,469 Guru zegarmistrzostwa

About pmwas

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Sosnowiec
  • Hobby
    Głownie zegarki, muzyka

Recent Profile Visitors

2,361 profile views
  1. Wrócił na nadgarstek moj pomarańczowy Neptun Pewnie jak zwykle chwilę pomieszka
  2. Na wieczór prawie 200letni szpindlaczek Chodzi pięknie - uwielbiam go
  3. Moj pierwszy mechaniczny zegarek Kupilem ponad 20 lat temu w Zakopanem Za... 60zł
  4. Też mi się podobała perspektywa 2,7l silnika, nawet jeśli ruskiego Duże silniki są fajne...
  5. Pewnie tak, choć hardkorowa pani z Alfy mówi, że z 2.0 bardzo ją pozytywnie zaskoczył. Spodziewała się kaszany, a ponoć fajnie jeździ. Nie wiem, nie jeździłem ani jednym ani drugim...
  6. Co do Jeepów, to ich SUVy albo są ładne i cherlawe, albo nieładne albo... za drogie. Po czasie zastanawiam się, czy nie trzeba było brać Wranglera, bo wciąż mi się marzy terenówka. Jeżdżąca, nie moj radzieckizłom, który czasem nawet zapala Ale nic, jest Alfa i już mnie pokarało za wybór niskiego auta. Inna sprawa, ze jak oglądałem to podwozie, to Giulia okazuje się być jednak dość pancerna, bo w pierwszej chwili myślałem, że będzie totalna rzeźnia...
  7. Jechałem sobie spokojnie, ale mniej więcej jak ograniczenia. Tzn jak było 110 to 110, jak 90 to 90, jak 130 to 130. Jechało się super płynnie, bez korków. Tankowałem w Katowicach, w Salzburgu jeszcze powyżej rezerwy, po zatankowaniu i obliczeniu wyszło mi spalanie około 6. Niestety moja krótka pamięć wyparła już dokładne dane, a mogłem zapisać
  8. Pali w sumie sporo, bo ok 9,5l w cyklu mieszanym. Natomiast na trasie Katowice - Salzburg wyszlo mi ostatnio około 6l/100km - daleko poza zasięgiem Imprezy. Ogolnie miło, że Giulia potrafi palić stosunkowo mało przy prędkościach rzędu 130-140, bo Impreza powyżej 110 żarła jak smok. Co nie zmienia faktu, że lubiłem to auto. Ciężkie, toporne, ale stały naped na 4 i manual z reduktorem bardzo mi się podobały. Nawet kosztem spalania, hałasu, mniejszego bagażnika - nieważne, bardzo lubiłem to auto
  9. Szczerze - zbierał się zupełnie znośnie. Takie 10s to już pozwala w miarę fajnie pojeździć. Giulia ma coś niecałe 6 i owszem różnica jest zasadnicza, ale najbardziej widać to powyżej 100km/h, gdzie Subrau powoli mięknie, a Giulia dopiero się rozkręca. Bo przy normalnej jeździe rzadko korzysta się z maksymalnego możliwego przyspieszenia w Giulii, więc zasadnicza różnica jest taka, że Giulię rozpędza się na pół gwizdka, a Subaru gazem wbitym w podłogę
  10. Na tym filmie wyszło 10 sekund, wg danych fabrycznych 9,6s., czyli podobnie. Można pewnie było jeszcze ciut urwać na 1-ce, ale szkoda mi było sprzęgła i ruszyłem tak trochę niemrawo
  11. 1.5 miał 106 a 2.0 150KM Nawet szedł
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.