Polaris 0 #1 Napisano 13 Marca 2011 Nabyłem uszkodzony zegar holenderski z napisem "Nu elck syn sin" zwieńczony atlasem.Wypadła zapadka blokująca łańcuch obciążony mosiężną "gruchą"Przy próbie rozbiórki doszedłem do momentu, w którymnależy zdemontować wskazówkę godzinową. Jak sobie z tym poradzić?nie chcę czegoś uszkodzić.Czy są potrzebne specjalne narzędzia ?PS.Jestem początkujący w tej branży 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tarant 2979 #2 Napisano 13 Marca 2011 W 99% wskazówka godzinowa ma tulejkę i jest mocowana "na wcisk". 0 Pozdrawiam Piotr Tolerancja musi być nietolerancyjna wobec nietolerancji. Němec z Královce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adzygmunt 2 #3 Napisano 18 Listopada 2018 Zdecydowanie prawie każda godzinowa wskazówka jest na wcisk. Minutowa jest przykręcana nakrętką, Uwaga na wkładanie może być różnica w biciu pół godziny i godziny Trzeba włożyć wskazówkę odwrotnieJa mam inny problem W zaden sposób nie mogę ustawić zegara w pozycji pionowej Musi krzywo wisieć by chodził znakomicie i dokładnie. Próbowałem regulować kotwicą bez rezultatu.Próbowałem ustawić krzywo mechanizm całość w skrzynce. Uzyskałem małą poprawę ale też nie jest dobrze 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PM1122 1810 #4 Napisano 18 Listopada 2018 Wskazówkę godzinową możesz spróbować ściągać , lekko obracając w dwóch kierunkach .. lewo , prawo , ( nieznaczny ruch ). Powinna się zsuwać .Co do kotwicy , To ostatnio , parę razy omawiano . Może nie ruszyła się , lub zmieniła pozycję nieznacznie. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach