Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

trollu

Użytkownik
  • Content Count

    1,929
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

trollu last won the day on August 12 2017

trollu had the most liked content!

Community Reputation

309 Entuzjasta zegarmistrzostwa

About trollu

  • Birthday 06/01/1989

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. trollu

    Perfumy

    ma ktoś jakieś info czy dostępne są jeszcze Marc Jacobs Bang? na allegro są testery ale podchodzę z dystansem do takich zakupów a poza tym ceny jakoś dziwnie wysokie, mam flakon od bardzo dawna i nie pamiętam ile za niego płaciłem ale na pewno nie 500-600zł
  2. Ma sens, płyn jest nieściśliwy, rozrusznik dopchnął tłok do góry ile miał sił i tyle. Były przypadki gdzie auta po mocnych opadach w dużych kałużach zasysały wodę, jeśli silnik pociągnął jej wystarczająco dużo to kończyło się pogiętym korbowodem i dziurą w bloku
  3. ustaw się w kolejce tylko ja może bym nieco inny zestaw wybrał
  4. GL też juz nie ma, w jego miejsce jest GLS. Teraz chyba w końcu mają jakiś porządek bo SUVy są odpowiednikami "zwykłych" klas - A, C, E, S z dołożonym przedrostkiem "GL"
  5. miałeś rower przykuty do stojaka i odcięli Ci go szlifierką?
  6. w terenwizji chyba raz pokazywali Ram'a 1500 z fabrycznym lpg - wiadomo że cena zakupu inna ale sam koszt przejazdu 100km V8 na lpg a R4 w dieslu (bo to chyba najczęściej u nas w pickupach) - porównywalny
  7. takie bajery chyba tylko w M5
  8. niczym nie różni się od '19 ani nie będzie inny niż '21
  9. było już kilka razy ale wrzucę jeszcze raz: Przyczyna drętwienia może leżeć w złym ustawieniu bloków ale też w samym bucie, jego dopasowaniu, jakichś uwarunkowaniach fizycznych czy samym ruchu nogi
  10. wady fabryczne mogą trafić się zawsze, żyjemy w czasach, gdzie w ASO można dostać krzywy wał korbowy więc nic nie powinno już dziwić
  11. x2. Nie ma reguły bo wszędzie pracują tylko ludzie - może być ASO z dobrymi fachowcami i nowy, nie wyszkolony/niedokładny mechanik w mniejszym zakładzie z dobrą opinią. Jak się kładziemy na fotel u dentysty to nawet najlepszy nie zagwarantuje nam "nie zaboli nic a nic" ale mi często przypomina się historia jednej 530d - auto jeszcze na gwarancji, wywalało płyn chłodniczy, zmieniali zbiorniczki w ASO, termostaty - auto dalej kulało. Okazało się, że szpilka głowicy była zerwana (coś w fabryce poszło nie tak) - raz, że BMW nie uznało gwarancji "bo coś tam" to w ASO nawet przy opcji "prywatna robota" a nie na gwarancji - cennik plus procedury - czyli na dzień dobry wyciąganie silnika bo procedury nie przewidują napraw z silnikiem w samochodzie - a to jest wyliczone na ileśtam roboczogodzin x stawka - ładne tysiące zł, które miał zapłacić właściciel samochodu a nie BMW. Auto pojechało do gościa który specjalizuje się w BMW - głowica zdjęta, gwint szpilki naprawiony, wszystko bez wyciągania silnika. Mój wuj kiedyś miał małe spięcie z ASO Toyoty - pojechał na pełny przegląd i serwis klimatyzacji - dobrze że widział przez szybę, że ten "pełny" serwis to była wymiana filtra kabinowego - a przynajmniej tyle zrobił mechanik. Po rozmowie z kierownikiem - zrobili odgrzybianie, sprawdzenie ilości czynnika itd. W ASO Peugeota kiedyś był przypadek, że wykręcali z samochodów dobre oryginalne elementy i wstawiali zamienniki - części zawieszenia etc. Temat z pierwszej ręki bo znajomy się bujał z nimi i peugeotem swojej żony. Oczywiście prywatne warsztaty też tną w .... - tam gdzie człowiek tam niewiadoma
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.