Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
News will be here

trollu

Użytkownik
  • Content Count

    1929
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

trollu last won the day on August 12 2017

trollu had the most liked content!

Community Reputation

667 Mistrz

About trollu

  • Birthday 06/01/1989

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. za każdym razem kiedy widzę tylne lampy w MB
  2. prawda to, skośnoocy lubią duże auta to i nawet 3er w longu mają ale że sami są raczej mikrych rozmiarów to gabaryty zewnętrzne nie idą w parze z miejscem w środku Bąk z Caroserii chyba śmiał się, że nowe 5er z zewnątrz urosło do gabarytów starych 7er a w środku (na tylnej kanapie) jest mniej miejsca niż w poprzedniku. Zresztą to samo niby w 3er
  3. Cuda piękne auto, pamiętam jak oglądałem pewien serial gdzie żółta hemi cuda cabrio była jedną z głównych ról. Chętnie widziałbym takie auto u siebie, myślę że oglądanie shakera zza kierownicy daje dużo przyjemności a Datsuny super tylko ten pokaleczony - za dużo poszerzeń, za dużo gleby i za dużo naciągu. Za to silnik z niego wrzuciłbym zamiast RB pod maskę czerwonego - co by nie mówić o RB i że dla mnie GT-R to tylko taki z napisem "Skyline" na klapie - wolnossak ma swój urok. Nawet R4 może fajnie brzmieć - takie S14 z e30 M3 brzmi dużo lepiej od przodu niż od tyłu ludzie dzisiaj nauczyli się tylko słuchać popcornu z wielkich kominów, mało kto potrafi usłyszeć dobry dolot - a tego w turbo nie uświadczysz
  4. co do "Altered carbon" to pierwsza super, gra aktora wg mnie całkiem ok, dlatego w drugim sezonie było "dziwnie". Z seriali "West World" - dawno temu oglądałem ale jeden z niewielu seriali, który gdybym miał czas - z chęcią obejrzał bym jeszcze raz
  5. O jakim momencie mówimy w przypadku 3.5 V10 które ma przeszło 200 wolnossących koni z litra. Gdyby to było takie piękne to w samochodach mielibyśmy silniki z ścigaczy - 4 cylindry, litr pojemności i ponad 200KM. Tylko auto nie pojedzie z takim silnikiem a na pewno nie tak jakbyśmy tego chcieli. Teoretycznie cvt dałaby taka możliwość tylko każde ruszanie spod świateł brzmiałoby jak start wyścigu f1. Wszystkie rozwiązania z jakimś pasem czy łańcuchem to kombinowanie i tyle, napęd ten sprawdza się tylko w skuterach. ATV, utv/SSV też mają pasy ale jak ktoś zaczyna ostrzej jeździć to pasy napędowe padają jak muchy a to nie są pojazdy które mają 2t wagi i mnóstwo Nm. Najnowsze CanAm czy Polaris mają mechaniczne zautomatyzowane skrzynie bo już się ludzie najedli strzępków pasa. A cvt i duży moment obrotowy jest możliwe ale do samochodów musieliby zacząć wkładać przekładnie z ciągników jak Vario Fendta. Tylko cena, waga i pewnie hałas pompy wielotloczkowej byłaby nie do akceptacji
  6. tylko CVT to bardzo obszerne pojęcie. Jak był rozwiązany napęd w F1 w takiej skrzyni?
  7. dokładnie, dlatego - co było do przewidzenia - Niemcy już zaczynają marudzić na zakaz sprzedaży silników spalinowych w obecnych założeniach, po prostu zamordują swoją gospodarkę. Przegrali wyścig elektomobilności z Chinami
  8. manual wymaga większych umiejętności więc tutaj nadinterpretujesz. Jak znajoma ma prawko z USA to nie wiem jak u nas do niego podchodzą. Ja nie mam okularów ale np żona tak i ma na prawku kod mówiący o tym, że musi kierować w okularach bądź soczewkach
  9. a gdzie ma być uniwersalny jak nie w mieście? Właśnie miasto to jest środowisko elektryka. Skrzyżowania, światła, ciągłe przyspieszanie i hamowanie gdzie działa rekuperacja. Spaliniaki są katowane start/stop a po zatrzymaniu muszą dostawać sporo paliwa żeby znów ruszyć i się rozpędzić tylko po to, żeby za chwilę znów się zatrzymać. A silnik dalej zimny. To tak jakby powiedzieć że do miasta tylko manual bo automat to jest dobry w trasę. Ale jeśli nie ma gdzie ładować to plusy się zerują, fakt. Tylko to nie wina samochodu a infrastruktury. A utrzymywanie 2 samochodów - dla jednych to hobby jak zegarki a z drugiej strony - jak kogoś stać to ma komfort posiadania np limuzyny w trasy i elektryka na miasto
  10. Mi wczoraj minęło 13 lat na forum. Straszne to trochę bo coraz częściej się łapię na takich historiach mających "naście" a nie "kilka" lat U mnie zaczęło się od szukania informacji o mechanicznych zegarkach, pamiętam jak chłonąłem wiedzę o mechanizmach Seiko i Orienta. Pierwszy automat - SNK807, później był SSA001, Orange Ray, SBDC001, SDGM001. Było kilka VC - dzisiaj trochę żałuję sprzedaży VISa - czarny bez daty. Od kilku lat czyt. od zakupu SDGM mój apetyt na nowe zakupy mocno ucichł, ostatnio tylko PRX za mną mocno chodził ale po spotkaniu na żywo odpuściłem, przynajmniej nowego w obecnej cenie. Inna sprawa, że trochę priorytety teraz inne (rodzina etc) więc jestem szczęśliwy z swoją małą gromadką zaprzyjaźnionych od lat zegarków. Gdy się tutaj rejestrowałem czynnie udzielałem się na kilku innych forach (nie związanych z zegarkami). Dzisiaj to jedyne forum jakie odwiedzam. Czy forum upada merytorycznie? Nie wiem. Pytanie, ile razy można pisać o tym samym jeśli ktoś zapyta "czy 4R to dobry mechanizm?". Forum to żywy organizm, jeśli ktoś zauważa zmiany w ciągu X lat to dobrze, bo jeśli się zmienia to żyje. Jest wiele for, które od at trzymają poziom, liczba postów bez zmian
  11. to samo podobno ostatnio powiedział Elon tylko odnośnie walki z elektrykami z Chin. Co do Tavaresa i walki cenowej - nawet nie ma co tego komentować. Życie i portfele ludzi go zweryfikują. Pewnie, że dla takich jak on najlepiej gdyby miał monopol i dyktował ceny. Nie powiedział nic nowego ale na pewno nic mądrego
  12. no nie wiem, za każdym razem jak widzę obecną astrę to zadaję sobie pytanie "jak oni mogli wypuścić coś tak brzydkiego"
  13. gdy byłem na studiach kolega jeździł golfem 3 1.9D. Miał w nim radio z mp3, slot na kartę pamięci i USB - ale to był jakiś tani chinol, panel był podparty poskładaną kartką z zeszytu żeby styki łączyły, połowa przycisków nie działała więc po każdym odpaleniu silnika playlista leciała od początku bo nie dało się przewinąć itd. Ogólnie - czego spodziewać się w aucie studenta Pewnego poranka kolega podchodzi do golfa a w nim świeci się światło, drzwi uchylone, radia nie ma. Szkód zero. Cały czas myślę, że musiał pójść jakiś zakład bo to radio nawet paczki fajek nie było warte a wtedy jakieś przeciętne papierosy były sporo poniżej dyszki
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.