Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

cichy2410

Stary Rolex ??? Jest jakiś znawca??? :)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W ręce wpadły mi dwa modele Rolexa. Jednak jestem amatorem w tych sprawach. Dlatego tez chciałbym zapytac  czy orientuje się ktoś może jaki to może być model, jaki rocznik i przybliżona granica cenowa. W jaki sposób sprawdzic czy rolex jest oryginalny nie posiadając żadnych dokumentów. Przedstawię na zdjęciach te dwa modele. Będę wdzięczny za jakąkolwiek odpowiedź

post-63206-0-74885700-1371934531_thumb.jpg

post-63206-0-98620600-1371934581_thumb.jpg

post-63206-0-52581900-1371934593_thumb.jpg

post-63206-0-89127600-1371934613_thumb.jpg

post-63206-0-28399300-1371934623_thumb.jpg

post-63206-0-17785100-1371934653_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Obydwa zegarki to podróbki niskich lotów. Nie przeczytałeś nawet regulaminu, w którym wyraźnie jest napisane, że nie wyceniamy zegarków na forum.

Bartek

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

dzieki za odpowiedz i sorry za tą cenę. Faktycznie nie przeczytałem

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie przeczytałeś nawet regulaminu, w którym wyraźnie jest napisane, że nie wyceniamy zegarków na forum.

W tym przypadku regulamin pozwala wyceniać - wartość zero złotych.

Oczywiście sprzedając można cos za nie dostać. Np jakiś drobny wyrok ;)

Kolego Cichy - nie wiem dlaczego, ale prawdziwe rolexy jakos tak po prostu nie wpadają w ręce. Zwłaszcza parami ;)

Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Arturze, pamiętasz sytuację jak jakaś kobieta pytała o Rolexa którego dostała od szefa? :) Jakoś trafił się w ręce :). Albo ten Patek stalowy :).

Bartek

Udostępnij tę odpowiedź