Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

puma

Atlantic-prośba o potwierdzenie autentyczności.

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę że tarcza po malowaniu


Omega Speedmaster 105.002, Rolex GMT 1675, Zenith El Primero A384, Tag Heuer Monaco cal12, Heuer Montreal cal12, Breitling Long Playing, Certina Chronolympic cal234, Zenith Defy Subsea 600mt, Breitling Chronomatic... parę, ...i sam nie wiem kiedy to się skończy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również, napis Worldmaster jakiś przekrzywiony i faktura tarczy dziwna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marcin666 ma rację tarcza jest ewidentnie po renowacji, po pierwsze napis 21 jewels jest zbyt cienki i widać, że zarówno cyfry jak i literki w napisie są poprzechylane, brakuje czerwonego oznaczenia linii modelu, lub znikł, jednak radze się także przyjrzeć co zamieszczam na fotce poniżej którą stworzyłem na potrzebę tematu z fotek oryginalnych tarcz zegarków jakie kiedyś posiadałem,że literka "r" w napisie Worldmaster nie ma tego charakterystycznego ogonka co widać na zamieszczonym obrazku choć trudno dojrzeć to na zdjęciu środkowym (przepraszam lepszego w archiwum nie posiadam)to zapewniam, że tak jest.

Pierwszy fragment to zdjęcie Twojego zegarka, dwa poniższe pochodzą z mojego archiwum. Wiem małe to ale myślę, że do porównania wystarczy :D;)

beztytuulpy.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us


Ci, którzy po zwycięstwie spoczęli na laurach są już martwi..... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy tarcza w tym zegarku była odnawiana?

 

Tak. W dodatku kiepsko


Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie odnawianie, tylko typowe picowanie pod szybką sprzedaż, na Allegro pełno takich rarytasów niestety. :(

 

Ten zegarek nawet odpicowany nie jest - dekiel podrapany, koperta zaniedbana, wskazóki spatynowane, z odłamaną końcówką godzinowej, sekundnik za krótki...

Odnoszę wrażenie, że po prostu ktoś miał trochę części i takiego zmajstrował, albo zaczął go odnawiać i stracił zapał ;)


Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadałem pytanie o autentyczność tarczy, ponieważ nawet na forum (nietypowe zegarki Atlantic) widziałem tarczę z przekrzywionym napisem Worldmaster a poza tym odnawiane tarcze mają (tak mi się wydaje) grubszą czcionkę niż w napisie "21 jewels". Te wątpliwości spowodowały utworzenie tego postu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sekundnik nie jest za krótki tylko mu czerwona farba z końcówki grota zeszła. Mechanizm pozbył się gdzieś dwóch mocujących wkrętów co wskazuje raczej na fakt że zegarmistrz tego wszystkiego nie składał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sekundnik nie jest za krótki tylko mu czerwona farba z końcówki grota zeszła. Mechanizm pozbył się gdzieś dwóch mocujących wkrętów co wskazuje raczej na fakt że zegarmistrz tego wszystkiego nie składał.

Widziałem wiele mechanizmów Atlantica ale w żadnym nie spotkałem wkrętów mocujących. Z tego co się orientuję to mechanizm jest dociskany drucikami zainstalowanymi w wewnętrznej stronie dekielka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widziałem wiele mechanizmów Atlantica ale w żadnym nie spotkałem wkrętów mocujących. Z tego co się orientuję to mechanizm jest dociskany drucikami zainstalowanymi w wewnętrznej stronie dekielka.

:o a te dwa otwory na srubki w skrajnej czesci mechanizmu to po co?


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w tym AS brakuje 2 śrubek mocujących mechanizm


Omega Speedmaster 105.002, Rolex GMT 1675, Zenith El Primero A384, Tag Heuer Monaco cal12, Heuer Montreal cal12, Breitling Long Playing, Certina Chronolympic cal234, Zenith Defy Subsea 600mt, Breitling Chronomatic... parę, ...i sam nie wiem kiedy to się skończy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

srubek to w co drugim brakuje czy oni jedzą te śruby ?


Ci, którzy po zwycięstwie spoczęli na laurach są już martwi..... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widziałem wiele mechanizmów Atlantica ale w żadnym nie spotkałem wkrętów mocujących. Z tego co się orientuję to mechanizm jest dociskany drucikami zainstalowanymi w wewnętrznej stronie dekielka.

W każdym powinny być srubki tylko prawie w żadnym nie ma, a druciki są tylko w modelach z lat 70tych nigdzie indziej ich nie widziałem


Ci, którzy po zwycięstwie spoczęli na laurach są już martwi..... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W każdym powinny być srubki tylko prawie w żadnym nie ma, a druciki są tylko w modelach z lat 70tych nigdzie indziej ich nie widziałem

 

Niekoniecznie. To, że jest miejsce na srubki, nie znaczy, że one tam fabrycznie były. inna sprawa, że kombinacji spotyka się mnóstwo i trudno nieraz stwierdzić, jak to wyszło z fabryki


Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie. To, że jest miejsce na srubki, nie znaczy, że one tam fabrycznie były. inna sprawa, że kombinacji spotyka się mnóstwo i trudno nieraz stwierdzić, jak to wyszło z fabryki

Ja również słyszałem taką opinię od znajomego zegarmistrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz mnie zastrzeliliście. Jak to w zegarku fabrycznym nie było śrubek mocujących? Może wykręcali u Jubilera bo potrzebne były do precyzyjnych rakiet kosmicznych u Sojusznika? No generalnie ciekawa historia ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość xylog

Zwykle tylko pierścień centrujący, lub później dociskający mechanizm występował. Otwory pod śrubki, jak myślę, były "uniwersalne", producenci mogli je stosować, ale pewnie do kopert z grubszymi ściankami, lub do mniejszych kopert. W Atlantikach ścianki koperty są zwykle zbyt oddalone od mechanizmu, więc stosowano pierścienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zasadniczo nie wydaje się, aby przy tak styranej kopercie, możliwe było zachowanie takiej błyszczącej tarczy a szczególnie "złotych" indeksów . Tak na logikę... jako dodatkowy argument.

 

Inna sprawa, dziwne że sprzedawcy szkoda było tych paru zł. na kopertę. Jak już robioć błysk, to na błysk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.