Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

to tamto

Sony Alpha DSLR-A300

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam najchętniej do wymiany na NIKON D90 z moją dopłatą (lub sprzedaży CENA 1000 zł) aparat Sony Alpha DSLR-A300.

Aparat sprzedaję bo posiadam wyższy model Sony Alpha DSLR-A700.

Aparat jest w stanie idealnym, był używany bardzo krótko.

Aparat był używany przeze mnie z naciskiem na dużą dbałość o niego : ). Jest to doskonały aparat by rozpocząć przygodę z lustrzankami .

Jestem fotoamatorem i jestem zadowolony z zakupionego sprzętu, mogę polecić alfę zarówno początkującym jak i fotografom, którzy chcą rozbudować system o lepsze szkła. Robiłem zdjęcia wieloma zaawansowanymi kompaktami i jakość nawet z kitowego szkła jest bardzo dobra, szczególnie jeżeli chcemy coś ze zdjęciami zrobić w komputerze. Osobiście uznaję zasadę, która mówi pokaż jakie zdjęcia robisz ,a nie czym robisz.

Kilka zdjęć z alfy.

www.dfv.pl/gallery/members/robak.html

Trochę danych technicznych.

Matryca

Typ CCD - system czyszczenia matrycy

Wielkość23.6 x 15.8 mm [APS-C]

Piksele10.8 MP

Efektywne Piksele-10.2 MP

Tryby ustawiania ostrości

- autofocus automatyczny [A-AF]

- autofocus pojedynczy

- autofocus ciągły

- ręczny

Typ AF

- TTL

- detekcja fazowa

Lampa wspomagająca AF-Tak

Pola AF

- wielopolowy AF [9 pól]

- 1-polowy AF [9 pozycji]

- 1-punktowy AF [centralny]

Stabilizacja mechaniczna-Tak (STABILIZACJA OBRAZU W KORPUSIE !!!)

- stabilizacja matrycy [super Steady Shot]

Wizjer Optyczny TTL

- układ luster [pentagonalny]

- pokrycie kadru: 95%

- punkt oczny: 16.7mm [-1dpt.]

- powiększenie: 0.74x [obiektyw 50mm, -1dpt.]

- ustawienie dioptrii: od -3 dpt. do +1 dpt.Wyświetlacz2.7''

- 230 400 punktów

- pokrycie kadru: 100%

- regulacja jasności [5 stopniowa]

- typ: Clear Photo LCD Plus