Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

trollu

Użytkownik
  • Content Count

    1,929
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

trollu last won the day on August 12 2017

trollu had the most liked content!

Community Reputation

328 Entuzjasta zegarmistrzostwa

About trollu

  • Birthday 06/01/1989

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. od jakiegoś czasu coraz lepsze materiały tworzą na kanale "povagowani" (z vw została tylko nazwa bo gośc robi filmy o wszystkim ale merytorycznie bardzo dobrze przygotowane) i "moto z innej perspektywy" - tutaj szczególnie dobrze ogląda się "rajdowe legendy"
  2. lubię jego filmy za to jak opowiada o autach. Oglądając te film, skojarzył mi się post Tommaso o wykończeniu Jaguarów ( można przewinąć do 4.02 min) - ale i tak F-type na daily byłby przyjemnym samochodem
  3. w ht sztywna oś z tyłu to niuans, raczej nie odczujesz różnicy w sztywności
  4. ja kiedyś w hooby4men kupiłem okulary do strzelectwa - fakt że bezbarwne szkła ale filtr, anifog - 30 parę zł
  5. złoty do bentka pasuje chociaż wolałbym chyba czerwony... albo grafitowy... a może BRG...
  6. jeździć, do zimy wytrzyma co rozumiesz przez budżetowe? Ja używam tripoutów endo z czerwonymi szkłami - nie nadają się w otwarty teren przy mocnym słońcu jeśli ktoś lubi ciemne szkła (delikatnie tylko ściemniają obraz - mamy w sumie ochronę przed owadami, piachem i filtry UV) - wybrałem szkła pod kątem jazdy w lesie, w zacienieniu a nie lubię jeździć w przyciemnianych okularach w takich warunkach. Na pewno są budżetowe w porównaniu do jakich topowych marek ogólnie jestem zadowolony https://tripout-optics.pl/okulary/endo/
  7. no i tutaj rodzi się pytanie co oznacza "całkowity serwis". Gąbka nie może być sucha, powinna być nasączona olejem i gdy ją ściśniesz to powinno być widać olej. Teraz to po prostu kawałek suchej gąbki, który szoruje lagę. A lagi nie lubią szorowania Odpierdywanie to włożenie trytki między uszczelkę kurzową a goleń i kilkukrotne "złożenie" amortyzatora - w teorii powietrze zamknięte w środku powinno wtedy lżej "uciec"
  8. nie ale też lewy profil
  9. Daawno dawno temu miałem plakat z białą Testarossą, piękne auto
  10. Więc Alpina - tak, sam marzę ale chyba jednak wolałbym B5 czy B8
  11. trollu

    Formuła1

    Brak paliwa na pewno nie, auto było na tankowaniu w ostatniej godzinie. Awaria. Szkoda ale tak jak napisałeś - 5miejsce w klasie i 10 w generalne dla Europolu to wielki sukces
  12. tak, w kilku różnych miejscach trafiłem na takie info więc chyba potwierdzone
  13. "najlepsze" są D3 - czasami to totalne golasy z 4cyl ropolem - poza znaczkami i niebieskimi zegarami nie ma w nich krzty tego, czym jest Alpina. A obecne B3 to i tak naciągana historia bo Alpina poza silnikiem to wg mnie jakość wykonania wnętrza - a B3 jest składana na taśmie razem z innymi 3er - nie tak jak droższe B5 etc - w fabryce Alpiny
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.