Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

pmwas

Moderator
  • Content Count

    5,916
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

pmwas last won the day on March 12 2020

pmwas had the most liked content!

Community Reputation

1,609 Guru zegarmistrzostwa

About pmwas

  • Rank
    4-85
  • Birthday 11/17/1985

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Sosnowiec
  • Hobby
    Głownie zegarki, muzyka

Recent Profile Visitors

2,110 profile views
  1. W sumie to racja. Chyba pora na koniec. Tylko ten koniec za każdym razem się oddala, ale... historia zrobiła się męcząca. Wrócę jak już się wyjaśni z informacją jaki jest koniec.
  2. Bo k****a ile można? Po czasie każdy by doszedł do wniosku, że trzeba było definitywnie zrezygnować w sierpniu 😡 Subaru jest koszmarnie drogie w eksploatacji, ale za to zajebiscie się tym jeździ i do tego fajnie radzi sobie w błocie. Więc ma swoje zalety i zależy czego kto potrzebuje. Ale spodziewam się kłopotów ze sprzedażą, to fakt. I dlatego tez nie chcę kolejnego Subaru. Na nowego Outbacka mi szkoda 250kzł, a używki nie kupię, bo ktoś sobie fajnie pojeździł, a ja teraz będę naprawiał... A czy kupić Matiza... gdybym kupił taniego trupa, to pierwsze co musiałbym dac go do serwisu. Znajoma kiedyś kupiła „tanią” Micre za 2500zł po czym jej mina zrzedla jak dostała od Gienia rachunek na 2800 🙈
  3. Ech... na razie wciąż jestem w ogóle bez auta Subaru dalej w naprawie, roboty w trzy dupy i zapłacę kupę kasy za to wszystko. Teraz to już będę chciał nim pojeździć jak tyle zapłacę za remont. Bo nawet nie mam go komu dać. Wyremontuję za ciężką kasę, żeby sprzedać ciut drożej Wiedziałem, że tak będzie. Jak powiem Panu Gieniowi, żeby zrobił tylko to, co bardzo trzeba, to uzna, że trzeba zrobić wszystko, łącznie z sondą lambda 🙈 Teraz to już może ten UAZ wracać do Rosji, po co mi dwa kosztowne w eksploatacji auta 4x4? Totalnie do dupy to wyszło. Jakby mi uczciwie we wrześniu powiedzieli jak będzie, to bym sobie w październiku remont zrobił i nie męczył się jeżdżeniem totalnym złomem przez 3 miesiące. To zapewniali, że do grudnia na pewno z tym nie zejdzie. A już wiadomo, że w styczniu nie będzie. Fakt, wina fabryki ze dostarczyli 2 miesiące po terminie. Ale naprawdę mogli powiedzieć, że są szanse w tym roku, a może i nie. I tez bym tez myślał inaczej.
  4. Przecież średnio raz w roku o tym piszą... Zresztą będę miał naprawione Subaru i w sumie po co mi teraz nowe? Przeciągnęli to za długo i w zasadzie to już nawet nie czekam. Nie da się, to nie Moze po prostu Tarmot miał racje, ze tego nie idzie zarejestrować?
  5. Ech... do oleju i hamulców doszły jeszcze „wyrąbane” tuleje wahaczy 🙈 Aż się boję rachunku 😱
  6. Nie do końca... Dzis dostałem informację z Warszawy, że w styczniu auta na pewno nie będzie (oczywiście przez pandemię), więc Subaru dziś idzie do naprawy, a im napisałem, że w sumie to mogą się nie spieszyć... nic, szkoda. Które to już opóźnienie? Po prostu nie dało się już odwlekać przeglądu. Od wymiany oleju minelo 25000km a hamowanie przy prędkości powyżej 100km/h grozi wypadkiem. Tarcze już tak wyrąbane, ze dohamowywanie z 30 przed światłami odbywa się wyraźnie skokowo. Po prostu tylko żałuję, że nie zrobiłem przeglądu w listopadzie, bo i tak muszę zrobić, a tylko auta szkoda
  7. I znów Neptun... Jak przystało na Boctoka spieszy. Elektronika namierzyła ładne +12s na dobę, ale na pewno ma więcej, bo tylko przez noc „zrobił” 15 😒 Najwyzej za jakiś czas go otworzę i spowolnię nieco. Albo i nie, bo rzadko noszę zegarek dłużej niż kilka dni
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.