Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

zizito

Czy istnieje zegarek z dwoma stoperami?

Rekomendowane odpowiedzi

Na początek chciałem serdecznie przywitać wszystkich forumowiczów.

Od kilku lat szukam zegarka w którym byłyby 2 stopery. ( Jeśli to możliwe to najlepiej jeszcze więcej stoperów ). Chciałbym odmierzać kilka rzeczy naraz. Np. wykonując dane ćwiczenie chcę wiedzieć ile w sumie miałem postoju, ile wykonywałem ćwiczenie inne, itd.

Gotów jestem zapłacić kilka tysięcy złotych, a nawet kilkanaście tysięcy, jednak z tego co wiem nie istnieje taki zegarek na świecie. Jestem amatorem, dlatego chciałem zapytać się na forum specjalistów czy może wiecie coś więcej?

Najlepszą opcją byłoby gdyby jednakowo 2 stopery świeciły się na ekranie zegarka.

A już super wymarzoną opcją byłoby abym w każdym stoperze mógł zapisać kila literek które wskazywałyby czego tyczy się dany stoper. Opcja ta jednak podejrzewam że nigdy na świcie się ie pojawi :)

Powrócę zatem do dwóch stoperów w jednym zegarku.

Myślałem żeby zakupić stoper, ale niedoj że nie spotkałem wyjątkowo solidnego, stopera to ani jeden nie można nosić na ręce. Właściwie znalazłem 1 , ale to fatalne wykonanie, taniocha.

Czy ktoś może mi coś zaproponować?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Smartfon z jakaś aplikacją do ćwiczeń.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nic z oferty Suunto Ci nie przypasowało ?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli nie ma jakiejś opcji, to sam ją stwórz :)

Suunto wypuściło dla swoich zegarków taką aplikację jak Suunto App Designer, podobno można bardzo dużo rzeczy stworzyć i spersonalizować.

life's a piece of shit [...] just remember that the last laugh is on you. and always look on the bright side of life

Udostępnij tę odpowiedź