Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, fonfelinni napisał(-a):

Bardziej mi chodzilo o wrazenia po rozpakowaniu - jakosc wykonania, zauwazalne roznice etc. :P

 

Wrażenia po rozpakowaniu są ...bardzo pozytywne 😉 Koła są mega efektowne, bo wyglądają bardzo surowo, podobnie zresztą jak ich mostek TLO. Jednym się to może podobać innym nie. Mi akurat się podoba. Jeśli chodzi o jakość wykonania, to na pewno jest tak, że koła od Evanlite nie mają się czego wstydzić. Na pewno w tym kontekście, zważywszy na różnicę w cenie, przepaści nie ma. To co oczywiście rzuca się w oczy, to schowane nyple, co wedle Schmolke ma poprawiać aerodynamikę. Na ile to prawda, a na ile to marketingowy bełkot, tego nie wiem. O kołach generalnie niewiele można przeczytać w necie, bo to taki teochę butikowy produkt, specyficzny przy okazji, bo to jednak koła budowane wedle starej szkoły - nieprzesadnie szerokie, podobnie zresztą jak koła od Lightweighta. No ale nie zanosi się na to, żebym ja zaczął używać w szosie opon szerszych niż 25-26 mm, więc mi to pasuje. Z tego co w necie można się o nich dowiedzieć, to podobno naprawdę fajnie się zbierają i dobrze sobie radzą na bocznych wiatrach (to pewnie jest głównie zasługą stożka o dość uniwersalnej wysokości). Jak będzie w praktyce, czas pokaże, choć osobiście kolosalnej róznicy względem kół od Evanlite jednak się nie spodziewam 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez podoba mi sie surowy, klasyczny styl :)  Te kola na pewno beda piekielnie sztywne + waga zrobi swoje, wiec pod tym katem bedzie to odczuwalne po zmianie. Ciekawe na ile wplynie to na ogolny komfort jazdy, bo ponoc taki Lightweight nie bierze jencow  :P 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, fonfelinni napisał(-a):

Tez podoba mi sie surowy, klasyczny styl :)  Te kola na pewno beda piekielnie sztywne + waga zrobi swoje, wiec pod tym katem bedzie to odczuwalne po zmianie. Ciekawe na ile wplynie to na ogolny komfort jazdy, bo ponoc taki Lightweight nie bierze jencow  :P 

 

Wg testow Schmolke, ich kola wygrywaja w przedbiegach w kategorii waga / sztywnosc ze wszystkim co mozliwe. Domyslam sie, ze moga to byc niezle zebowyrywacze 🤭

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, fonfelinni napisał(-a):

Tez podoba mi sie surowy, klasyczny styl :)  Te kola na pewno beda piekielnie sztywne + waga zrobi swoje, wiec pod tym katem bedzie to odczuwalne po zmianie. Ciekawe na ile wplynie to na ogolny komfort jazdy, bo ponoc taki Lightweight nie bierze jencow  :P 

Ano nie biorą. Ponoć świetnie się na nich podjeżdża, ale ze zjeżdżaniem już tak różowo nie jest... Kolega w cenie tych Schmolke proponował mi swoje Milensteiny Schwartz ED, jeżdżone od wielkiego dzwonu, po płaskim, ale nie zdecydowałem się... Mam nadzieję, że te od Schmolke będą bardziej przyjazne 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

 

Wrażenia po rozpakowaniu są ...bardzo pozytywne 😉 Koła są mega efektowne, bo wyglądają bardzo surowo, podobnie zresztą jak ich mostek TLO. Jednym się to może podobać innym nie. Mi akurat się podoba. Jeśli chodzi o jakość wykonania, to na pewno jest tak, że koła od Evanlite nie mają się czego wstydzić. Na pewno w tym kontekście, zważywszy na różnicę w cenie, przepaści nie ma. To co oczywiście rzuca się w oczy, to schowane nyple, co wedle Schmolke ma poprawiać aerodynamikę. Na ile to prawda, a na ile to marketingowy bełkot, tego nie wiem. O kołach generalnie niewiele można przeczytać w necie, bo to taki teochę butikowy produkt, specyficzny przy okazji, bo to jednak koła budowane wedle starej szkoły - nieprzesadnie szerokie, podobnie zresztą jak koła od Lightweighta. No ale nie zanosi się na to, żebym ja zaczął używać w szosie opon szerszych niż 25-26 mm, więc mi to pasuje. Z tego co w necie można się o nich dowiedzieć, to podobno naprawdę fajnie się zbierają i dobrze sobie radzą na bocznych wiatrach (to pewnie jest głównie zasługą stożka o dość uniwersalnej wysokości). Jak będzie w praktyce, czas pokaże, choć osobiście kolosalnej róznicy względem kół od Evanlite jednak się nie spodziewam 😉

Biorąc pod uwagę, że zawodnicy czołowej grupy Visma jeżdżą na obręczach z zew. nyplami, to chyba nie przeszkadzają wygrywać 😜

copy-of-wout-van-aert-7-1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, sanik napisał(-a):

Biorąc pod uwagę, że zawodnicy czołowej grupy Visma jeżdżą na obręczach z zew. nyplami, to chyba nie przeszkadzają wygrywać 😜

copy-of-wout-van-aert-7-1.jpg

 

Pewnie, że nie przeszkadza 😉 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

Wg testow Schmolke, ich kola wygrywaja w przedbiegach w kategorii waga / sztywnosc ze wszystkim co mozliwe. Domyslam sie, ze moga to byc niezle zebowyrywacze 🤭

 

 

Oj tak, a jak jeszcze Kolega jezdzi na 25/26C i pewnie duzym cisnieniu to tylko zebow nie bedzie wyrywac na swiezo wylanym asfalcie 😅

 

Nie no, nie bedzie az tak zle z tym komfortem chyba :P Zreszta my(szosowcy) bierzemy na klate niewygody na rzecz ogolnego PERFORMANCE, never give up i takie tam :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, fonfelinni napisał(-a):

 

 

Oj tak, a jak jeszcze Kolega jezdzi na 25/26C i pewnie duzym cisnieniu to tylko zebow nie bedzie wyrywac na swiezo wylanym asfalcie 😅

 

Nie no, nie bedzie az tak zle z tym komfortem chyba :P Zreszta my(szosowcy) bierzemy na klate niewygody na rzecz ogolnego PERFORMANCE, never give up i takie tam :P

Z ciśnieniem w oponach nie przesadzam (już) 😉 Generalnie trzymam się rozpiski Pirelli do tych opon, głównie uwzględniając moją wagę. Wychodzi więc między 6,6 a 6,9 BAR przy tej szerokości opony.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

Ano nie biorą. Ponoć świetnie się na nich podjeżdża, ale ze zjeżdżaniem już tak różowo nie jest... Kolega w cenie tych Schmolke proponował mi swoje Milensteiny Schwartz ED, jeżdżone od wielkiego dzwonu, po płaskim, ale nie zdecydowałem się... Mam nadzieję, że te od Schmolke będą bardziej przyjazne 😉

jeśli chodzi o zjeżdżanie to pamiętaj o dolnym chwycie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tessio

Mnie to się w ogóle wszystko nie zgrywa, tak choinkowato trochę 😛 na szczęście to Twój rower i ma się Tobie podobać ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, tessio napisał(-a):

Mnie to się w ogóle wszystko nie zgrywa, tak choinkowato trochę 😛 na szczęście to Twój rower i ma się Tobie podobać ;)

 

Jak zmieni Rame to bedzie lepiej... tylko ze stara rama bedzie musial sprzedac mostek 😜

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

Jak zmieni Rame to bedzie lepiej... tylko ze stara rama bedzie musial sprzedac mostek 😜

 Tu w kolorze. Ja tam choinki nie widzę, no ale... A co do mostka, to jeśli faktycznie z ramą się uda, nie zamierzam się go pozbywać. Cały kokpit będzie przeniesiony 1:1 😉 Ten w S-Worksie jest jak dla mnie za ciężki 😜

1704484865445-01.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tessio

W kolorze jakby lepiej, najbardziej szpecą mi te napisy na kołach, biały kapsel i biała podkładka, ale ja jestem minimalistą ;)

Edytowane przez tessio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, tessio napisał(-a):

W kolorze jakby lepiej, najbardziej szpecą mi te napisy na kołach, biały kapsel i biała podkładka, ale ja jestem minimalistą ;)

Koła miały być czarne. Ale czarna wersja była ...droższa 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

 Tu w kolorze. Ja tam choinki nie widzę, no ale... A co do mostka, to jeśli faktycznie z ramą się uda, nie zamierzam się go pozbywać. Cały kokpit będzie przeniesiony 1:1 😉 Ten w S-Worksie jest jak dla mnie za ciężki 😜

1704484865445-01.jpeg

 

S-Works Rapide 100x420 wazy 310g. Kupisz siodelko od Schmolke i jeszcze Ci 50g zostanie w zapasie 🤭

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tessio
3 minuty temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

Koła miały być czarne. Ale czarna wersja była ...droższa 😉

 

Serio? Ale różniły się tylko kolorem napisów? Jeśli tak to dla mnie trochę lipa z ich strony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

S-Works Rapide 100x420 wazy 310g. Kupisz siodelko od Schmolke i jeszcze Ci 50g zostanie w zapasie 🤭

Mój cały kokpit, wliczając w to mocowanie na Garmina, waży 254 gramy. A siodłami, które są kawałkiem karbonu i niczym więcej, zainteresowany nie jestem 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

 Tu w kolorze. Ja tam choinki nie widzę, no ale... A co do mostka, to jeśli faktycznie z ramą się uda, nie zamierzam się go pozbywać. Cały kokpit będzie przeniesiony 1:1 😉 Ten w S-Worksie jest jak dla mnie za ciężki 😜

 

Bez przesady. To maszyna do zapiepszania, a nie jarania się wyglądem w salonie. Dla mnie jest ok, choć białych napisów bym nie zamawiał. Ale skoro są tańsze, to rozsądek górą 😜

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, tessio napisał(-a):

 

Serio? Ale różniły się tylko kolorem napisów? Jeśli tak to dla mnie trochę lipa z ich strony.

Serio... Różnią się tylko kolorem. Tak jest w przypadku każdego z ich komponentów, można wybrać White Edition, Team Edition (ten jest połączeniem bieli i czerwieni) i Black Edition. Oczywiście chodzi o wykończenie, a nie rodzaj karbonu. I ten ostatni kolor kosztuje najwięcej. Tak to sobie jakoś wykoncypowali... 

Edytowane przez zegarkowo_rowerowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem po co zbijać wagę z roweru, przecież jak kolarz pójdzie do toalety to kilkaset gramów zrzuca w moment :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, ecipeci napisał(-a):

nie wiem po co zbijać wagę z roweru, przecież jak kolarz pójdzie do toalety to kilkaset gramów zrzuca w moment :)

🤦🤦🤦

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

🤦🤦🤦

a jesteś w stanie powiedzieć szczerze i tak w miarę logicznie po co się to robi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, ecipeci napisał(-a):

a jesteś w stanie powiedzieć szczerze i tak w miarę logicznie po co się to robi ?

 

Nie, bo po Twojej jakże błyskotliwej wypowiedzi w tym przedmiociem czuję się z tego obowiązku zwolniony. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.