Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

No... I ładne.

Ja też tej rzepy nie mam na brodzie, tylko całkowicie po prawej.

Chyba masz go lekko krzywo założonego, tak mi się wydaje.

Czyli udany zakup? ;)

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Założyłem na szybko. Nie wczuwalem się. Musze się nauczyć. W sumie mój. Pierwszy kask. Czy udany zobaczymy po pierwszej głębię, upale i kilku h na rowerze.

Edytowane przez suqub

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kask jest jest prosto , tylko głowa skręcona w bok.

:)


Deus Dona Me Vi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę już coś o nim powiedzieć. Zarówno jazda leśna, gdzie raz ze mną lądował na glebie, także szybka, ostra jazda po korzeniach, wybojach, małych dropach maks 40cm, czyma się głowy jak na kleju . Także asfalt, trasa 50 km, nie czuć dyskomfortu.

W tej cenie, to on jest praktycznie bez konkurencji. Bo jego normalna cena jest lekko wysoka. :)

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie umiałem się ustawić do foty. Moje pierwsze selfy No 300zl za ten model to chyba seper cena.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Owszem.

Ja kupowałem dokładnie rok temu w grudniu, na niemieckim amazonie, tata dostał bon w pracy na 100€ ( pracuje w Niemczech), bon dostałem po choinkę. :) kask kosztował coś 90, co przy ówczesnym kursie ojro dawało niecałe 400 zł. Ponad stówa taniej niż u nas w tamtym czasie. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zima jest dobrym czasem na doposażenie siebie i roweru. Bardzo dużo promocji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Owszem.

A jak tam twój rower? Zrobiłeś co planowałeś? Pokaż go w końcu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic jeszcze nie robiłem... liczę na święta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tam nie ma konkurencji, flux wcale nie jest gorszy o ile nie lepszy :P każdy chwali swoje :P

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otóż to :)

Każdy swoje chwali :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

My tu gadu gadu a gwiazdka się zbliża nieubłaganie. Skoro w tych elektrycznych kiepski osprzęt - polecicie mi jakąś trekkingowa damkę na której nie będzie strachu jechać 50kph? Najlepiej z rurami ramy w takiej odległości abym między te rury zapodał zestaw ogniw i osłonil dorobiona blachą.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to nie lepiej kupić elektryka i dołożyć lepsze heble? Zacisk z manetką i będzie po problemie. Na pewno będzie mniej roboty niż dokładanie napędu 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Kupić elektryka, zapakować heble xt lub na tarczach 180mm i będzie cacy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dobre hamulce to jaki koszt? Wystarczy przedni poprawić?


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam u siebie M355 i w zupełności ogarniają do amatorki, jak trzeba to bez problemu koło zablokują. U kumpla chyba na SLX różnica jest taka, że biorą wcześniej, trzeba przyłożyć mniejszą siłę.

do 200zł coś by się ogarnęło, później to wiadomo, płaci się za wagę, droższe heble są też mocniejsze - widać to np po długości klamki, u mnie jest klamka na całą łapę a w wyższych liniach na 2 palce - potrzeba mniejszej siły do przyłożenia na klamkę. Ale ja bym nie panikował, to tak jakby do oktavii 2.0tsi ładować ceramikę z porsche bo ktoś może polecieć 200km/h tym autem. Odnoszę wrażenie, że rower będzie do lajtowej jazdy a nie poganiania ma maxa między drzwami. No chyba że się mylę i będzie trzeba go hamować z 50km/h niemal do zera non stop :P  w motocyklach czy samochodach idzie zagotować hamulce, w rowerach - nie wiem :lol:

 

SHIMANO BR-M396? Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Slx dysponują większą mocą i lepszą modulacją od 355.

Miałem 355, mam xt. Czasem na ostrym zjeździe trzena go było nieźle dusić. A xt jednym palcem i nie idzie ich zagotować. A 355 mi się udało ;)

Dobrze kombinujesz, większa siłę jest potrzebna z przodu.

Od razu mówię, że mogę być nie wiarygodny, mówię o mojej jeździe, las, strome zjazdy, ostre szybkie hamowania.

A do elektryka aby rower nie zatrzymywał się jak tir, to trzeba mieć czym złapać.

Z drugiej strony mocny hebel z przodu ubije ten " amortyzator " suntoura w tydzień...

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BR-M506, BR-T615

to tak za 200+zł, do tego tarcza 180mm. Co do 355 to wiadomo - to jakaś niska linia ale mi przy zjazdach dają jak na razie poczucie bezpieczeństwa, inna sprawa że nie lecę na łeb i szyję, nie musiałem jak na razie hamować z 50 do zera na zjeździe ale założę się, że prędzej podda się opona niż zacisk, człowiek w stresie raczej dość zdrowo potrafi przydusić klamkę  :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

506 i 615, to wariacje deore.

Specjalnie nie podałem deore. Slx ma przewagę w postaci ceramicznych tłoków :)

Oj tak. Koło zablokować nie sztuka :) trzeba tak hamować aby koła nie zablokować ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wnikałem ale domyślam się, że skądś musiała się wziąć różnica w cenie bo nowych SLX poniżej 300 raczej nie kupisz  :P

 

edit

jednak kupisz  :D

https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/hamulce-rowerowe/hamulce-tarczowe-hydrauliczne/p,hydrauliczny-hamulec-tarczowy-slx-br-m675-shimano,49455.html?gclid=CjwKEAiAyanCBRDkiO6M_rDroH0SJAAfZ4KLzf7ZxSAmg91USzrMv7synVBwxp3UOUoTSrS3WEM_XRoC2s3w_wcB

 

jak przyjdzie kiedyś czas upgreadować heble u mnie to pewnie padnie na te

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja za komplet xt dałem rok temu 550 zł ( bez tarcz oczywiście). Różnica konstrukcyjna żadna. Slx ma zablokowaną śrubkę od odległości klocków, ale wystarczy ją wymienić i działa. I ma zawleczke zamiast śrubki w zacisku, ale jest gwint i śrubkę można dać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki za te myśli.

 

Dlaczego rozważałbym jeszcze samodzielną konwersję? Abstrahując od lepszej jakości osprzętu w rowerze który z Waszą pomocą kupię żonie - mam obawy co do pojemności baterii. O ile przy założeniu, że wystarczy mi 35 kph - damce Ecobike być może wystarczyłyby i seryjne hamulce i bateria około 500 Wh. Natomiast aby podnieść prędkość na trasie z 35 do 50 kph - spodziewam się podwojenia zapotrzebowania na prąd do wspomagania. Tymczasem Ecobike od marca zaproponuje tak szybki rower ale z baterią niespełna 600 Wh. I ten parametr w tym przypadku budzi obawę. Natomiast przy konwersji własnej żaden problem zbudować akumulator o pojemności dajmy na to 1 kWh.

Edytowane przez gustaw6666

Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gustaw jechales kiedys na rowerze z predkoscia 50kmh ze chcesz tyle po trasie robic? :) To naprawde duzo i trzeba miec mocne nerwy a nie hamulce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega dobrze prawi. Taka prędkość na rowerze, to stalowe nerwy i umiejętność doskonałego panowania nad maszyną. Jeden fałszywy ruch, dołek, nawet kamyk... I amen. W najpelsze wypadku zdarłeś skórę do gołej kości.

Także myślenie z wyprzedzeniem, uważnie jak diabli na samochody... Taka prędkość to już nie przelewki. I pęd powietrza jak by ci łeb urwać miało.

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gustaw jechales kiedys na rowerze z predkoscia 50kmh ze chcesz tyle po trasie robic? :) To naprawde duzo i trzeba miec mocne nerwy a nie hamulce.

Ten Pan ma rację. 50 km/h na rowerze to bardzo szybko .


Deus Dona Me Vi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.