Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Domyslam sie, ze nie zostaniesz przeciez jednorowerowcem :)

 

jestem jednozegarkowcem ale rowery to muszę mieć dwa ( chyba ;) )

 

sprzedam Ci x-calibra  :lol:

 

to jeszcze nie sprzedałeś ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Blunio

Fathom się sprzedał :)

i co teraz... ?  :blink:  ;)

A Ty w ogóle to jeździsz ? :unsure:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A Ty w ogóle to jeździsz ? :unsure:

 

nieee, kupuje rowery i nie jeżdżę ;)

kręcę tyle ile mogę i na ile mi czas pozwala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie starszy model Scott aspect, tutaj opakowany bikepackingowo, nie używam klasycznych sakw.

post-68893-0-69165900-1509808455.jpg

Edytowane przez pitdoggy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Blunio

nieee, kupuje rowery i nie jeżdżę ;)

kręcę tyle ile mogę i na ile mi czas pozwala

No już dobrze, żartowałem :)

Ja korzystając ze sprzyjającej aury poleciałem nad Wisłę wzdłuż S-8, potem wzdłuż rzeki ścieżką rekreacyjną a potem bulwarami, powrót przed Starówkę, Stawki, Powązki i Koło. Nie włączałem GPS ale myślę że 30 km zrobiłem :huh:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

to jeszcze nie sprzedałeś ? :)

 

jak gość się nie rozmyśli to jednym kołem rower sprzedany  ;)

dzisiaj fuel wrócił z pierwszego przeglądu gwarancyjnego, trochę czasu minęło między zakupem a przeglądem  :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak gość się nie rozmyśli to jednym kołem rower sprzedany  ;)

dzisiaj fuel wrócił z pierwszego przeglądu gwarancyjnego, trochę czasu minęło między zakupem a przeglądem  :lol:

 

miałem podobnie... :) gość przyjechał najpierw na oględziny i stwierdził, że chyba bierze, potem zrobił drugie podejście no i wziął :)

w Treku jest konieczny przegląd gwarancyjny po jakimś czasie od zakupu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o ramę to chyba nie ale na komponenty już tak. Rama o ile mi wiadomo musi być zarejestrowana w treku i tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Blunio

w Treku jest konieczny przegląd gwarancyjny po jakimś czasie od zakupu ?

Gdzieś mi się zarzuciły książki gwarancyjne. Z tego co pamiętam jest 300 km/3 miesiące.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Burns.... Chylę czoła.

Obrobiłem główkę śruby przy mostku ( mocowanie kierownicy) . Musiałem torxa wbijać żeby wykręcić.... Także będzie się witał z dynamimetrykiem.

Kupuję klucz wera. 1-20nm

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czasami się za dużo siły użyje do przykręcania ale niektóre śruby jakby z plasteliny były zrobione takie miekkie są

 

w Giancie według zapisu z książki należy zrobić przegląd w ciągu miesiąca od zakupu, ale w salonach mówią, że nie jest to konieczne

Edytowane przez ecipeci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Plastelinowe śruby to swoją drogą.

To śrubę z mostka ritchey zepsułem, więc nie plastelinowa. ( mam porównanie do plastelinowych śrub)

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ecipeci czekam na kuriera od Ciebie

Póki co pogoda sprzyja kreceniu. Pogoda spoko. Ani zimno ani ciepło, nie pada. Same plusy.

Może jak będzie -10 to zrobię przegląd roweru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Burns.... Chylę czoła.

Obrobiłem główkę śruby przy mostku ( mocowanie kierownicy) . Musiałem torxa wbijać żeby wykręcić.... Także będzie się witał z dynamimetrykiem.

Kupuję klucz wera. 1-20nm

Pytałeś o tego, którego kupiłem - sprawdził się należycie, jak na linkowanym filmiku

 

Szczególnie do wszelkiej maści, klamek gdzie siły  2-3,4 (no max 4)

i tam gdzie siły na kierze i przy niej z przedziału 5-6 (no max 8)

 

generalnie dla mnie to takie siły, że do 4 pcham zwykły imbus dosłownie jednym palcem

 

do 8 otwartą dłonią - no takiego wyczucia w łapie to ja nie miałem, bo jak chwycę imbus normalnie po męsku pełną dłonią to chyba zaczynam czuć dopiero od 8.

 

Czyli pewnie te przy klamkach kwiczą już z bólu na gwintach, albo jak u Ciebie, gwint jest bliski zerwania.

 

Jak mówiłem pal licho śrubę, gorzej jak z nią pójdzie gwint w otworze!!! 

Edytowane przez Burns

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a alu miękkie  :P

 

w treku mi powiedzieli w jednym sklepie, że przegląd powinien być po 300km, w drugim, że to za mało żeby rower się ułożył i trzeba zrobić ok 500km. U mnie wszystko w czasie przeciągnął złamany obojczyk, rower przeszło 2 m-ce stał nieruszany ( a połamałem się tydzień po kupnie roweru, wtedy miał może z 50km nakręcone ;) )

ogólnie - w razie "w" liczy się pieczątka, nikt nie będzie się czepiał kiedy co i jak. Jeżeli chodzi o ramy to o ile nie ma ewidentnej winy użytkownika to z tego co wiem, trek wymienia ramy bez problemu. Gadałem z ludźmi którzy sprzedają tylko treki jak i z takimi, którzy sprzedają i serwisują inne marki i wszyscy mówili to samo - nie ma problemów z reklamacjami 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytałeś o tego, którego kupiłem - sprawdził się należycie, jak na linkowanym filmiku

 

Szczególnie do wszelkiej maści, klamek gdzie siły 2-3,4 (no max 4)

i tam gdzie siły na kierze i przy niej z przedziału 5-6 (no max 8)

 

generalnie dla mnie to takie siły, że do 4 pcham zwykły imbus dosłownie jednym palcem

 

do 8 otwartą dłonią - no takiego wyczucia w łapie to ja nie miałem, bo jak chwycę imbus normalnie po męsku pełną dłonią to chyba zaczynam czuć dopiero od 8.

 

Czyli pewnie te przy klamkach kwiczą już z bólu na gwintach, albo jak u Ciebie, gwint jest bliski zerwania.

 

Jak mówiłem pal licho śrubę, gorzej jak z nią pójdzie gwint w otworze!!!

Klameczki i manetki mam bardzo delikatnie dokręcone. Upadek w zeszłym sezonie to pokazał. Obróciły się. ( dokręcone imbusem trzymanym za krótszą cześć)

Miałem zagadkę jak tego obrobionego imbusa wykręcić... Przypomniało się co w technikum mówili.... Wbić młotkiem torxa o rozmiar większego i się modlić :)

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

modlić to się trzeba jak się obrabiają śruby na torxy - np od misy skrzyni biegów  ;)  na chyba 28 śrub zawsze zjadą się jakieś 4 oporne, na które nawet młotek nie skutkuje. Cierpliwość i zdecydowanie to podstawa  :P

 

ja dzisiaj zrobiłem małego night tripa, tam gdzie nie było latarni lampka czołowa z biedry daje radę  :P

HIepbkZi3V2mkkzuK1bxndJWwI3T0A2yjdO3rlwx

 

a tutaj sposób zamocowania na kasku - P&P. Kask i lampka kumpla ale u mnie ten sam zestaw tylko w innych kolorach  ;)

22711324_892421844241523_980413248_n.jpg

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak jadę w tempie (bynajmniej takie mam wrażenie) to wróciłem uwagę, że przesuwa się bardziej w stronę przodu. Przez co siedzę praktycznie na nosku siodełka. Gorset mięśniowych jest napięty i wszystkie mięśnie, które są poniżej również. Norma? Czy mam coś skopane w geometrii? Siodełka raczej do przodu na jarzemkach już nie przesunę. Ewentualnie krótszy mostek. Chyba, że sztuce można kupić z offset'em w drugą stronę.

Edytowane przez suqub

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

modlić to się trzeba jak się obrabiają śruby na torxy - np od misy skrzyni biegów  ;)  na chyba 28 śrub zawsze zjadą się jakieś 4 oporne, na które nawet młotek nie skutkuje. Cierpliwość i zdecydowanie to podstawa  :P

 

ja dzisiaj zrobiłem małego night tripa, tam gdzie nie było latarni lampka czołowa z biedry daje radę  :P

HIepbkZi3V2mkkzuK1bxndJWwI3T0A2yjdO3rlwx

 

a tutaj sposób zamocowania na kasku - P&P. Kask i lampka kumpla ale u mnie ten sam zestaw tylko w innych kolorach  ;)

22711324_892421844241523_980413248_n.jpg

Ale "normalne" oświetlenie rowerowe masz do tego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Blunio

Pytałeś o tego, którego kupiłem - sprawdził się ... Szczególnie do wszelkiej maści, klamek gdzie siły  2-3,4 (no max 4)

i tam gdzie siły na kierze i przy niej z przedziału 5-6 (no max 8)

Skąd znasz wartości momentu ? Tabela uniwersalna czy jakaś konkretna instrukcja ?

I drugie pytanie, ile szekli za ten klucz dałeś ?

Po trzecie, ma ten klucz jakieś certyfikaty ? Formalnie powinie podlegać okresowej legalizacji, choć oczywiście dla prywatnego użytku to niekoniecznie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale "normalne" oświetlenie rowerowe masz do tego?

tak, chociaż jeszcze brakuje mi mocnego szperacza ale to wszystko w teren. Na oświetlone drogi mam zwykłe lampki 

 

Na np mostku masz opisane z jakimi siłami powinny być dokręcone śruby. W instrukcjach też to może być podane. Legalizacja ma sens tylko w zakładach, gdzie taki klucz to podstawa. W domu nie ma potrzeby aż tak mocno się spinać. Po prostu komuś się wydaje że ma "wyczucie" ale często - tylko się komuś tak wydaje

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skąd znasz wartości momentu ? Tabela uniwersalna czy jakaś konkretna instrukcja ?

I drugie pytanie, ile szekli za ten klucz dałeś ?

Po trzecie, ma ten klucz jakieś certyfikaty ? Formalnie powinie podlegać okresowej legalizacji, choć oczywiście dla prywatnego użytku to niekoniecznie :)

Dobra instrukcja do dobrego roweru ;)

Jeszcze lepsza instrukcja szczegółowa,

Niektóre elementy roweru mają nadrukowane na sobie,

Legalizacja producenta jest, wszystko szczelnie zafoliowane i nasmarowane...

 

Kto Ci później zabroni zalegalizować?

 

Na resztę pytań odpowiedziałem łącznie z linkami do sklepu i filmu...

 

94ce2fb9eecdc1120f2bcb1b2a01440c.jpgc8bf9cd5046b7ce8ef1cf424a7168f4b.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak, chociaż jeszcze brakuje mi mocnego szperacza ale to wszystko w teren. Na oświetlone drogi mam zwykłe lampki

Ja czołówki jako dodatkowego doswietlenia używam rzadko, chociaż zdarza się. Obecnie jako podstawową lampkę przednią mam convoy s2 i jestem z niej zadowolony. Na kasku za to mam doswietlenie tylne - tak samo jak dodatkową opaskę z diodami mam na rowerowym plecaku, jeżeli go używam. Jako kierowca wiem jak mało widoczni są rowerzyści używający najtańszych pojedynczych lampek z marketu, zwłaszcza o tej porze roku. Niestety często spotykam o świcie czy nawet w całkowitej niemalże ciemności osobników bez żadnego światła z tyłu. Cichociemni po prostu. U niektórych ludzi rozum i wyobraźnia niestety szwankuje.

post-68893-0-31577300-1509867979_thumb.jpg

Edytowane przez pitdoggy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.