Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Vril

Co kupić aby wstydu sobie nie narobić...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Zanim przejdę do meritum, chciałbym napisać parę słów wstępu:

Czytam to forum i nie do końca pojąć wszystko mogę... Mam 24 lata, studiuję i od dwóch lat rozwijam własny nieduży biznesik, więc jak można się domyśleć spotykam na swojej drodze różnych ludzi: właścicieli firm mniejszych i większych, wykładowców na uczelni, przedstawicieli instytucji państwowych, w tym kadry kierownicze, zarząd i innych... a więc widuję ludzi, którzy wedle głoszonych tutaj zasad powinni dbać o to, by na przegubie mieć coś konkretnego. Zegarkami "zajarałem" się już jakieś 2 lata temu. Od tego czasu czytuję to forum i spotykając ludzi zwracam uwagę, co noszą na rękach. I powiem tak: jak do tej pory najciekawiej wypadł akwizytor próbujący wcisnąć sąsiadom jakieś kołdry wełniane - miał coś mechanicznego/automatycznego z napisem Omega, po czym przyznał się, że to replika (nie znalazłem nic podobnego na stronach sprzedawców Omegi), lecz utrzymywał, że w domu ma coś oryginalnego z Maurice Lacroix. Na drugim miejscu jest wykładowca akademicki, który miał.... Tissota! A na końcu właściciel dużej hurtowni i firmy usługowej - miał analogowo-cyfrowe Q&Q z niedziałającym wyświetlaczem cyfrowym... W świetle tego co widziałem, moja automatyczna "piątka" Seiko i Casio Wave Ceptor nie mają się czego wstydzić... i gały wychodzą mi na wierzch, kiedy czytam tu mądrości w stylu, że w dobrym tonie jest wydać na zegarek co najmniej "czterokrotność miesięcznej pensji". Nieco kłóci się to z rzeczywistością, którą codziennie obserwuję.

Mam dwie teorie na wyjaśnienie obecności tak dużej liczby głosicieli powyższej teorii: