Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

trollu

Użytkownik
  • Content Count

    1,929
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

trollu last won the day on August 12 2017

trollu had the most liked content!

Community Reputation

315 Entuzjasta zegarmistrzostwa

About trollu

  • Birthday 06/01/1989

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. widziałem w/w film oraz Mikiciuka i cały czas się zastanawiam czy wziąłbym srebrnego, grafitowego czy czerwonego. Cudo
  2. tendencja jest zawsze jedna - kasa. Suporty były gwintowane, zrobili presfity, dorobili ideologię - wszyscy w to poszli. Teraz odchodzą od pf bo coś tam. Trek miał |pływający damper" bo lepiej wybierał etc. Teraz nie ma bo zwiększyli sztywność ramy o ileśtam %. Za 5 lat wrócą do full floatera bo dorobią jakiś pierdzielnik, powiedzą że sztywność ramy znowu wzrosła a jednak lepiej wybiera itd
  3. przy obecnej pogodzie mógł po prostu zrobić jedną trasę i wcale nie musi być dd - przynajmniej tym zimowym. Z Ferrari na daily (to zimowe też) nadaje się GTC4 Lusso. Ale tak czy inaczej - razem ze śniegiem stopniał asfalt, ja od zeszłego tyg na letnich i po przesiadce z zimowego balona na niski profil jest masakra
  4. podczas montażu tulei na pewno oring ustawi się w odpowiednim miejscu a skoro już przy 12 cylindrowcach jesteśmy to dzisiaj przez chwilę jechało za mną A8 W12 - dopóki nie zrobił się luz do wyprzedzania też niezbyt częsty widok bo raczej wszyscy są przyzwyczajeni do "TDI" na klapie
  5. trollu

    BUTY

    gazelki super, ja się zastanawiam nad drugą parą
  6. trollu

    Perfumy

    u mnie niedługo kolejny flakon się skończy miał ktoś Bentley Infinite Rush? Szukam cały czas czegoś w miejsce Marc Jacobs Bang chociaż ostatnio bardzo dobrze wpasowały się Terre d'Hermes. Jakieś porównanie np do Hermesa?
  7. nie rozciągną się, to nie klapki to hasania między tv a kuchnią wymieniaj bo tylko się namęczysz a nic z tego nie wyjdzie. Jeśli zaraz po założeniu jest ciasno to po 20 min jazdy będziesz wracał do domu na boso
  8. Nie używam kierunkowskazów
  9. liczba przed "Nm" to jedno a jak będzie wykorzystywane to drugie. Podejrzewam, że skoro Volvo kastruje wszystko co mogłoby nieść przyjemność (dla nich ryzyko) to nawet jak wciśniesz do dechy auto nie stanie w kłębach dymu z opon tylko bezszelestnie potoczy się dalej. Na pedale przyspieszenia będzie napis "nie piszczymy oponami" nie wiem czy nie jestem w błędzie ale czy nie ruszyło się ogólnie coś z tematem wodoru i ogniw paliwowych? Może w końcu do głosu dochodzą bardziej racjonalnie myślący
  10. jak się mają łańcuchy 11s srama do napędów schimano? Miałem taki układ w napędzie 9s i wszystko banglało. PC1130 wydaje się dobrą opcją (3/4 ceny 105), PC1110 jeszcze tańszy ktoś coś widział w temacie łączenia klamek i-spec ev z manetkami i-spec II shimano? W necie nie rzuciły mi się nigdzie stosowne adaptery (a inne są), poza tym: https://www.bikeradar.com/features/shimano-i-spec-a-b-and-ii-mounts-explained/
  11. eleganckie pantofle teraz wszystkie 510 mają znaczki adidasa? co do zakładania opon TLR - kumpel ma Treka Remedy 2014 - obręcze jak i opony Bontrager - droga przez mękę, zabawa z płynem do naczyń, wstrzeliwanie opony itd. Czasami po 1h opona nie siedziała jak powinna. Ja mam też wszystko Bontragera ale obręcze są nowsze (i chyba coś zmienili w konstrukcji ) bo opona wskakuje od razu i nie robi problemów. Nie na reguły
  12. raczej większe. M089 to but na szczupłą stopę, tam nic się nie rozciągnie z czasem, to nie szmaciak. Ja mam niskie podbicie, u mnie rozmiar pokrywa się np z butami NB ale o ile w NB jest luz, to schimano ciasno siedzi na stopie. Jakbym miał szerszą stopę to na pewno trzeba by brać rozmiar większe bo byłyby za ciasne. W przypadku platformowych ION było tak samo - kupiłem wg standardowych butów i przyszły za ciasne, trzeba było wymieniać
  13. ja powoli zaczynam wybudzać się ze snu zimowego i mam nadzieję, że w tym roku będzie więcej czasu na rower niż w zeszłym. Dzisiaj sobie przypomniałem, że domanka wymaga wymiany łańcucha - wchodzę na centrumrowerowe, szukam CN-HG601 - jest za 150zł. Rzut okiem na historię zamówień (bo w fuelu jest ten sam łańcuch) - w lipcu 2018 za tai sam łańcuch zapłaciłem 84zł. WTF?! W międzyczasie zaczęli stosować w tych łańcuchach jakąś kosmiczną technologię? Ktoś ma inne propozycje łańcucha do 105?
  14. ja w rwd mam zimówki micheliny - stan db, kilka lat mają - kupiłem je razem z autem. Zeszłej zimy były 3 - słownie - trzy - dni gdzie był jakikolwiek śnieg - stwierdziłem, że nie kupuję nowych. Teraz zima jest - opony ogólnie dają radę chociaż rwd bardzo szybko weryfikuje zimówki - na średnio odśnieżonych i nie odśnieżonych drogach jechać się da, nawet dość sprawnie, nieośnieżone parkingi - jak auto stanie to jest problem. Sytuacji nie poprawia obniżone zawieszenie - praktycznie wszędzie zostawiam ślady płytą pod silnikiem. Ale - na i z parkingu pod pracą wyczołguję się o własnych tzn samochodu siłach bez interwencji łopaty do śniegu (która jest przezornie na wyposażeniu samochodu) oraz osób trzecich. Za to mazda 6 kolegi na nowych wielosezonówkach poległa sromotnie - kiedyś miałem golfa - fwd - i pamiętam, że w nim nie zastanawiałem się, czy gdzieś wjadę/wyjadę. Jeśli BMW z rwd wjechało to sedan z silnikiem na napędzanej osi tym bardziej powinien sobie poradzić. Nie wiem jakiej firmy są te wielosezonóki ale moje poprzednie rwd na nowych zimówkach pirelli szło jak czołg do przodu. Jeśli miałbym tą sytuację brać jako wyznacznik - wielosezonówki poległy. Kolega mazdą był w pracy tylko ten jeden dzień, wcześniej i później jeździł VW polo na zimówkach - parking tak samo nieodśnieżony a polo nie miało problemów
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.