Bartek62 0 #1 Napisano 21 Marca 2013 Witam serdecznie wszystkich miłośników zegarów. Dostałem zegar firmy lenzkirch a ,ze jestem zielony w tych sprawach porada panów i opinia bedzie bardzo pomocna w ustaleniu czy jest to orginał i jaki rocznik. Dziękuję 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tarant 2971 #2 Napisano 21 Marca 2013 Dostępne tabele datowania werków są zgodne i wskazują na rok 1911. A co do skrzyni. Wygląda na profesjonalny wyrób w stylu art and crafts.Czy z fabryki Lenzkircha - nie wiem. 0 Pozdrawiam Piotr Tolerancja musi być nietolerancyjna wobec nietolerancji. Němec z Královce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FRANK 1 #3 Napisano 21 Marca 2013 Mechanizm oryginalny ,rok tak jak napisal tarant.Prosze zrobic zdjecie gongu i calej tylnej plyty mechanizmu wraz z mlotkami.Ciekawe sa te wskazowki prawdopodobnie wykonane z tego samego materialu co cyfry w tarczy.Jezeli chodzi o skrzynie to takiej lub nawet podobnej nie posiadam w katalogach.Ciekawa jest ta srobka mocujaca wskazowki.Przydala by sie fotka osi pod wskazowkami.Ogolnie zegar jest OK. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek62 0 #4 Napisano 21 Marca 2013 Dziękuję bardzo za tak szybie odpowiedzi. co do zdjęć to będzie mały problem bo pani od której go kupuję nie pozwala zabardzo do niego zaglądac ( chce za niego 500euro teraz juz wiem ze warto ) jedynie to co mi się udało to przedstawiam jeszcze raz dziękuję 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach