Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Pierniczek

Oris TT3 - kupować tanio czy nie

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukiwałęm prezentu dla ojca na jego 50-ke i znalazłem na allegro fajną wyprzedaż zegarków ORIS TT3 nie znam się na tym ? możecie pomóc ? NA DOLE PODRZUCAM LINK DLA FACHOWEGO OKA

Aukcja ALLEGRO

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nawet fachowe oko tu nie pomoże, prędzej szklana kula + plus jakieś moce paraqpsychiczne.

Odradzam zakup zegarka za 7 tysięcy, na podstawie zdjęć zaczerpniętych z internetu. Porządnemu sprzedawcy zależy na tym by zainteresować kupującego, a nie wstawić jakiś lipne fotki z neta. Orginalność zegarków można stwierdzić po ostrych zdjęcia koperty, dekla, koronki, bransolety i mechanizmu.

Super promocja w tym przypadku może okazać się wywaleniem kasy w błoto. Sprzedawca ma dwa pozytywne komentarze na alledrogo :o:blink:

Użyj zdrowego rozsądku.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Zegarek ładny ale to oczywiście kwestia gustu.

Wersja ze złoceniami moim zdaniem najlepsza na 50-tke tylko kwestia czy ojciec woli paski czy bransolety.

Cena raczej atrakcyjna bo tu jest drożej https://www.e-zegarek.pl/sklep/search-1-strona1-oris-tt3-chronograph-5257.html

Mechanizm znany i sprawdzony raczej bezawaryjny.

W jednym z moich zegarków jest 7750 a służy mi od kliku lat bezproblemowo.

Oris jako marka także wstydu nie przyniesie.

ps.Inna sprawa to nieznany sprzedawca.Tu trzeba by ze sprzedaawcą wybrać się do zegarmistrza aby potwierdziś oryginalność zegarka.

Mariusz

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

dziwna aukcja, dziwne zasady, dziwna cena - efekty też może być dziwny i zupełnie niespodziewany, ja bym sobie odpuścił.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi